Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Maarre wat kunnen we opmaken uit de PP namen? Mogen wij Nick Cave en Placebo verwelkomen?

Was wel erg leuk teruglezen (PP forum) vanaf vanochtend vroeg ?
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
nick cave lijkt me naar bks te gaan.
Placebo kan nog naar alle 3 (bks, dtrh of LL)
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
nick cave heeft 9 juni een optreden in portugal, 10, 11 en 12 juni nog niets op het programma.
en nog nooit op bks gespeeld.
hij heeft 2 jaar geleden nog op dtrh gespeeld, lijkt mij te vroeg voor een terugkeer.
en
19 aug in oekraine, lijkt me niet dat hij van daar uit naar LL komt.

en placebo : 1 juli in servie, de 5e in oekraine, lijkt me ook niet dat die dan naar dtrh komen.
rond bks hebben ze nog niets gepland.
en rond LL ook nog niet
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
nick cave heeft 9 juni een optreden in portugal, 10, 11 en 12 juni nog niets op het programma.
en nog nooit op bks gespeeld.
hij heeft 2 jaar geleden nog op dtrh gespeeld, lijkt mij te vroeg voor een terugkeer.
en
19 aug in oekraine, lijkt me niet dat hij van daar uit naar LL komt.

en placebo : 1 juli in servie, de 5e in oekraine, lijkt me ook niet dat die dan naar dtrh komen.
rond bks hebben ze nog niets gepland.
en rond LL ook nog niet
Ehm oké, mooie argumentatie. Naar welk festival ga jij?

Ik denk dat het best haalbaar is vanuit Oekraïne. Mooie afsluiter voor de zondag. Staat 26-8 in Parijs, moet toch een keer dan deze kant op komen. Hoewel het 20 uur reizen is net als vanuit Portugal. Misschien maar een dagje BKS doen ?

Placebo staat wel weer 6 juli in Spanje. Is ook een beste trip vanuit Oekraïne 36 uur…..
Ze starten op het vasteland 19 juni in Moskou. Daarvoor nog 27 mei in de UK. Ze spelen 25-8 wel in Portugal. Redelijk in de buurt van LL. Geen idee of ze 10 juni al gaan starten. Gaat interessant worden allemaal.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
ik ga sws naar LL
Pinkpop ook
en misschien dtrh

overigens zijn de zonnepanelen al te zien op google maps

 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
246
301
Hebben oud ticket houders voorrang bij de nieuwe kaartverkoop? Staat mij niets van bij maar mijn vriendinnen beweren van wel.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Heb mijn cache geleegd, maar ik zie nog geen zonnepanelen en de brug is ook nog in aanbouw. Jammer, want ik ben wel benieuwd hoe het er uitziet.
Gek! Op mobiel zie ik wel de zonnepanelen, maar via de browser niet... Denk stuur even een screenshot, maar dat gaat dus ff niet zo gauw. :)
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Gek! Op mobiel zie ik wel de zonnepanelen, maar via de browser niet... Denk stuur even een screenshot, maar dat gaat dus ff niet zo gauw. :)

Via mijn telefoon zie ik het idd wel, ziet er gaaf uit. Het terrein en de camping zien er ook veel te groen en vers gemaaid uit :confused:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken