Misschien ben ik iets te zuur en teleurgesteld in de line-up, maar als het niveau van de namen inderdaad echt zo matig blijft, weet ik vrij zeker dat ik volgend jaar met mijn vrienden naar BKS of DTRH ga ipv LL. Vooral omdat Lowlands by far het duurste van de drie is, verwachtte en vertrouwde ik er echt op dat ze met hun naamsbekendheid en breder budget betere namen konden strikken dan hun concurrentie, maar dat blijkt tot zover helemaal niet het geval te zijn.
Vooral nu Denzel, Koffee en Kaytranada niet meer komen, merk ik echt dat ik moeite heb om me te verheugen zoals ik voorgaande jaren wel altijd makkelijk deed. Ik ga zelf ook voornamelijk naar een festival vanwege de line-up, en niet vanwege de ''unieke sfeer'' zoals ik veel anderen als reden heb zien gebruiken. (En ik weet wel dat het alsnog wel een leuk feestje gaat worden zoals altijd met Lowlands, maar mijn punt gaat er meer om dat ik in mijn achterhoofd de gedachte heb dat ik een leuker feestje kon hebben voor minder/hetzelfde geld).
Dit jaar hebben Kyteman en BCNR het nog wel een beetje gered voor mij, maar ja, dan bedenk ik dat ze óók op DTRH en BKS gepland stonden. ?
Sorry als deze ramble een beetje pessimistisch overkomt, maar ik wilde dit toch even delen als kleine representatie voor de minderheid van ''teleurgestelden'' onder ons (die je misschien ook niet altijd op een forum zal zien) en ook een beetje om ons af te leiden van de nieuwe besmettingspiek en het forum dus een beetje on-topic te houden.
Ik moet wel zeggen dat ik nog wel kleine hoop heb voor een grote verrassing qua namen (vooral bij de headliners), al is mijn vertrouwen in EvE wel iets minder geworden nadat de ''geweldige'' vervanger van The Prodigy simpelweg De Staat bleek te zijn.