Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Las op het Paaspop forum dat the Prodigy weer gaat optreden. Mochten zij de oversteek naar het vaste land gaan maken, dan vind ik dit een perfecte act voor het nachtslot.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Snow Patrol ook naar Lokerse Feesten. Laatste album was echt ruk, maar opzich om die oude hits nog te horen in de Bravo zie ik ook wel zitten....
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
273
221
Wel klein beetje passé. Ik weet niet, denk dat het een Bravo afsluit spot iets beter tot zijn recht zal komen.
Dat ze beter tot hun recht komen in de Bravo (zeker als afsluitende act) ben ik het met je eens. Geldt denk ik voor 9 van de 10 acts. Laatste 2x in Nederland stonden ze nog in de Ziggo Dome en als voorlaatste op het hoofdpodium van Pinkpop.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Snow Patrol ook naar Lokerse Feesten. Laatste album was echt ruk, maar opzich om die oude hits nog te horen in de Bravo zie ik ook wel zitten....
Life on Earth is voor mij 1 van de beste albums ;-)
En de hitjes zijn ook fijn. Kom maar door als Bravo sub!
 
  • Leuk
Waarderingen: redle

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Een voormalig Pinkpop-headliner als sub in de Bravo?
Tja, ze staan in België dus op de Lokerse feesten en op het Ronquières Festival, terwijl ze vlak na hun comeback ook heel hoog op de RW lineup stonden. Met alle respect voor die festivals, maar dat zijn ook geen AA-evenementen. Denk dat ze perfect in de Bravo kunnen. Plekje waar Elbow stond laatst.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Als het een goed optreden kan opleveren? Waarom niet....

Sommige bands zijn ook gewoon beter gebaat bij een downgrade.
Dat ben ik met je eens hoor (ik had eigenlijk ook gehoopt dat BKS zo'n downgrade zou hebben gedaan met Alt-J dit jaar).

Ik heb zelf prima optredens gezien van Snow Patrol; o.a. in Paradiso. Maar inmiddels zijn ze ook al een keer geboekt als afsluiter op Bospop. Dan past het niet meer in het programma van Lowlands. Maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat Snow Patrol daar serieus in beeld is.
 
Laatst bewerkt:

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Dat ben ik met je eens hoor (ik had eigenlijk ook gehoopt dat BKS zo'n downgrade zou hebben gedaan met Alt-J dit jaar).

Ik heb zelf prima optredens gezien van Snow Patrol; o.a. in Paradiso. Maar inmiddels zijn ze ook al een keer geboekt als afsluiter op Bospop. Dan past het niet meer in het programma van Lowlands. Maar eerlijk gezegd denk ik ook niet dat Snow Patrol daar serieus in beeld is.
Daar heb ik ook mijn twijfels hoor... maar naar mijn mening zie ik de lijn van de Bravo afsluiters dit jaar nog niet echt in de huidige line-up op Liam na... En ja was, New Order relevant? Of TGTBTQ?

Vroeger vond ik ze echt heel tof, dus het is misschien ook een beetje valse hoop naar nostalgie ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.328
Daar heb ik ook mijn twijfels hoor... maar naar mijn mening zie ik de lijn van de Bravo afsluiters dit jaar nog niet echt in de huidige line-up op Liam na... En ja was, New Order relevant? Of TGTBTQ?
Je kan je die vraag altijd stellen natuurlijk. Met alle respect, maar hoe passé was The Prodigy wel niet toen ze geboekt waren. Die laatste paar albums waren ronduit verschrikkelijk en die teerden nog altijd op die hits uit de 90's. Maar soms is het een beetje een gevoel dingetje.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Daar heb ik ook mijn twijfels hoor... maar naar mijn mening zie ik de lijn van de Bravo afsluiters dit jaar nog niet echt in de huidige line-up op Liam na... En ja was, New Order relevant? Of TGTBTQ?

Vroeger vond ik ze echt heel tof, dus het is misschien ook een beetje valse hoop naar nostalgie ofzo.
En zelfs Liam zie ik (liever) niet als Bravo sub/afsluiter
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken