Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
293
391
Sam Fender inderdaad zeer goed. Liam vond ik prima (was ook wat later, maar zo doorgelopen naar het voorste vak).

Optreden van het festival tot nu toe: Aurora

Heb wel Eefje moeten skippen, de planning was te ambiteus o_O. Nu nog Go_A
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD en Bärenbeuk

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Ik ben een groot hiphop liefhebber maar vind deze Opposites show echt niet headline waardig
Ik krijg er een beetje -zo'n foute DJ set op je lokale braderie- vibe van. Heel erg slecht, echt heel slecht, maar stiekem -als je daar bent- best lekker, denk ik? Tenzij je nuchter bent dan...
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Ik ben een groot hiphop liefhebber maar vind deze Opposites show echt niet headline waardig
Ben ik het mee eens, het eerste half uur wat set vullende nummers. En nu komen de hitjes die het in 2013 een geweldig optreden maakte, al moet ik zeggen dat het wel heel voorspelbaar is allemaal!
Kijken hoe het verder gaat
 
Laatst bewerkt:

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Ik ben een groot hiphop liefhebber maar vind deze Opposites show echt niet headline waardig
Eens. Leek teveel op de anderen. Te weinig spectaculaire gasten. Had ook wel nieuwe muziek tease gehad.

Ben wel helemaal los gegaan en he-le-maal kapot. Stonden links voor. Lekker pitten zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
435
760
Na de teleurstellende afzegging van Sam Fender op Sziget, ze nu dan toch eindelijk live gezien, en vond ze erg goed en strak spelen. Hoogtepunt van de dag voor mij.

Bij de oposites weggegaan na een half uur, viel behoorlijk tegen. Lekker nog even gedanst bij Go_A in de Lima.

Hoe vinden jullie het qua drukte op het terrein? Heb het gevoel dat het een stuk drukker is als in 2019, ondanks dat het toen ook uitverkocht was.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
728
1.242
Na de teleurstellende afzegging van Sam Fender op Sziget, ze nu dan toch eindelijk live gezien, en vond ze erg goed en strak spelen. Hoogtepunt van de dag voor mij.

Bij de oposites weggegaan na een half uur, viel behoorlijk tegen. Lekker nog even gedanst bij Go_A in de Lima.

Hoe vinden jullie het qua drukte op het terrein? Heb het gevoel dat het een stuk drukker is als in 2019, ondanks dat het toen ook uitverkocht was.
Ook voor mijn gevoel is het veel drukker. Bij the Opposites naar achteren gelopen omdat het te druk was
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Ook voor mijn gevoel is het veel drukker. Bij the Opposites naar achteren gelopen omdat het te druk was
Het is echt zoveel drukker dit jaar, opposites sloeg helemaal nergens meer op, maar ook een balthazar, eefje de visser en alles in de xray was niet te doen.

Opposites was wel een mooie show. Eerste half uur beetje tam, maar toen de hitjes kwamen ging de tent non stop los. Kwalitatief niet hoogstaand, en ook niet iets speciaals bedacht zoals toen met de staat, maar prima afsluiter. Alleen zo jammer van die drukte.

Volgend jaar minder kaarten verkopen zal fijn zijn
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Ik denk dat het bij Liam zo rustig was omdat iedereen verzoop tijdens de laatste 2 nummers van Michael Kiwanuka (prachtig optreden). De meeste mensen van mijn groep zijn toen gaan schuilen en daarna iets warms gaan halen op de camping.

Ik ben gebleven voor Liam en vond het super.

Opposites geskipt maar niets gemist zo te horen? Hét feestje van gister was gister zoals voorspeld al bij prins s en de geit, super vet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
En welke verrassingen hadden de Opposites nu mee voor hun headlinershow gisteren?
 

Dexterio

Playlistbediener
1 aug 2022
22
12
Geen, maar dat vonden de vele duizenden mensen die in en rond de tent stonden geen probleem. Het was nagenoeg dezelfde show als 2013 en in de Gashouder afgelopen mei, maar man wat was het een feest van wat ik kon zien op de livestream.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Man, wat was mijn eerste dag Lowlands een geweldige festivaldag!
Achtereenvolgens Wet leg, Balthazar, Michael Kiwanuka, Liam Gallagher, Sam Fender, Go_A en Hang Youth gezien.
Helemaal vooraan gestaan bij Liam, wat een show man. Maar Sam Fender was, ondanks echt enorm bezopen, ook echt heel erg goed.
Zin in vandaag!
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Wij hebben donderdag weinig gedaan. Alles opzetten was al inspanning genoeg voor 1 dag.
Gisteren FKJ gezien was lekker.
Daarna helemaal naar parking Z moeten lopen om ons nieuwe bier op te halen, we waren er iets te snel doorheen. Onze vriendin kwam een dag later dus daar hadden we mazzel mee. Vervolgens doen we een drankje bij de caravan en toen kwam er een stort bui. Uiteindelijk dus Liam gemist. Wel Opposites in de pit los gegaan. Heerlijk. Daarna geen idee waar ik allemaal geweest ben. India/bravo/xray. Het werd 5 uur 😅 de Coca-Cola singalong alweer gemist zie ik. Het zal wel weer zo'n editie worden van goede intenties maar weinig van zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: inflatiemunt

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
The Opposites was natuurlijk niet erg vernieuwend, maar man wat kunnen zij energie losbrengen bij mensen! Ook een gave.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Goeiemorgen lieve mensen. Wat was dat een enorm feest gisteren. Ik heb het natuurlijk over Go_a. Daarna gedanst hier en daar. Vooral veel aan het einde in de adonis.

Tot zo bij de meeting!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Sommige mensen hebben echt dikke boxen mee hier. Ik had m'n 6 kilo speaker best mee kunnen nemen 🤣
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Absoluut. Ik vond het leuk. Maar de gashouder concerten waren wel beter.
Daar heb ik niet bij aanwezig kunnen zijn ondanks meerdere malen in de online wachtrij gestaan te hebben 🥲🥲

Verder voor mij trouwens jungle mijn favoriete optreden van gister, maar de hele vibe onder de stromende regen met allemaal mensen die dat omarmt hadden heeft daar ook wel bij geholpen. Tent was niet te doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken