Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
ik vind de kracht van deze line up echt aan de onderkant zitten.
Working men’s club een soort electronische punk. Met dikke beats.
Orla Garland hoop op haar ergens aan het begin van de dag. Gewoon een goede singer song writer.
The lathums zijn hier natuurlijk al gepasseerd.
Ook heel benieuwd naar Heilung. Ziet er echt tof uit op YouTube.
Georgia heb ik hier nog bijna niet voorbij horen komen. Speelt zelf meerdere instrumenten. En echt lekkere synthpop.
Franc Moody Disco!
Azra Colective zal wel een heerlijk feestje worden
Cleopatrick een soort Royal blood maar dan anders
Cavetown. Bizar hoeveel streams zoon ventje al heeft met best lekkere popliedjes
Arlo Parks staat ook heel laag op de Bill had haar al veel hoger verwacht.
Palaye Royal is een soort Panic at the Disco.

het worden echt drukke dagen dit jaar op lowlands!
Laten we de met afstand meest interessante band op de line-up niet vergeten! (BC,NR).
 
  • Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Laten we de met afstand meest interessante band op de line-up niet vergeten! (BC,NR).
Ik wist dat die reactie zou komen. Heb ik 1 keer opgezet, toen niet helemaal mijn ding. Maar dat kan ook door mijn gemoedstoestand kunnen komen. Zal het van de week nog een keer proberen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Laten we de met afstand meest interessante band op de line-up niet vergeten! (BC,NR).
Geweldig album hebben die. Staat nog steeds in mijn top 5 van dit jaar. Hier gaat veel op het blokkenschema voor moeten wijken want dit wil ik live niet missen!
 
  • Leuk
Waarderingen: JamesVlem

DrTim0n

Playlistbediener
5 jun 2021
23
6
Ik zit eens naar de line up van FM4 Frequency te kijken, wat zullen kanshebbers zijn voor Lowlands? Gioli & Assia lijken me wel wat.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
749
Nogmaals een "Ik waardeer het heel erg dat Koffee komt" bericht. Zat afgelopen weekend het tiny desk optreden van Koffee te kijken. Wat is dat goed zeg.
 
  • On fire
Waarderingen: StevieU2

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
749
Ik zit eens naar de line up van FM4 Frequency te kijken, wat zullen kanshebbers zijn voor Lowlands? Gioli & Assia lijken me wel wat.
Zou voor de avonden Alison Wonderland en Nghtmre wel terug willen zien. Ik denk dat AnnenMayKantereit en Yung Hurn ook best zouden kunnen werken op Lowlands, maar weet niet of deze Duitse/Oostenrijkse acts een platform hebben in Nederland. Maarja, daarom denk ik dat het op een Lowlands wel zou kunnen werken haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Een beetje laat, maar wat heb ik een zin om Koffee live te zien (mocht het allemaal doorgaan). De "Rapture EP" uit 2019 is echt een perfect album voor een dag als deze. Dat is mijn ontdekking van de Lowlands line-up tot nu.

Wat is jouw ontdekking van de line-up tot nu, en welk album/nummer kan je aanraden?
Ook een beetje laat en ik kijk ook uit naar Koffee, heerlijk in het zonnetje
Mijn ultieme " naar uitkijk moment" is echter vrijdagmidag Typhoon. Ik ga er van uit dat hij ook nu weer het festival mag openen zoals gepland stond in 2020. Hun shows zijn sowieso al een feest, en hij stond in 2020 al te popelen met zn nieuwe sterke plaat om te knallen. Nu helemaal lijkt me. Bij de Aplha het festival met zn allen aftrappen met Typhoon....nu al zin in!

En Sam Fender...als ie dit keer wel komt?!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Ik ben eigenlijk wel benieuwd, wie zouden jullie nog graag op de lineup zien voor dit jaar? Zit nu zelf naar het nieuwe Wolf Alice album te luisteren, en ben daar toch wel erg van onder de indruk! Zou mijns inziens een hele mooie toevoeging zijn. Hebben volgens mij ook nog niet eerder op Lowlands gestaan, en staan de week erna op Reading dus zijn sowieso in de buurt.

Zou verder nog wel echt wat stevigs/alternatiefs willen zien. Iets in het straatje van Sleep Token, Basement, Turnstile of Trapped Under Ice bijvoorbeeld.

Oh, en als ik dan toch bezig ben hoop ik nog op een wat minder 'dansvloer-georiënteerde' elektronische artiest die in de middag kan worden neergezet. Zoals we dat voorgaande jaren zagen met bijvoorbeeld Jon Hopkins, Bicep, Bonobo, George Fitzgerald en Kiasmos.
Weval, The XX (dromen mag), Chvrches en Half Moon Run graag
 
  • Leuk
Waarderingen: daily en @Marc

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Potsiedorie, met die nieuwe bevestigingen voor DTRH nemen ze (naar mijn smaak) een kleine voorsprong. Hoop dat LL het snel rechttrekt.
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369

Morgen meer duidelijkheid, ben vooral benieuwd over die beoogde 75% capaciteit. Lijkt me onmogelijk handhaven..
Lowlands zelf is overtuigd van 100 procent, dacht ik. Dat moet toch meer dan hoop zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken