Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
306
300
Mijn planning die nog aangepast wordt voor en in het daadwerkelijke weekend:
VR Prins S en de Geit, Wet Leg, Charlotte Adigery & Bolis Pupul (Helaas Pink-Pantheress en Murder Capital missen), Coloray, Parquet Courts, eten met Liam op de achtergrond, Opposites (clash met Eefje is pijnlijk), Floating Points, Overmono, Miss wat Four Tet
ZA Nana Adjoa, Goldband, Weval, eten en zitten?, Fred Again, Oscar and the Wolf, Arctic Monkeys, Bravo en/of X-ray afwisselen afhankelijk van drukte en sfeer
ZO Froukje/Enny, Arlo Parks, Sevdaliza, Tkay Maidza/Yard Act, beetje Shame, Slowthai, Stromae, Daphni, Noisia

Dingen die ik skip, omdat ik ze eerder zag:
Toch Eefje skippen omdat ik die in 013 en Carre heb gezien. Caribou in Tivoli gezien. James Blake in 2019 gezien. Super mooi, maar wil toch is wat nieuws zien. Miss eind even checken.
Weval vaak genoeg gezien, maar bij gebrek aan beter toch checken of mis ik iets?
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Mijn planning die nog aangepast wordt voor en in het daadwerkelijke weekend:
VR Prins S en de Geit, Wet Leg, Charlotte Adigery & Bolis Pupul (Helaas Pink-Pantheress en Murder Capital missen), Coloray, Parquet Courts, eten met Liam op de achtergrond, Opposites (clash met Eefje is pijnlijk), Floating Points, Overmono, Miss wat Four Tet
ZA Nana Adjoa, Goldband, Weval, eten en zitten?, Fred Again, Oscar and the Wolf, Arctic Monkeys, Bravo en/of X-ray afwisselen afhankelijk van drukte en sfeer
ZO Froukje/Enny, Arlo Parks, Sevdaliza, Tkay Maidza/Yard Act, beetje Shame, Slowthai, Stromae, Daphni, Noisia

Dingen die ik skip, omdat ik ze eerder zag:
Toch Eefje skippen omdat ik die in 013 en Carre heb gezien. Caribou in Tivoli gezien. James Blake in 2019 gezien. Super mooi, maar wil toch is wat nieuws zien. Miss eind even checken.
Weval vaak genoeg gezien, maar bij gebrek aan beter toch checken of mis ik iets?
Sad night dynamite al gecheckt? Gaven op motel mozaique een erg toffe set met liveband en veel enthousiasme
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss en koekebakker

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Het is een longshot natuurlijk maar heeft er iemand nog een ticket te koop voor een vriendin? Zou haar 1e keer zijn dus dat is alvast een geweldige reden om hem aan haar te verkopen 😉
 

timov

Nieuw lid
3 aug 2022
1
0
Hey! Dit is mijn 1e keer Lowlands en wij willen, na goede verhalen, op camping 2 of 3 staan. Hoe laat gaan jullie daar heen?
Ik hoor verhalen van mensen die al uren van te voren staan te wachten namelijk.
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Hey! Dit is mijn 1e keer Lowlands en wij willen, na goede verhalen, op camping 2 of 3 staan. Hoe laat gaan jullie daar heen?
Ik hoor verhalen van mensen die al uren van te voren staan te wachten namelijk.
Zorg dat je dr rond 9 á 10 bent, zeker als je met een iets grotere groep bent en dus op 2 of 3 wilt staan. Vaak zijn de poorten nog niet open voor de tickets/bandjes, maar zo vroeg moet je er wel zijn wil je daar staan. Als je met een klein groepje bent, 2 of 3 tenten oid, kan je later komen want dan prop je je er gewoon tussen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Wij waren eens op zoek naar een mooie campingspot. Stond daar midden op camping 3 een enorme tipi gebouwd. Dus ik zeg dat lijkt me niet zoon beste plaats ik gok dat, dat ‘S nachts 1 groot feest wordt. Dus wij ergens random die tent opgebouwd. 4 uur naar bed. Bouwen daarna de buren van 5 tot 7 een groot feest. Ik er uiteindelijk uit om te plassen, loop ik langs die tipi is het daar een oase van rust….

Oftewel als je voor je nachtrust komt moet je mazzel hebben of wegblijven. Is het in de nacht toch herrie kan je beter maar gewoon mee doen!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.387
1.068
Het is een longshot natuurlijk maar heeft er iemand nog een ticket te koop voor een vriendin? Zou haar 1e keer zijn dus dat is alvast een geweldige reden om hem aan haar te verkopen 😉
Ha, ha, same issue hier, alleen is zij al eerder geweest 😉
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
417
373
Bekijk bijlage 2209LL city in aanbouw.vanaf de glampingzijde genomen.
Als er wat meer te zien is stuur ik nieuwe foto's. Lijkt nu een beetje op sensation white. Qua kleur. De rest zal spoedig volgen. Er is een hoop verkeer in de weer. Voelt toch wel weer lekker. We gaan ons vast allemaal weer vermaken ondanks de iets minder line up.
 

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
21
42
Ik ga zelf waarschijnlijk met het OV. Zijn er nog snellere alternatieven vanaf station Dronten/Lelystad dan de pendelbus? Zie dat die pas gaan vanaf 09.00u of 09.30. Wil zelf er al zijn voor 9. De touringcars gaan ook best laat weg namelijk.
 
Laatst bewerkt:

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ik ga zelf waarschijnlijk met het OV. Zijn er nog snellere alternatieven vanaf station Dronten/Lelystad dan de pendelbus? Zie dat die pas gaan vanaf 09.00u of 09.30. Wil zelf er al zijn voor 9.
Ooit zelf met de eerste bus vanaf 't Harde gekomen. Zelfs voordat de parking open was waren wij er al. Ook zo'n beetje als eerste binnen. Rond 10:30 stond de tent. Helemaal prima. Maar dit is er echt eentje dik geluk en uit het jaar kruik. #omavertelt
 
  • Leuk
Waarderingen: pietmoeskops en @Marc

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Wij hebben een groepscampingplek dus naast de glamping. Volgens mij is dan camping 0 boven de Heineken op de plattegrond. Probeersel voor het eerst, maar hebben een groep van 10 man/vrouw oid.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.810
Als er wat meer te zien is stuur ik nieuwe foto's. Lijkt nu een beetje op sensation white. Qua kleur. De rest zal spoedig volgen. Er is een hoop verkeer in de weer. Voelt toch wel weer lekker. We gaan ons vast allemaal weer vermaken ondanks de iets minder line up.
Is toch de Heineken en wat backstage tentjes zo te zien?
 

bee

Playlistbediener
3 aug 2022
8
4
jxdn plaatste afgelopen week een story dat zijn Europese tour niet doorgaat, wellicht een van de Amerikaanse cancellations
 

Bijlagen

  • FYS4mjQXwAAeSwr.png
    FYS4mjQXwAAeSwr.png
    670,6 KB · Weergaven: 23
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Gebruikers die dit onderwerp bekijken