Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22


Lowlands 2021

Datum:
20 t/m 22 augustus 2021
Locatie: Biddinghuizen (NL)
Genre(s): Alternatief, Rock, Pop, dance, elektronisch, hiphop, R&B, metal, indie, punk, folk.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Helaas gaat 2020 niet door i.v.m het covid-19 virus.

We verlieten 2020 met deze namen:
The Chemical Brothers
Foals
Lewis Capaldi
Liam Gallagher
London Grammar
Michael Kiwanuka
The Opposites
Stormzy
Bring Me The Horizon
Die Antwoord
Hollywood Vampires
Rex Orange County
Tash Sultana
Typhoon
Yungblud
Amelie Lens
Angel Olsen
Ben Klock
Caribou
Chromatics
Denzel Curry
Droeloe
Dubioza Kolektiv
Eefje De Visser
Fatima Yamaha
Fjaak LIVE
Glass Animals
Goldlink
Half Moon Run
Heilung
John Talabot
Jpegmafia
Kaytranada
Koffee
Noisia DJ-SET FAREWELL TOUR
Noord Nederlands Orkest
Octo Octa B2B Eris Drew
Palaye Royale
Parquet Courts
Pendulum Trinity
Sam Fender
Shame
Soulwax
The Teskey Brothers
Tom Walker
Trippie Redd
Cave Town
City Morgue
Ezra Collective
Fever 333
Georgia
Gotu Jim
Nu Guinea LIVE BAND
Orla Gartland
Pat Thomas & Kwashibu Area Band
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Ben wel benieuwd wat ze nog meer in petto hadden..... zou het nou leuk zijn om dit nog te weten of zou het nog pijnlijker zijn?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ben wel benieuwd wat ze nog meer in petto hadden….. zou het nou leuk zijn om dit nog te weten of zou het nog pijnlijker zijn?

Leuk. Ik ben heel benieuwd wat het totaal plaatje was geweest en in hoeverre ze dat in 2021 hadden kunnen neerzetten. Ik hoop in ieder geval dat er wat namen blijven staan voor 2021 die eigenlijk in 2020 zouden komen. Het beste zou natuurlijk allemaal zijn en dan nog 2 headliners erbij.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ben wel benieuwd wat ze nog meer in petto hadden….. zou het nou leuk zijn om dit nog te weten of zou het nog pijnlijker zijn?

Voor mij 100% meer pijnlijk denk ik, met kanshebbers als RATM, Eminem, Foo Fighters en meer.... Toch ben ik heel benieuwd of er dus ook namen naar volgend jaar worden geplaatst.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
@Marc wrote:
Ben wel benieuwd wat ze nog meer in petto hadden….. zou het nou leuk zijn om dit nog te weten of zou het nog pijnlijker zijn?

Leuk. Ik ben heel benieuwd wat het totaal plaatje was geweest en in hoeverre ze dat in 2021 hadden kunnen neerzetten. Ik hoop in ieder geval dat er wat namen blijven staan voor 2021 die eigenlijk in 2020 zouden komen. Het beste zou natuurlijk allemaal zijn en dan nog 2 headliners erbij.

Wat mij betreft prima plan! Nog die 2 headliners erbij uit de geruchten van dit jaar ;)
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Brian wrote:

@Marc wrote:
Ben wel benieuwd wat ze nog meer in petto hadden….. zou het nou leuk zijn om dit nog te weten of zou het nog pijnlijker zijn?


Leuk. Ik ben heel benieuwd wat het totaal plaatje was geweest en in hoeverre ze dat in 2021 hadden kunnen neerzetten. Ik hoop in ieder geval dat er wat namen blijven staan voor 2021 die eigenlijk in 2020 zouden komen. Het beste zou natuurlijk allemaal zijn en dan nog 2 headliners erbij.

Wat mij betreft prima plan! Nog die 2 headliners erbij uit de geruchten van dit jaar ?

Precies. RATM en Eminem bij dit affiche ;)
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Aaran wrote:

Brian wrote:

@Marc wrote:
Ben wel benieuwd wat ze nog meer in petto hadden….. zou het nou leuk zijn om dit nog te weten of zou het nog pijnlijker zijn?


Leuk. Ik ben heel benieuwd wat het totaal plaatje was geweest en in hoeverre ze dat in 2021 hadden kunnen neerzetten. Ik hoop in ieder geval dat er wat namen blijven staan voor 2021 die eigenlijk in 2020 zouden komen. Het beste zou natuurlijk allemaal zijn en dan nog 2 headliners erbij.


Wat mij betreft prima plan! Nog die 2 headliners erbij uit de geruchten van dit jaar ?

Precies. RATM en Eminem bij dit affiche ?

Wat mij betreft een droom die waar zou komen ;)
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Ben wel heel benieuwd naar hoe ze bepaalde dingen gaan regelen, want mensen die dit jaar geen ticket hebben kunnen bemachtigen kunnen dit wss volgend jaar ook niet. RIP 2 jaar lowlands voor sommigen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Brian wrote:

Aaran wrote:

Brian wrote:

@Marc wrote:
Ben wel benieuwd wat ze nog meer in petto hadden….. zou het nou leuk zijn om dit nog te weten of zou het nog pijnlijker zijn?


Leuk. Ik ben heel benieuwd wat het totaal plaatje was geweest en in hoeverre ze dat in 2021 hadden kunnen neerzetten. Ik hoop in ieder geval dat er wat namen blijven staan voor 2021 die eigenlijk in 2020 zouden komen. Het beste zou natuurlijk allemaal zijn en dan nog 2 headliners erbij.


Wat mij betreft prima plan! Nog die 2 headliners erbij uit de geruchten van dit jaar ?


Precies. RATM en Eminem bij dit affiche ?

Wat mij betreft een droom die waar zou komen ?
Zou ik ook helemaal prima vinden, maar zie ik niet gebeuren.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Brian wrote:

Aaran wrote:

Brian wrote:

@Marc wrote:
Ben wel benieuwd wat ze nog meer in petto hadden….. zou het nou leuk zijn om dit nog te weten of zou het nog pijnlijker zijn?


Leuk. Ik ben heel benieuwd wat het totaal plaatje was geweest en in hoeverre ze dat in 2021 hadden kunnen neerzetten. Ik hoop in ieder geval dat er wat namen blijven staan voor 2021 die eigenlijk in 2020 zouden komen. Het beste zou natuurlijk allemaal zijn en dan nog 2 headliners erbij.


Wat mij betreft prima plan! Nog die 2 headliners erbij uit de geruchten van dit jaar ?


Precies. RATM en Eminem bij dit affiche ?

Wat mij betreft een droom die waar zou komen ?
Zou ik ook helemaal prima vinden, maar zie ik niet gebeuren.

Ben wel heel benieuwd naar hoe ze bepaalde dingen gaan regelen, want mensen die dit jaar geen ticket hebben kunnen bemachtigen kunnen dit wss volgend jaar ook niet. RIP 2 jaar lowlands voor sommigen.

Ja dat is inderdaad wel heel zuur in het geval van LL. Andere festivals hebben hier geen last van.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
https://www.ad.nl/show/lowlands-begint-van-vooraf-aan-met-organisatie-voor-2021~ab153eb6/

De kans dat het affiche voor 20 tot en met 22 augustus 2021 hetzelfde blijft, is klein. ,,Dat moeten we per act bekijken. Een deel zal terug kunnen komen, maar we zijn ook afhankelijk van de beschikbaarheid van internationale acts.”

Wordt spannend allemaal.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Dat is het natuurlijk wel. We gaan er voorlopig met z'n allen vanuit dat ieder affiche min of meer hetzelfde zal blijven. Die garantie is er helemaal niet, zoals dus wel blijkt bij Lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Als je droomt over dat je een festival bezoekt, heb je dan een probleem?

Ik droomde dat Lowlands op een nieuwe locatie gevestigd was ergens in Friesland. Het was zo groot dat we de Techno stage niet konden vinden. En onze buschauffeur was een oudspeler van Go Ahead Eagles... fuck my life. :p
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
749
Als je droomt over dat je een festival bezoekt, heb je dan een probleem?

Ik droomde dat Lowlands op een nieuwe locatie gevestigd was ergens in Friesland. Het was zo groot dat we de Techno stage niet konden vinden. En onze buschauffeur was een oudspeler van Go Ahead Eagles… fuck my life. ?

Dan heb ik hetzelfde probleem :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken