Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Dat wordt dan een spannende dag morgen. ben heel erg benieuwd wat ze besluiten. 75% toelaten lijkt me voor uitverkochte festivals nagenoeg onmogelijk. Hoe zouden ze dat moeten organiseren?
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dat wordt dan een spannende dag morgen. ben heel erg benieuwd wat ze besluiten. 75% toelaten lijkt me voor uitverkochte festivals nagenoeg onmogelijk. Hoe zouden ze dat moeten organiseren?
Ik zie niet in welk argument 75% wel ok maakt en 100% niet.
Lijkt me inderdaad niet uitvoerbaar voor festivals die al uitverkocht zijn
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik zie niet in welk argument 75% wel ok maakt en 100% niet.
Lijkt me inderdaad niet uitvoerbaar voor festivals die al uitverkocht zijn
Nee inderdaad. Of ze moeten truc uithalen door de capaciteit op papier op te hogen. Maar of er nu 65000 mensen rondlopen, of bijna 50.000, dat maakt op zulke aantallen toch niet echt het verschil?

Zou dan toch eerder denken aan een vorm van ofwel vaccinatiebewijs of negatieve test overleggen voor toegang.

Het wordt dan hoe dan ook een heel gedoe.....
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Maar goed misschien geen discussie voor hier. Uiteraard raakt de beslissing morgen Lowlands wel rechtstreeks.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik snap sowieso al het gezeur niet. Ik sta gister met 46 leerlingen in een gymzaal (wel een grote) maar ik mag gister niet langs de lijn bij mijn zoontje voetbal kijken. Ik sta in de middag met 32 leerlingen in een klaslokaal. De helft zit te snotteren (zogenaamd hooikoorts) en niemand heeft een zelf test gedaan. Maar dan is een festival een probleem.

begrijp me goed he, ik heb geen moeite om voor die klas te staan maar waarom mogen die andere dingen dan niet.... maar ik ga er maar alvast vanuit dat die festivals maar op 75 procent mogen. Want dat past prima in het zwabber beleid van onze regering.
 
  • Wow
Waarderingen: Rick1617899545

tmstms

Playlistbediener
10 jul 2019
13
2
Maar goed misschien geen discussie voor hier. Uiteraard raakt de beslissing morgen Lowlands wel rechtstreeks.
Het lijkt me de enige discussie die hier gevoerd moet worden... gaat t wel of niet door. Die line up zal allemaal wel.

Maar misschien is de discussie over de discussie geen discussie voor hier... ;)
 
  • Haha
Waarderingen: StevieU2

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Mocht er inderdaad maar 75% mogen dan moet LL gewoon een hoop bombarie maken. Laat EvE maar eens opdraven bij Jinek, Beau of Op1 of wat er allemaal wel niet voor talkshows zijn.

je kan niet tegen 25% zeggen dat ze niet meer mogen lijkt me. Of ze gaan een week eerder zitten om 2x 50% te laten komen.

Maar dat zal kwa bands weer lastig zijn.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Morgen pas definitief besluit over evenementen deze zomer. Bruls is optimistisch...
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Komt vast goed, er is geen enkel scenario mogelijk om 75% te doen. Hoe dan? Ga je dat ook met de F1 doen dan? Onmogelijk. Enig idee hoeveel geld daar in omgaat qua ticketprijzen en upselling etc. Onmogelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Zal het vandaag ook niet met name gaan wat ze kunnen opdringen om evenementen door te laten gaan? Dus tests verplicht maken? En dan iedereen laten testen of alleen mensen die niet volledig gevaccineerd zijn? En hoe dat in te regelen straks als bijvoorbeeld een Lowlands plaats vindt. Iedereen van te voren laten testen (en waar?) en/of is het mogelijk om op de locatie zelf sneltests te laten doen. Hoe moeten de mensen bij de hokjes van ingang het checken. Heeft natuurlijk best nog mitsen en maren waar de rijen nog langer van kunnen worden. Maar ik ga er lachend instaan :)
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.681
1.609
Ik heb toevallig van de week Janssen kunnen krijgen ruim voordat '99 aan de beurt is dus ik ben gewoon volledig gevaccineerd nu.

75% zou echt totale onzin zijn. Dan moeten alle festivals die nu al uitverkocht zijn collectief besluiten om moeilijk te gaan doen want dat is natuurlijk totaal onrealistisch.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Ik ben 22 juni ook volledig gevaccineerd. Ik ga ook lachend in een rij van drie uur staan dit jaar. Koeltasje met bier mee. Kunnen we tenminste nog 3 uurtjes uit glas drinken!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken