Lowlands 2023

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Van een vriendin van me die groot fan is van Elias (maar jij ook aan je PF te zien ;))

Tjade zou me ook echt leuk lijken! (Niet alsof ik er ga staan maar goed)
Aaah check! Eerste waar ik aandacht was inderdaad Elias, ook omdat ik zelf wel echt fan ben. Maar dan geloof ik de iets meer inside info
 

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
28
71
Bombay Bicycle Club is een goed indiebandje maar ook een tikkeltje saai.
meme.png

:LOL:Ik kijk zelf enorm uit naar deze band. Misschien wel het meeste van het hele festival. Voor mij hebben zij in hun hele catalogus geen enkele misser (van alle 5 gemaakte albums). De singles van de aankomende plaat (waarvan 1 met Holly Humberstone) vind ik ook top. Maarrr ik ga ze niet te hard pluggen voordat ik iedereens lijstjes door de war haal ;)

Ik heb ook zin in Foals! Als deel van de voorpret deze week een liveconcert van hun opgezet (TRNSMT 2022) en wat blijven ze ijzersterk live.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: yumi en spongebobsong

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
28
71
Schema.png
In het kader van lijstjes & voorpret! Mijn beoogde (geudpate🤫) dagbesteding. Alles wat ik graag wil zien en schuin nog wat optionele acts als iets tegenvalt of ik gewoon zin heb in iets anders. De lastigste clash waar ik nog over twijfel is Wende vs Boygenius. Ik neig misschien toch naar Boygenius omdat de kans groter is dat ik Wende nog eens live zie dan Boygenius. Maar Wende blijft zo machtig live. En heeft een nieuwe show die net in premiere is gegaan met een album dat binnenkort verschijnt. Maar Boygenius is óók vet. De live-opname bij Jimmy Kimmel staat regelmatig op. Help

M83 verkies ik boven King Gizz omdat eerstgenoemde zelden tourt (alleen rond albumreleases) en de KGTLW elk jaar wel een paar keer in de buurt is. Dus dat komt vast nog wel. Zondagavond staan we waarschijnlijk toch (traditiegetrouw) met de hele groep het festival af te sluiten bij Billie, dus clipping. zal het misschien ook niet worden. Maar ach. Van de week nog Deki Alem (jungle/d'n'b/hiphop) en Liv.e ontdekt. Oh, en Wunderhorse vond ik ook tof (of het is dit forum dat me gegaslight heeft). Maar goed. Nondeju zin an. 12 uur; Nog één dag wachten!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en spongebobsong

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
In het kader van lijstjes & voorpret! Mijn beoogde (geudpate🤫) dagbesteding. Alles wat ik graag wil zien en schuin nog wat optionele acts als iets tegenvalt of ik gewoon zin heb in iets anders. De lastigste clash waar ik nog over twijfel is Wende vs Boygenius. Ik neig misschien toch naar Boygenius omdat de kans groter is dat ik Wende nog eens live zie dan Boygenius. Maar Wende blijft zo machtig live. En heeft een nieuwe show die net in premiere is gegaan met een album dat binnenkort verschijnt. Maar Boygenius is óók vet. De live-opname bij Jimmy Kimmel staat regelmatig op. Help
Je geeft het antwoord zelf al volgens de oude (door @Koekdoos aangevraagde patent) methode
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en HOOFDLETTERS

Bob105

Support act
18 jun 2021
801
990
Billie Eilish klonk op de live-uitzending van 3fm op Sziget erg goed zeg. Vocaal velen malen beter dan haar eerdere passages in Europa. Ga me wel groen en geel ergeren aan het meegillen van elk nummer door haar fanbase.

Edit: Moet wel bij gezegd worden dat ze nog steeds veel backing vocals gebruikt. Dat vertekent het beeld wel enigszins.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: emmabloemert

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
148
289
Het worden twee tenten. Campings 5/6/7 kunnen we nog wel mee leven.
Ik vermoed dat
"Wat is hier aan de hand? Niks geks, stelt Lowlands-directeur Eric van Eerdenburg. Vorig jaar werden er zo’n 6750 kaarten online doorverkocht, ruim tien procent van het totaal. ,,En nu zitten we op zo'n 3750. Het lijkt er niet op dat we nu hoger uitkomen dan in andere jaren.”

Dik 10% vorig jaar dus
Ik geloof EvE hier direct. Veel heisa vaak, maar het gaat ieder jaar zo. Nu zelfs iets beter dan ieder jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww
12 nov 2016
655
392
Bekijk bijlage 6199
In het kader van lijstjes & voorpret! Mijn beoogde (geudpate🤫) dagbesteding. Alles wat ik graag wil zien en schuin nog wat optionele acts als iets tegenvalt of ik gewoon zin heb in iets anders. De lastigste clash waar ik nog over twijfel is Wende vs Boygenius. Ik neig misschien toch naar Boygenius omdat de kans groter is dat ik Wende nog eens live zie dan Boygenius. Maar Wende blijft zo machtig live. En heeft een nieuwe show die net in premiere is gegaan met een album dat binnenkort verschijnt. Maar Boygenius is óók vet. De live-opname bij Jimmy Kimmel staat regelmatig op. Help

M83 verkies ik boven King Gizz omdat eerstgenoemde zelden tourt (alleen rond albumreleases) en de KGTLW elk jaar wel een paar keer in de buurt is. Dus dat komt vast nog wel. Zondagavond staan we waarschijnlijk toch (traditiegetrouw) met de hele groep het festival af te sluiten bij Billie, dus clipping. zal het misschien ook niet worden. Maar ach. Van de week nog Deki Alem (jungle/d'n'b/hiphop) en Liv.e ontdekt. Oh, en Wunderhorse vond ik ook tof (of het is dit forum dat me gegaslight heeft). Maar goed. Nondeju zin an. 12 uur; Nog één dag wachten!
Boygenius doen want er is geen garantie dat je die snel weer ziet
 

fernak

Playlistbediener
1 jun 2019
17
7

huug

Playlistbediener
5 aug 2023
28
36
Nu ben ik dus via dit forum aan allemaal leuke tips gekomen:). Op Spotify setlists gemaakt van Foals, Pusha T, nieuwe album King Gizzard, Turnstille. Allemaal top!

Maar kom er niet achter wat iedereen zo geniaal vindt aan boygenius. Het komt bij mij over als een combinatie tussen O'gene en Ilse de Lange. Of moet ik echt nog paar keer luisteren en zit ik er helemaal naast?
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
405
Nu ben ik dus via dit forum aan allemaal leuke tips gekomen:). Op Spotify setlists gemaakt van Foals, Pusha T, nieuwe album King Gizzard, Turnstille. Allemaal top!

Maar kom er niet achter wat iedereen zo geniaal vindt aan boygenius. Het komt bij mij over als een combinatie tussen O'gene en Ilse de Lange. Of moet ik echt nog paar keer luisteren en zit ik er helemaal naast?
Gewoon gaan checken. Zo vond ik The National nooit wat aan, tot ik een keer de moeite nam om te gaan kijken...
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en huug

Gebruikers die dit onderwerp bekijken