Bekijk bijlage 6199
In het kader van lijstjes & voorpret! Mijn beoogde (geudpate
) dagbesteding. Alles wat ik graag wil zien en
schuin nog wat optionele acts als iets tegenvalt of ik gewoon zin heb in iets anders. De lastigste clash waar ik nog over twijfel is Wende vs Boygenius. Ik neig misschien toch naar Boygenius omdat de kans groter is dat ik Wende nog eens live zie dan Boygenius. Maar Wende blijft zo machtig live. En heeft een nieuwe show die net in premiere is gegaan met een album dat binnenkort verschijnt. Maar Boygenius is óók vet. De live-opname bij Jimmy Kimmel staat regelmatig op. H
elp
M83 verkies ik boven King Gizz omdat eerstgenoemde zelden tourt (alleen rond albumreleases) en de KGTLW elk jaar wel een paar keer in de buurt is. Dus dat komt vast nog wel. Zondagavond staan we waarschijnlijk toch (traditiegetrouw) met de hele groep het festival af te sluiten bij Billie, dus clipping. zal het misschien ook niet worden. Maar ach. Van de week nog Deki Alem (jungle/d'n'b/hiphop) en Liv.e ontdekt. Oh, en Wunderhorse vond ik ook tof (of het is dit forum dat me gegaslight heeft). Maar goed. Nondeju zin an. 12 uur; Nog één dag wachten!