Misschien lag het aan mijn verkeerde keus van het woord ''je'' ouders, maar ik bedoelde natuurlijk niet letterlijk jouw ouders, maar ouders in algemene zin. Het was als flauw grapje bedoeld met de boodschap dat je zodanig ouder bent geworden, dat je niet meer de nood voelt om samen met jongeren radicaal tegen de status quo aan te trappen, zoals je misschien wel deed in de jaren 80 of 90 (afhankelijk van hoe oud je bent natuurlijk).
Ik begrijp uiteraard dat je prima iets niet leuk kunt vinden, terwijl anderen het wel leuk vinden, maar daar ging mijn opmerking dus niet echt over.
In ieder geval, sorry als het verkeerd aankwam. ?
En om mijn perspectief rond het schelden met ziektes te delen: het doet voor mij persoonlijk niet veel weg van de muziek of de ''message'', en ik zie het zelf ook helemaal niet als het verwerpen van de ernst van de genoemde ziektes. Ik zie het als edgy manier om lekker cheap en snel aandacht te trekken om op die manier je ideeën verder te verspreiden, net zoals de punk- en shockrockers dat ook deden, met als verschil dat het toen ging over woorden als tyfus, cholera, pleuris of tering.