Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

poedel

Playlistbediener
4 jul 2018
16
13
Weet iemand toevallig hoe het met Gllamcap werkt bij binnenkomst? Krijg je een tent aangewezen of is het wie het eerst komt die kan er een kiezen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Kaartje is 25 euro duurder maal 60.000 is 1,5 miljoen euro. Daar kan je toch best een derde dikke internationale headliner voor krijgen? Niet om de Opposites te bashen maar toch ;-)
Ik gaf ze 3 jaar geleden nog best een kans dat het een succes zou worden. Want ik blijf er bij, hun vorige show op Lowlands was gewoon echt ontzettend hard.

Maar nu 3 jaar verder is het een beetje pijnlijk aan het worden. Op Paaspop staan ze lager op het affiche.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
739
445

Lowlands-baas is voorzichtig: ’Straks hebben we zombiecron of een andere rare variant​



Lowlands-baas Eric van Eerdenburg houdt er rekening mee dat het festival ook dit jaar niet door kan gaan. Hij is vanwege corona bewust ’wat voorzichtiger’ in zijn optimisme, zo vertelt hij in de podcast Llowcast.

„Misschien hebben we straks toch weer een ’zombiecron’ of een andere rare variant die de kop opsteekt”, aldus Van Eerdenburg. „En dat is niet helemaal ondenkbaar als je de wetenschappers moet geloven. Omdat de rest van de wereld nog achterloopt met vaccineren komen er steeds nieuwe varianten, dat is wat er gezegd wordt. En we weten niet of we daar dan tegen gewapend zijn of niet.”

Van Eerdenburg ziet wel dat het op dit moment ’de goede kant’ op gaat met de omicronvariant. „Je ziet in Europa dat landen weer gewoon opengaan, dat er getourd wordt. Nederland is misschien wel het meest dichte land van Europa.”

Editie 2022​

De organisatie is inmiddels hard bezig met de volgende editie, die in augustus plaats moet hebben. Afgelopen week werden de eerste namen bekendgemaakt.
Volgens Van Eerdenburg zet iedereen ’de schouders eronder om het te laten realiseren’ en zit de sfeer er goed in. „We hebben goede moed maar er kan altijd een alarmbelletje rinkelen. Het is gas geven met de voet dicht bij de rem.”

 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
247
313
hoe groot is de kans dat 90-95% het kaartje aanstaande zaterdag koopt waardoor er dus maar heel weinig kaartjes in vrije verkoop gaan?
Ben echt benieuwd hoeveel er nog 12 feb in de verkoop gaat.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
Weet iemand toevallig hoe het met Gllamcap werkt bij binnenkomst? Krijg je een tent aangewezen of is het wie het eerst komt die kan er een kiezen?
Geen idee poedel, ben ook voor het eerst aan het kijken voor Gllamcamp. Ik neem aan dat je een vaste tent krijgt ook omdat je nog extra dingen er bij kan bestellen zoals een koelkast etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: poedel

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
hoe groot is de kans dat 90-95% het kaartje aanstaande zaterdag koopt waardoor er dus maar heel weinig kaartjes in vrije verkoop gaan?
Ben echt benieuwd hoeveel er nog 12 feb in de verkoop gaat.
Ik denk heel groot. Dan heb je er nog maar 6000 / 3000 over. Ben ook benieuwd hoe ze dat gaan doen met die Gllamping pakketten inclusief kaartje ??‍♂️
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
In 2020 was het aan het einde van de dag uitverkocht, dus dat valt wel mee, de laatste edities was het nooit in een keer uitverkocht.

Wij hebben allemaal mensen om ons heen die direct een kaartje gaan kopen. Maar of dat bij al die groepen jongeren ook zo leeft weet ik niet zeker, maar misschien ook wel. Ik ben dus heel benieuwd…
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en daily

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
In 2020 was het aan het einde van de dag uitverkocht, dus dat valt wel mee, de laatste edities was het nooit in een keer uitverkocht.

Wij hebben allemaal mensen om ons heen die direct een kaartje gaan kopen. Maar of dat bij al die groepen jongeren ook zo leeft weet ik niet zeker, maar misschien ook wel. Ik ben dus heel benieuwd…
Klopt wij zijn hier natuurlijk een stel festivalsufferds bij elkaar. Zo kreeg ik vandaag ook een appje van een maatje van mij binnen die een bericht van 3voor12 stuurde van de eerste 68 namen….. dan denk ik, onder welke steen heb jij gelegen, maar dat is natuurlijk the other way around ?

Btw als iemand niet gaat en wel een presale link heeft, ik zou die graag willen inzetten voor dat maatje, want zoals je snapt, die was toen ook niet zo snel met kaartjes ?
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: StevieU2 en roluf

Gebruikers die dit onderwerp bekijken