Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Coldplay gaat op tour en net voor en na LL22 spelen ze in de UK.
Potentiële LL headliner of the groot voor LL?
Ik denk veel en veel te groot. Die verkopen zo twee keer de Goffert uit. Neemt ook flinke hap uit budget denk ik.

Foo Fighters en Muse waren volgens mij destijds al maximale inspanningen voor Lowlands; Coldplay schat ik nog stukken duurder in.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Denk te groot idd. Aan de andere kant: de ticketprijs van Lowlands is ook nog steeds een onbekende.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik denk veel en veel te groot. Die verkopen zo twee keer de Goffert uit. Neemt ook flinke hap uit budget denk ik.

Foo Fighters en Muse waren volgens mij destijds al maximale inspanningen voor Lowlands; Coldplay schat ik nog stukken duurder in.
Wat ik begreep waren het buitenkansjes ivm boekingen van conculega festivals. Ik denk ook te groot, maar ik had Muse en Foo Fighters toen ook niet meer verwacht. En ja voor de LL ganger die ook naar Coldplay wil, gaat het een dure augustus worden ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Wat ik begreep waren het buitenkansjes ivm boekingen van conculega festivals. Ik denk ook te groot, maar ik had Muse en Foo Fighters toen ook niet meer verwacht. En ja voor de LL ganger die ook naar Coldplay wil, gaat het een dure augustus worden ?
Ik denk dat het prijskaartje voor FF en Muse nog stukje lager ligt dan die van Coldplay.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.363
10.194
Ik ga het hier toch zeggen. Wilde het eigenlijk niet doen, maar er komen zo weinig stemmen binnen dat het een soort laatste noodgreep.

Tot vanavond 18.00 kan je stemmen op zes fantastische festivals die zijn samengesteld in de Festileaks Festival Draft, numero vijf.
Op de eerste pagina van onderstaande link staan alle festivals. Stemmen voor één weekendkaart en één dagticket gaat via een privébericht naar mij. Hopelijk levert dit nog wat extra stemmen op, want er zijn er maar 14 uitgebracht...

 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ik ga het hier toch zeggen. Wilde het eigenlijk niet doen, maar er komen zo weinig stemmen binnen dat het een soort laatste noodgreep.

Tot vanavond 18.00 kan je stemmen op zes fantastische festivals die zijn samengesteld in de Festileaks Festival Draft, numero vijf.
Op de eerste pagina van onderstaande link staan alle festivals. Stemmen voor één weekendkaart en één dagticket gaat via een privébericht naar mij. Hopelijk levert dit nog wat extra stemmen op, want er zijn er maar 14 uitgebracht...

Sorry Dave, zag het nu pas….
 
  • Verdrietig
Waarderingen: wenteldave

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Nu The Weeknd zijn tour cancellt is de perfecte lowlands headliner weer beschikbaar!
The Weeknd - Muse - Stromae/Opposites?
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Nu The Weeknd zijn tour cancellt is de perfecte lowlands headliner weer beschikbaar!
The Weeknd - Muse - Stromae/Opposites?
???
Jij zet hoog in, I like it, maar zeer onwaarschijnlijk 2 van zulke grote namen ….
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ja maar er tourt zoveel komend jaar, ze moeten ze ergens kwijt!
Dat ben ik helemaal met je eens, maar dat wil niet zeggen dat het grote namen zijn die ze gaan boeken. Budget zal niet groter zijn, tenzij de grote acts met minder genoegen nemen. Wat ik niet verwacht. Daarnaast zal Mojo dan sneller kiezen voor losse shows. Maar ik hoop met je mee. Zou gaaf zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: emilejol

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
The Weeknd heeft zijn tour niet echt gecancelt, maar eerder aangepast: hij wil op grotere plekken optreden, dus bijvoorbeeld stadions in plaats van grote zalen. Ik denk dat de kans heeel klein is dat hij op Lowlands komt.

“Due to constraints of arenas and the demand for more shows I want to do something bigger and special for you which requires stadiums,”

Ik hoop in ieder geval wel dat Stromae naar LL komt. Als hij uiteindelijk toch naar een ander festival zoals bv DTRH gaat, laat ik LL zonder enige twijfel liggen en ga ik naar dat betreffende festival.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Nou.. Stromae niet gewenst op pinkpop, niet op lowlands, maar naar welcome to the village dan! ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: MarkD

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Stromae is best welkom, al ga ik dan wat anders checken. Maar om daar een hele Lowlands van af te laten hangen gaat me behoorlijk ver. Maar ieder zijn ding.
 

Fireball

Dagopener
17 jan 2017
509
63
Het moet hier niet veel gekker worden met die Stromae adoratie.
Bingo !!! Vind het maar een eng mannetje.... niet echt bijzonder.. Snap niet echt dat men hier zo lyrisch over kan zijn.. maar : ieder zijn ding, het is in ieder geval niet aan mij besteed!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Bingo !!! Vind het maar een eng mannetje.... niet echt bijzonder.. Snap niet echt dat men hier zo lyrisch over kan zijn.. maar : ieder zijn ding, het is in ieder geval niet aan mij besteed!
Eng mannetje vind ik dan ook weer heel erg overdreven. Maar misschien vind ik nogal veel dingen erg overdreven dus het zal aan mij liggen.
 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

Gebruikers die dit onderwerp bekijken