Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
De groep die tot 7 uur sochtends praat met muziek buurman
Dé reden voor mijn vriendin en mij om dit jaar op Pinkpop voor glamping te kiezen. Toch die camping-vibe, toch in de buurt van het terrein, toch het gevoel dat je ''erbij hoort'', maar veel meer comfort en rust. Was iedere euro waard (het is duur, I know. Maar heb je het budget: doen!). En goede oordoppen doen ook veel btw.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Dé reden voor mijn vriendin en mij om dit jaar op Pinkpop voor glamping te kiezen. Toch die camping-vibe, toch in de buurt van het terrein, toch het gevoel dat je ''erbij hoort'', maar veel meer comfort en rust. Was iedere euro waard (het is duur, I know. Maar heb je het budget: doen!). En goede oordoppen doen ook veel btw.
Ik kan je BKS aanraden. Ik heb dit jaar 3 nachten prima geslapen op de camping, aangezien het vrijwel stil was. Sowieso een rustiger festival, goed voor oude lullen als ik ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1 en eva84

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
De tering, volgende keer een paar duizend minder kaartjes verkopen graag. Echt achterlijk druk, zo vroeg op t terrein al. Prins s tot ver buiten de xray, wet leg was niet te doen, zelfs cleopatrick stond goed vol. Vrees een beetje voor de rest nu
 

DanielNedelko

Campingartiest
4 jul 2022
96
184
De tering, volgende keer een paar duizend minder kaartjes verkopen graag. Echt achterlijk druk, zo vroeg op t terrein al. Prins s tot ver buiten de xray, wet leg was niet te doen, zelfs cleopatrick stond goed vol. Vrees een beetje voor de rest nu
Ik weet niet waar je stond met Wet Leg, maar er was echt ruimte zat. Na de eerste twee nummers liep het nog verder leeg. En als je echt een goed plekje wilt, dan moet je gewoon wat eerder naar binnen. Zo werkt het toch overal?
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Ik weet niet waar je stond met Wet Leg, maar er was echt ruimte zat. Na de eerste twee nummers liep het nog verder leeg. En als je echt een goed plekje wilt, dan moet je gewoon wat eerder naar binnen. Zo werkt het toch overal?
Het was vooral aan de zijkanten erg druk. Hoe meer je naar binnen ging, hoe meer ruimte je kreeg. Verder natuurlijk heerlijk optreden!
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Ze hadden idd beter Headie One en Prins S en de Geit van podia kunnen verwisselen. Headie One begon ook pas 20 minuten later. Vond het echt tegenvallen.
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
292
391
De donderdag was vooral druk, maar me erg vermaakt bij de silent disco. Uiteraard te laat geworden, echter perfect geslapen op camping 2, totale rust in onze hoek.

Begonnen met Prins S en de Geit. Begin van de set slecht geluid, daarna top entertainment. Fijn dat de gitarist er weer bij is.

Cleopatrick was gewoon slecht, ongeinspireerd en saai. Had me er meer van voorgesteld.
Joe & the Shitboys heerlijk. Erg strak en afwisselend.

Nu Balthazar altijd goed. Tip: de whiskey cola bij de Coke Studio. Lekker zitten, Alpha op de achtergrond en bediening.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc, daily en eva84

gesp

Support act
11 jun 2018
1.090
299
Liam blijft een held, dat einde was toch episch na een verder matige set. Ben m'n stem nu al kwijt. Wordt nog wat.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik kon vanaf Liam zo door lopen een heel eind de Bravo in bij Sam Fender. Bij beide echt weinig volk. Liam einde goed, rest was mwoah op zijn zachtst. Sam Fender bestaat blijkbaar niet alleen echt, maar ik heb hem ook eindelijk gezien. Steengoed.

Verder vandaag heel erg genoten van FKJ en zo nat Go_a!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken