Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
My Baby vervangt alle uitvallers
giphy.gif
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Damn zijn insta volgers nu al de norm geworden of iets een goede boeking is of niet
Niet compleet maar met de al wat minder spannende lineup heb ik liever niet dat de buitenlandse cancellations worden vervangen door net startende nederlandse groepjes. Als je zo denkt kan heel de lineup met allerlei onbekende nederlandse artiesten gevild worden “omdat t wel goede boekingen” zijn ongeacht dat niemand ze kent
 
  • Leuk
Waarderingen: bardt

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Woooow die India inderdaad. Alleen de X-ray nog, en dan is Lowlands helemaal overgenomen door de toekomst.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Niet compleet maar met de al wat minder spannende lineup heb ik liever niet dat de buitenlandse cancellations worden vervangen door net startende nederlandse groepjes. Als je zo denkt kan heel de lineup met allerlei onbekende nederlandse artiesten gevild worden “omdat t wel goede boekingen” zijn ongeacht dat niemand ze kent
Tsja het zijn wel vervangers. En met alle respect, het is niet dat wij nu allemaal massaal hier naar Noah Cyrus zitten te luisteren he, hoeveel insta volgers ze ook mag hebben. Klangstof is best een aardige band. Nu vind ik ze niet echt van het formaat Heineken in mijn beeldvorming, maar dat had ik met Noah Cyrus ook een beetje. Dus wat mij betreft veranderd er niet veel.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Dus vandaag of morgen de vervangers? Zelf denk ik morgen want EvE zit 's avonds bij 3voor12 radio als co-host.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik zat gister avond trouwens naar een recente setlist van The Kooks. En die doen veel oude hitjes. Gaat hopelijk een leuke nostalgie showtje worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: redle en daily

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
‘no new songs were played’

Top, krijgen we gewoon een ‘best of’ show ipv nieuwe nummers in de stijl van hun laatste jazz album
Een best of met 2 a 3 nieuwe nummers had best gemogen. Zoals ook tame impala 3 jaar terug (nieuwe nummers waren toen al wel uit als single).
 

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Okay:
Lauren Sanderson wordt Florence Arman
DE'WAYNE wordt Jeshi
Jxdn wordt Biig Piig
Naoh Cyrus wordt Wet Leg en Wet Leg wordt Klangstof

Zit voor niks tussen denk ik. Maar dat waren de vorige namen ook niet
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
‘no new songs were played’

Top, krijgen we gewoon een ‘best of’ show ipv nieuwe nummers in de stijl van hun laatste jazz album
Dit is niet best-of toch? Slechts 2 nummers van de eerste plaat, en enorm veel van de slome AM. Nee, niet mijn setlist.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken