Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Nothing but Thieves wordt het in elk geval niet dit jaar. Die hebben net een klein toertje in de UK precies in het Lowlands weekend.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Nothing but Thieves wordt het in elk geval niet dit jaar. Die hebben net een klein toertje in de UK precies in het Lowlands weekend.
Jammer, maar was te verwachten. Denk ook niet meer dat zulke grote namen erbij komen. Zeker niet met alle onzekerheid.
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Artikel is de komende 14 uur gratis en daarna achter paywall:
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
83
150
Laat dit ook maar doorkomen bij groen licht. Wordt hier wel heel blij van.
Helemaal mee eens! Turnstile was voor mij in 2019 echt één van de absolute hoogtepunten. Heb Time & Space nog steeds met enige regelmaat van begin tot eind opstaan, en wat ik tot zover van het nieuwe album gehoord heb is ook fantastisch!
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Ik ben het wel eens met het statement van een paar comments terug. Ook al komt Kensington 20x optreden, als er maar bier is en ik m'n tentje kan neerzetten is het prima wmb.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
Ik ben het wel eens met het statement van een paar comments terug. Ook al komt Kensington 20x optreden, als er maar bier is en ik m'n tentje kan neerzetten is het prima wmb.
Ik weet niet of Kees de Hondt al vakantieplannen heeft gemaakt, maar die kunnen ze ook wel een paar keer wegprogrammeren. Ik zeg elke avond Keesfeest in de Heineken :ROFLMAO:.
 
  • Confetti
Waarderingen: Pompompidom

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
395
244
Het wordt steeds moeilijker om optimistisch te zijn...
Het is een absurde situatie dat je een paar weken voorafgaand nog steeds niet weet waar je aan toe bent. Maar goed, we zitten in een absurde tijd. Iemand een idee wat de actuele status is van de gesprekken tussen de overheid en de festivalsector?
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Prikken ze in België tieners? Ze hebben het erover dat 8 van de 10 'jonge bezoekers' van PKP zich daar zouden moeten laten testen, oftewel nog geen volledige vaccinatie hebben. Dat zou wel een hele beroerde vaccinatiegraad zijn.

Het enige wat dit in mijn ogen zegt is dat wat we al wisten; dat het doorgaan van Lowlands heel twijfelachtig is. Verhoogd of verlaagd de kansen niet, de festivals staan los van elkaar.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Het enige wat dit in mijn ogen zegt is dat wat we al wisten; dat het doorgaan van Lowlands heel twijfelachtig is. Verhoogd of verlaagd de kansen niet, de festivals staan los van elkaar.
Wel behoorlijk wat acts die op beide festivals zouden spelen. Benieuwd of er acts op basis hiervan op voorhand Lowlands gaan afzeggen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
lowlands heeft sowieso een backup line up met Ronde, Son Mieux en Eut klaarstaan.

Ik denk dat het doorgaan niet valt en staat met het afzeggen van artiesten.

Van Eerdenburg is al weken zo fanatiek. Het gaat alleen niet door als het totaal onwerkelijk is of dat de overheid nee zegt! Hulde aan deze man!
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Wel behoorlijk wat acts die op beide festivals zouden spelen. Benieuwd of er acts op basis hiervan op voorhand Lowlands gaan afzeggen.
Moeten niet vergeten dat de artiesten ook staan te springen om weer eens op te mogen treden voor een volle weide. Zal wel meevallen denk ik.
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
289
207
Artikel is de komende 14 uur gratis en daarna achter paywall:

Wat ik alleen niet helemaal begrijp is dat organisaties van festivals tijdens deze unieke omstandigheden, toch genoodzaakt zijn artiesten volledig te betalen als een festival door COVID-19 wordt afgelast. Artiesten moeten toch ook begrijpen dat het overmacht is en dat festivals zware verliezen lijden. Dat ze iets moeten betalen kan ik nog begrijpen maar het volledige gage opstrijken als je niet eens naar Nederland hoeft af te reizen, komt best inhalig over. Maar wellicht mis ik iets essentieels met mijn beredenering?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Wat ik alleen niet helemaal begrijp is dat organisaties van festivals tijdens deze unieke omstandigheden, toch genoodzaakt zijn artiesten volledig te betalen als een festival door COVID-19 wordt afgelast. Artiesten moeten toch ook begrijpen dat het overmacht is en dat festivals zware verliezen lijden. Dat ze iets moeten betalen kan ik nog begrijpen maar het volledige gage opstrijken als je niet eens naar Nederland hoeft af te reizen, komt best inhalig over. Maar wellicht mis ik iets essentieels met mijn beredenering?
Ik denk ook dat het niet de volledige gage is, maar wel serieus geld alles bij elkaar, maar goed dat is een aanname van mijn kant.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken