Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Het is wel denken in oplossingen
Lijkt me juist averechts te werken. Ik vaccineer me nu om straks weer "normaal" naar een festival te kunnen zonder gezeik. Als ik dat gezeik toch nog krijg, waarom zou ik me dan nog laten vaccineren? (ja om niet ziek te worden... maar je weet hoe het werkt met jongeren).
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.576
11.129
Lijkt me juist averechts te werken. Ik vaccineer me nu om straks weer "normaal" naar een festival te kunnen zonder gezeik. Als ik dat gezeik toch nog krijg, waarom zou ik me dan nog laten vaccineren? (ja om niet ziek te worden... maar je weet hoe het werkt met jongeren).
Scheer ze (ons) nou niet weer over één kam. Dat gebeurt al vaak genoeg...
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2, bardt en daily

imac

Gouden Tip
1 jul 2019
336
289
Lijkt me juist averechts te werken. Ik vaccineer me nu om straks weer "normaal" naar een festival te kunnen zonder gezeik. Als ik dat gezeik toch nog krijg, waarom zou ik me dan nog laten vaccineren? (ja om niet ziek te worden... maar je weet hoe het werkt met jongeren).
Alleen voor dat laatste is het beter. Geloof me, zij die ziek werden, zullen me gelijk geven. Denk aan je eigen gezondheid.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Scheer ze (ons) nou niet weer over één kam. Dat gebeurt al vaak genoeg...
Heeft daar weinig mee te maken. En ik vind me zelf met me 32 ook nog onder jongeren vallen, maar wss is dat niet eens fair. Nu heb ik nooit getwijfeld over een vaccine, maar veel mensen om mij heen die "nemen hem maar" om zo snel mogelijk weer iets te kunnen doen. En die groep is ook vrij groot en wil je ook niet kwijtraken...

Ik zou het compleet ruk vinden als ik braaf met mijn 2 vaccinaties en 2 zomers lang in quarantaine nog steeds gecontroleerd moet worden of ik echt niet ziek ben.. Het houd natuurlijk ergens een keer op de tolerantie naar alle maatregelen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Lijkt me juist averechts te werken. Ik vaccineer me nu om straks weer "normaal" naar een festival te kunnen zonder gezeik. Als ik dat gezeik toch nog krijg, waarom zou ik me dan nog laten vaccineren? (ja om niet ziek te worden... maar je weet hoe het werkt met jongeren).
Je geeft zelf het antwoord al toch ?

En volgens EvE val ik ook onder de jongeren aangezien hij al een paar keer heeft aangegeven dat het tijd is voor de jongeren ?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Heeft daar weinig mee te maken. En ik vind me zelf met me 32 ook nog onder jongeren vallen, maar wss is dat niet eens fair. Nu heb ik nooit getwijfeld over een vaccine, maar veel mensen om mij heen die "nemen hem maar" om zo snel mogelijk weer iets te kunnen doen. En die groep is ook vrij groot en wil je ook niet kwijtraken...

Ik zou het compleet ruk vinden als ik braaf met mijn 2 vaccinaties en 2 zomers lang in quarantaine nog steeds gecontroleerd moet worden of ik echt niet ziek ben.. Het houd natuurlijk ergens een keer op de tolerantie naar alle maatregelen.
Ja, liever ook niet, maar goed het is straks wat het is….. en om maar even te relativeren… wij maken ons druk over het wel of niet doorgaan van LL en intussen is bij Peter R. het licht uit zijn ogen geschoten en is Limburg een rampgebied…. ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Ja, liever ook niet, maar goed het is straks wat het is….. en om maar even te relativeren… wij maken ons druk over het wel of niet doorgaan van LL en intussen is bij Peter R. het licht uit zijn ogen geschoten en is Limburg een rampgebied…. ?
Moet zeggen dat ik me er helemaal niet druk meer om maak helaas. Ik heb me er al bij neergelegd dat het doorgaat. In het gekste geval krijg ik een enorme meevaller te verwerken. En het helpt niet dat ik nu in de lappenmand zit met een gebroken oogkas en elleboog (tip van de week, val niet van een ladder op beton). Dus mocht het doorgaan hoop ik dat het tegen die tijd ook weer beetje te doen is.
 
  • Wow
Waarderingen: StevieU2

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.404
1.083
Moet zeggen dat ik me er helemaal niet druk meer om maak helaas. Ik heb me er al bij neergelegd dat het doorgaat. In het gekste geval krijg ik een enorme meevaller te verwerken. En het helpt niet dat ik nu in de lappenmand zit met een gebroken oogkas en elleboog (tip van de week, val niet van een ladder op beton). Dus mocht het doorgaan hoop ik dat het tegen die tijd ook weer beetje te doen is.
Jeetje zeg, wat een pech. Beterschap ??
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
14
14
precies...vaccins beschermen max 95% tegen een doorbraak infectie dus die 6% is eigenlijk logisch.
Dat 6% van de besmettingen gevaccineerden zijn, betekent niet dat 6% van de gevaccineerden besmet is geraakt. De cijfers slaan nergens op als we niet weten hoe de samenstelling van de feestjes is geweest. Als 6% van de mensen op alle feestjes gevaccineerd was, is dus 100% van de gevaccineerden besmet geraakt. Dat zal wel niet, maar even om aan te geven hoe vertekenend het beeld kan zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en MisterIks

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik denk dat het doorgaan heel erg afhangt van de ziekenhuis cijfers de aankomende dagen... als ze net zo als gister zo hard gaan stijgen dan weten we allemaal dat het klaar is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken