Lowlands 2023

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.426
1.850
Na wat getwijfel wegens de line-up, ben ik toch wel erg blij dat ik als #1477 in de wachtrij werd geplaatst en twee tickets heb bemachtigd. Vooral al erg veel zin in Steve Lacy. Wij zullen waarschijnlijk pas donderdag avond/vrijdag ochtend op de camping komen en vinden graag een plekje waar we met weinig rumoer onze nachtrust kunnen pakken. Is er een specifieke camping aan te raden?
Normaal gesproken hoe dichter bij het festivalterrein, hoe luidruchtiger de camping.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
En vrijdag ochtend aankomen betekent echt ergens een klein gaatje zoeken heel ver achter op camping 6
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Na wat getwijfel wegens de line-up, ben ik toch wel erg blij dat ik als #1477 in de wachtrij werd geplaatst en twee tickets heb bemachtigd. Vooral al erg veel zin in Steve Lacy. Wij zullen waarschijnlijk pas donderdag avond/vrijdag ochtend op de camping komen en vinden graag een plekje waar we met weinig rumoer onze nachtrust kunnen pakken. Is er een specifieke camping aan te raden?
Als je zo laat aan komt zul je het met de restjes moeten doen, denk dat je dan eerlijk gezegd vooral blij bent dat je een plekje gevonden hebt 😅
 

anniek

Playlistbediener
13 jul 2020
23
40
En vrijdag ochtend aankomen betekent echt ergens een klein gaatje zoeken heel ver achter op camping 6
Good to know! De Lowlands website omschrijft dat de camping nooit vol raakt, en er altijd plek is, dus ik dacht dat ik me nergens zorgen over hoefde te maken. Maar lijkt erop dat ik dan toch die donderdag al vrij ga opnemen om optijd een goed plekje te claimen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en roluf

Buddha84

Playlistbediener
30 mrt 2022
37
84
Ow. Hier gelukkig "dabei"!!! Met 3 man geprobeerd en eentje was er door gekomen. Maar dit soort ticket stress heb ik nog nooit eerder meegemaakt... 2012 was nog wel redelijk stressvol maar de jaren erna nooit echt ticket stress gehad (niet elk jaar geweest)
 
  • Winning
Waarderingen: eva84

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.386
1.067
Tja dat doorverkopen blijft toch wat. Ook de servicekosten. Vraag me af hoe dat opgebouwd is?

Ik denk dat doorverkopen gewoon per kaartje beoordeeld moet worden door ticketmaster en dan ook nog zonder winstbejag. That’s it. Als er niks te verdienen is, dan haken handelaren wel snel af. Tuurlijk mogen ze hiervoor wat rekenen, maar gewoon een tarief wat ze ook rekenen als je gewoon het kaartje had gekocht.

Alle mooie theorieën en woorden ten spijt, cash = king. Het gaat gewoon om geld verdienen. Niks mis mee, maar zeg het gewoon.
 

metallica

Playlistbediener
26 mrt 2018
11
1
Hoe verklaren jullie de prijsstijging? Ja de kosten van mensen/materialen etc. zijn duurder geworden. Maar dat is hetzelfde geval voor Pinkpop en Rock Werchter bijvoorbeeld. Die festivals waren altijd duurder met als voornaamste reden: ''Die boeken de grotere namen/acts''
Dat doen ze nu nog steeds maar kunnen de prijzen wel relatief minder hard laten stijgen.
Is het dan gewoon een simpel geval van vraag en aanbod voor Lowlands?
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
417
373
Tja dat doorverkopen blijft toch wat. Ook de servicekosten. Vraag me af hoe dat opgebouwd is?

Ik denk dat doorverkopen gewoon per kaartje beoordeeld moet worden door ticketmaster en dan ook nog zonder winstbejag. That’s it. Als er niks te verdienen is, dan haken handelaren wel snel af. Tuurlijk mogen ze hiervoor wat rekenen, maar gewoon een tarief wat ze ook rekenen als je gewoon het kaartje had gekocht.

Alle mooie theorieën en woorden ten spijt, cash = king. Het gaat gewoon om geld verdienen. Niks mis mee, maar zeg het gewoon.
Wens jullie allemaal veel plezier. Maar blijf de hele gang van zaken erg vreemd vinden. Na ong 20 jaar te zijn geweest dit nog nooit gehad. Helaas ons niet gelukt en ik verdom het om een duurder kaartje aan te schaffen. Hoop op wat minder weer. [Niet rot bedoeld ]Zodat een hoop ze wel zullen droppen.ik hoor rond mij heen dat bij de gasten die normaal altijd gingen denk ik
80% geen kaartje heeft kunnen bemachtigen.heb hier echt mijn vraagtekens bij. Wie weet tot Aug op een nat LL. Maakt mij geen reet uit🤘🤗
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Hoe verklaren jullie de prijsstijging? Ja de kosten van mensen/materialen etc. zijn duurder geworden. Maar dat is hetzelfde geval voor Pinkpop en Rock Werchter bijvoorbeeld. Die festivals waren altijd duurder met als voornaamste reden: ''Die boeken de grotere namen/acts''
Dat doen ze nu nog steeds maar kunnen de prijzen wel relatief minder hard laten stijgen.
Is het dan gewoon een simpel geval van vraag en aanbod voor Lowlands?
Goeie vraag. Wat dat betreft zou een insider wel een keer leuk zijn om dit forum.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Hoe verklaren jullie de prijsstijging? Ja de kosten van mensen/materialen etc. zijn duurder geworden. Maar dat is hetzelfde geval voor Pinkpop en Rock Werchter bijvoorbeeld. Die festivals waren altijd duurder met als voornaamste reden: ''Die boeken de grotere namen/acts''
Dat doen ze nu nog steeds maar kunnen de prijzen wel relatief minder hard laten stijgen.
Is het dan gewoon een simpel geval van vraag en aanbod voor Lowlands?
Misschien door de prijsverlaging in 2017? Dat de prijs eigenlijk al wat hoger had moeten liggen de jaren ervoor?
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
292
391
Steve Lacy is echt een aanrader, in Melkweg was hij niet topfit maar alsnog genoten. Je kan heel het Lowlands publiek bij zn show neerzetten en 9/10 man zou t waarderen
Gezien jullie enthousiasme nog een keer goed geluisterd, maar ik ben die 1/10, ik ga de oversteek richting Alpha niet maken ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Sjakie de Wit

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Laten we hopen dat ze het niet verhoogd hebben. Terrein is nu al te krap.
Mag echt hopen dat ze het hier bij laten inderdaad. Heb altijd wel het gevoel dat die 60000 de Max is. Zeker in de spitstijden op het terrein.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
BKS heeft niet heel veel weggesnoept.
Aphex Twin staat daar als headliner, had wel een mooie Bravo afsluiter geweest.
Ik ben echt Interpol fan.
Kurtville, the 1975 hebben ze als Sub (best netjes) Misschien dat heel veel mensen buiten het forum jammer vinden dat Goldband niet op herhaling komt.
Maar ik voel me zeker niet bestolen.
 
  • Winning
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en eva84

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
BKS is wel relatief vroeg in het seizoen wat misschien nog kan betekenen dat namen overwaaien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken