Lowlands 2023

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
473
817
Lekker onweer tijdens de horror film Talk To Me die om half 2 s'nachts begint in de ECHO. Dat heeft natuurlijk ook wel zijn charme. Hoewel ik rond die tijd denk ik geen trek heb in een film kijken, maar liever een drankje doe in de Heineken.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en UpInSmoke

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
Was ook helemaal niet specifiek alleen nav jouw berichtje, sorry was misschien ook niet slim om met mijn betoog op jouw reactie te reageren. Ging meer in general dat ik pagina na pagina zoveel dingen en vragen voorbij zag komen waarbij ik persoonlijk denk; "ach ik zie het wel als ik daar aankom." Misschien komt het ook omdat ik al vijftien keer achteraan de rij heb aangesloten en gelukkig altijd een plekje heb weten te vinden op de camping.
All good! Ik was vooral gewoon verbaasd dat het parkeerterrein zo laat open zou gaan omdat ik me dacht te herinneren dat ik als vroege vogel 2x moest wachten tot de ingang openging; een keer voor het parkeerterrein, en een keer voor de polsbandjestent. Nu zijn mijn herinneringen aan Lowlands niet altijd even scherp, dus ik dacht laat me dit even checken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: pietmoeskops

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.772
3.715
Ik krijg van dit forum wel nu al lichte fomo, misschien volgend jaar eens geen bezoek aan schoonmoeders in Griekenland boeken op de Lowlands data en dan voor de resale gaan ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en roluf

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Een van mn vrienden opperde net: "is het met op zn koudst (snachts) 17 graden wel nodig een slaapzak mee te nemen. Voldoet een dekentje niet?"

Interessant. Hoe kijken jullie daar naar?
 

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Wij ontdekte op DTRH met geluk Nu Genea terwijl iedereen bij Paolo Nutini stond. Ik hoop weer een vergelijkbare parel te vinden. Mochten er mensen nog tips hebben dat een beetje met Nu Genea overeenkomt, hit me up!
Vaak staan dit soort acts in de Lima en dat is net de tent waar mijn vizier het minst scherp op is.

Maar je kan in ieder geval de volgende acts even checken:
Nusantara Beat, l'Imperatrice en Franc Moody.

De vrijdagnacht in de Bravo zal je dan ook wel liggen. Veel disco en funky vibes.
 
  • Leuk
Waarderingen: Michaela en J_M

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
149
289
Een van mn vrienden opperde net: "is het met op zn koudst (snachts) 17 graden wel nodig een slaapzak mee te nemen. Voldoet een dekentje niet?"

Interessant. Hoe kijken jullie daar naar?
Als ie echt een opblaasbad heeft, niet zo'n selfinflatable, dan zou ik dat zeer afraden. De kou uit de grond trekt er zo doorheen. Zeg ik uit ervaring, al was het toen nog iets frisser. En op een selfinflatable zou ik het eigenlijk ook niet doen.
 

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Mijn zondag is nog wel echt karig. Met veel luisteren nu aantal artiesten gevonden die ik een kans wil geven. Hopelijk wordt ik positief verrast. Iemand nog tips voor de zondag (voornamelijk overdag)?
Is best veel leuks, maar weet niet wat je smaak is.

Zelf kijk ik uit naar Elias Mazian en ik ben ook nog benieuwd naar Franc Moody en Wunderhorse.

Bombay Bicycle Club is een goed indiebandje maar ook een tikkeltje saai.

Raye klinkt leuk op de plaat, maar heeft veel collabs dus ik weet niet hoe het live gaat werken.

Recent al gezien maar Turnstile is ook echt fantastisch. Misschien wel de beste act van de dag naast Billie.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en daily

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.850
1.762
Het vraagteken schijnt Elias mazian te zijn
Heb je dat ergens vandaan of hier gelezen? Ik ben namelijk volgensmij degene die dat de wereld in heeft geslingerd. En dat is puur gebaseerd op wie veelal contact heeft met Berkan V8 op instagram.

Vind Tjade, Afra en Young Marco namelijk ook nog wel redelijke kanshebbers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandsje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken