Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Ik denk dat dat laatste nog wel eens mee kan gaan spelen. Sta je LL toe, dan moet je eigenlijk ook de F1 toestaan, en vice versa
Zo kijk ik er absoluut na. Want hoe kan je het verkopen dat je LL cancelt en de F1 twee weken later wel door laat gaan? Ik bedoel LL / Mojo hebben zoveel ervaring. De F1 is sinds 1984 niet meer in Zandvoort geweest. Dat is los van corona nog een hele operatie op het gebied van infrastructuur hoe dat gaat uitpakken…..

Ik denk dat dat laatste nog wel eens mee kan gaan spelen. Sta je LL toe, dan moet je eigenlijk ook de F1 toestaan, en vice versa
F1 is geplaceerd (of kan dat in ieder geval zijn). Dus dat onderscheid kunnen ze makkelijk maken. Bovendien is de Grand Prix voor het kabinet 100 keer belangrijker. Als die door hun falen kort vantevoren nog wordt gecancelt, dan is dat echt een internationale afgang.

F1 is geplaceerd (of kan dat in ieder geval zijn). Dus dat onderscheid kunnen ze makkelijk maken. Bovendien is de Grand Prix voor het kabinet 100 keer belangrijker. Als die door hun falen kort vantevoren nog wordt gecancelt, dan is dat echt een internationale afgang.
Klopt, heb je gezien hoe dicht mensen op elkaar zitten dan…..
Dat is ook mijn punt, dat is zo belangrijk voor de overheid, maar je kan het niet verkopen dat LL twee weken daarvoor niet door kan gaan. Dan maak je jezelf compleet ongeloofwaardig. Ik hoop dat beide doorgaan aangezien ik voor beide kaarten heb ??

• Leuk
Waarderingen: Pompompidom
Van de mensen die afgelopen week positief testten meldt @RIVM:
❌ 84% niet gevaccineerd
? 10% gedeeltelijk
✅ 6% volledig

Volgens Hugo. Die 6% vind ik nog best veel..
Die 6 procent is top. Vooral met de waarschijnlijkheid dat die 6 procent zeer mild ziek is geworden.

Laten we ook niet vergeten dat er tot die tijd nog zo'n beetje elke week 1 miljoen prikkies bijkomen. Mijn partner krijg zijn tweede nog deze week en bij mij fietsen ze volgende week de tweede erin. ?

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en @Marc
Klopt, heb je gezien hoe dicht mensen op elkaar zitten dan…..
Dat is ook mijn punt, dat is zo belangrijk voor de overheid, maar je kan het niet verkopen dat LL twee weken daarvoor niet door kan gaan. Dan maak je jezelf compleet ongeloofwaardig. Ik hoop dat beide doorgaan aangezien ik voor beide kaarten heb ??
Gigantisch jaloers zeg. Ik kijk werkelijk alles (ook vrije trainingen) en ben zo stom geweest om het te duur te vinden. Enige voordeel is dat ik nu nóg gefrustreerder zou zijn als ik daar kaarten voor had.

On topic: Die mensen zitten wellicht dicht op elkaar maar wel op één plek, in plaats van constante verplaataingen zoals op LL. Dat gaat echt wel een verschil maken.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Gigantisch jaloers zeg. Ik kijk werkelijk alles (ook vrije trainingen) en ben zo stom geweest om het te duur te vinden. Enige voordeel is dat ik nu nóg gefrustreerder zou zijn als ik daar kaarten voor had.

On topic: Die mensen zitten wellicht dicht op elkaar maar wel op één plek, in plaats van constante verplaataingen zoals op LL. Dat gaat echt wel een verschil maken.
Als het kan, kijk ik ook alles. Maarre het is ook te duur. Ik wilde eerst met het hele gezin gaan en mijn vader, maar ik kon iedere keer geen kaarten krijgen. Uiteindelijk vorige zomer kwamen er nog wat “dure” tribunekaarten vrij, toen er maar twee gekocht voor mij en mijn vader. Ja, ik zou het jammer vinden als het niet doorgaat, maar dat komt dan een andere keer wel weer.

On topic: ik snap wat je bedoelt qua verplaatsingen, maar wat denk je van alle verplaatsingen daar? Allereerst alle dagen reizen veel bezoekers met het openbaar vervoer en gaan daarna ook nog de stad in en naar huis. Een “bubbel” is er totaal niet. En ook rondom het circuit zijn veel activiteiten en een fanzone, optredens etc. Ik denk dat je dat niet moet onderschatten.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Kamer wil toegangstesten weer snel mogelijk maken voor evenementen

De Tweede Kamer wil dat Testen voor Toegang zo snel als mogelijk en op een verantwoorde manier weer toegestaan wordt voor evenementen en festivals. Een motie daartoe van VVD, D66 en CDA kreeg woensdagavond brede steun tijdens een ingelast coronadebat in het zomerreces naar aanleiding van het explosief gestegen aantal coronabesmettingen.

De drie coalitiepartijen stellen dat de evenementensector behoefte heeft aan perspectief en vraagt het kabinet daarom al vóór 13 augustus duidelijk te maken op welke manier het testsysteem "veilig en verantwoord" kan worden hervat. De Kamer wil dat het kabinet daarover de komende weken overlegt met de evenementensector en lessen trekt uit de eerder dit jaar gehouden Fieldlabs en ook uit de gebeurtenissen van de afgelopen weken. Ook wil ze dat het kabinet advies hierover vraagt aan het Outbreak Management Team (OMT).

Kamer wil toegangstesten weer snel mogelijk maken voor evenementen

De Tweede Kamer wil dat Testen voor Toegang zo snel als mogelijk en op een verantwoorde manier weer toegestaan wordt voor evenementen en festivals. Een motie daartoe van VVD, D66 en CDA kreeg woensdagavond brede steun tijdens een ingelast coronadebat in het zomerreces naar aanleiding van het explosief gestegen aantal coronabesmettingen.

De drie coalitiepartijen stellen dat de evenementensector behoefte heeft aan perspectief en vraagt het kabinet daarom al vóór 13 augustus duidelijk te maken op welke manier het testsysteem "veilig en verantwoord" kan worden hervat. De Kamer wil dat het kabinet daarover de komende weken overlegt met de evenementensector en lessen trekt uit de eerder dit jaar gehouden Fieldlabs en ook uit de gebeurtenissen van de afgelopen weken. Ook wil ze dat het kabinet advies hierover vraagt aan het Outbreak Management Team (OMT).
Ja ok, maar als ik de tendens van de afgelopen maanden bekijk na de verkiezingen etc. doet het kabinet niet heel veel met Kameradviezen. We gaan het zien, voordeel is wel hierbij dat het coalitiepartijen betreft (VVD, CDA en D66) die dit willen.

Dit plus dat er miljoenen mensen in NL daar naar gaan kijken op TV. Dat gaat ze simpelweg veel stemmen schelen ...
En er kijken niet zoveel mensen naar de VPRO uitzendingen over LL ;-)

• Haha
Waarderingen: @Marc
Dit plus dat er miljoenen mensen in NL daar naar gaan kijken op TV. Dat gaat ze simpelweg veel stemmen schelen ...
En er kijken niet zoveel mensen naar de VPRO uitzendingen over LL ;-)
Als er iets oninteressant is om na te kijken zijn het wel de VPRO uitzendingen over Lowlands, Down The Rabbit Hole en Best Kept Secret (pinkpop is nog wel te doen gezien de 4 uur uitzendtijd).

5 minuten interviews met random bezoekers en sfeerimpressies , 10 minuten interview met Eric, 25 minuten hele nummers van acts als Bazart, Opposites, Typhoon, Eefje de Visser en Frenna inclusief interviews. Een korte documentaire van 10 minuten over de 'sublieme wijze' waarop een band als 'hang youth' omgaat met hedendaagse problemen. 5 minuten over de comedy line-up en de wettenschappelijke (rand)zaken. Tot slot de afsluiting waarin met heel veel geluk 30 seconden van Liam, Stormzy en The Chemical Brothers te zien zijn.

Nou, bij mij zit de tweede prik er sinds gisteren ook in. Hopelijk biedt het snelle vaccinatietempo nog enige hoop.
Oke, benieuwd of je "last" hebt na de tweede prik waar je veel mensen over hoort. Enne je zit ruim op twee weken voor LL ;-)

Als er iets oninteressant is om na te kijken zijn het wel de VPRO uitzendingen over Lowlands, Down The Rabbit Hole en Best Kept Secret (pinkpop is nog wel te doen gezien de 4 uur uitzendtijd).

5 minuten interviews met random bezoekers en sfeerimpressies , 10 minuten interview met Eric, 25 minuten hele nummers van acts als Bazart, Opposites, Typhoon, Eefje de Visser en Frenna inclusief interviews. Een korte documentaire van 10 minuten over de 'sublieme wijze' waarop een band als 'hang youth' omgaat met hedendaagse problemen. 5 minuten over de comedy line-up en de wettenschappelijke (rand)zaken. Tot slot de afsluiting waarin met heel veel geluk 30 seconden van Liam, Stormzy en The Chemical Brothers te zien zijn.
Ach dat beetje sfeer wat je meekrijgt om even weer je op het LL terrein te wanen blijft leuk :)

Nou het filmprogramma ook bekend. Al heb ik zelf eigenlijk nooit iets op dat vlak bezocht.

Wel tof: ook de concertregistratie van David Byrne.

Zijn er ook niet veel. Heb het idee dat het er normaal meer zijn. La Haine is natuurlijk een cultfilm

Users who are viewing this thread