Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478

Dit jaar op Lowlands: de Delta-tent​

5 juli 2021 door Jop Eikelboom

Lowlands wordt dit jaar opnieuw uitgebreid met de Delta-tent. Een klein podium voor grote artiesten waardoor het binnen altijd veel te druk is.

De Delta komt te liggen tussen de Charlie en de Echo. Voor toegang heb je geen apart bandje nodig, en zeker geen negatief testresultaat. Wel moet je bij de entree verplicht een vervalste QR-code laten zien. Wc’s worden in de tent geplaatst. Het is niet mogelijk om ergens je handen te wassen.

De eerste artiesten van de Delta zijn bekendgemaakt: onder andere Lil Kleine, Famke Louise en Willem Engel zullen optreden.

https://speld.nl/2021/07/05/dit-jaar-op-lowlands-de-delta-tent/
Hoe grappig zou het zijn als ze dit wel doen. Gewoon dat mobiele disco/alpha tentje ofzo. :LOL:
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478

Meerdaagse festivals​

Het kabinet breekt zich ook nog het hoofd over meerdaagse festivals. Idee is dat de meerdaagse bezoekers daar niet alleen vooraf, maar ook op terrein tussentijds worden getest. De vraag is wat er moet gebeuren met de bezoekers die ter plaatse positief testen. Hoe komen die bijvoorbeeld thuis zonder het gevaar anderen te besmetten? Een besluit daarover schuift het kabinet voor zich uit.
Bron: https://www.telegraaf.nl/nieuws/132...ik-kroeg-dicht-bij-gesjoemel-met-toegangstest

Lekker blijven schuiven joh. Geen haast..... o_O
 
  • Wow
Waarderingen: MisterIks

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Ik overweeg maar Pukkelpop back-up tickets kopen want het loopt alweer de spuigaten uit hier in Nederland met de besmettingen... Hoewel, als ik de line-up van PKP zie, misschien dan nog maar een zomertje wachten ?
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Ik dacht ook eerst, leuk Hang Youth, kende het niet. Klonk wel leuk. Daarom natuurlijk ook geen Heideroosjes ?
Maarre een paar nummertjes geluisterd en ik stoor me toch aan deze band. Vooral om iedere keer met een gevoelige ziekte van alles kracht te willen bijzetten (of te shockeren?) dat irriteert me. Ook het schoppen tegen het kapitalisme aan…. waarschijnlijk erg populair links in NL, maar voor mij is de lol er snel af dan….
Dat moment dat je exact klinkt als je ouders en grootouders die precies deze mening hadden over punk, shockrock en later hiphop. ?
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en daily

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
404
249
2manydjs live | Ben Klock | The Kooks | REMA | Benny Sings | Equal Idiots | FEVER 333 | Gerd Janson | Hang Youth | Inhaler | Jett Rebel | Kobosil | Young Marco | Al-Qasar | Amy Root | Animistic Beliefs | BSS | Delv!s | Freddy K | Joesef | KAMMA & Masalo | Louisahhh live | Maarten Vos | Nana Adjoa | parrish smith | Permanent Destruction | La Regadera | Sidi Wacho | Sofie Winterson

Kan zelf eigenlijk alleen Fever 333, Hang Youth (als het moet), Al-Qasar en Maarten Vos waarderen.

Persoonlijk blij met Fever 333. 2manydjs wordt ook wel een mooi feestje.

Ik zit toch een beetje in dubio als ik de lineup zie. Missen er nu nog 2 echte Alpha headliners naast The Chemical Brothers? Of missen er nog 2 mooie Bravo headliners naast Stormzy? :)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
Dat moment dat je exact klinkt als je ouders en grootouders die precies deze mening hadden over punk, shockrock en later hiphop. ?
Eh nee, die lieten mij er vrij in. Dit is mijn eigen mening. Iets met normen en waarden etc. maar als anderen het heel cool en leuk vinden, dat is totaal prima. Het is alleen lastig als je andere mensen gaat kwetsen door met deze termen te gooien. Het boet voor mij dan behoorlijk aan kracht in dat je dit blijkbaar nodig hebt. Maar goed one day fly. Enjoy de show en ik hoop niet dat je hieraan terug hoeft te denken mocht je er ooit echt mee in aanraking komen. Santé
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
Persoonlijk blij met Fever 333. 2manydjs wordt ook wel een mooi feestje.

Ik zit toch een beetje in dubio als ik de lineup zie. Missen er nu nog 2 echte Alpha headliners naast The Chemical Brothers? Of missen er nog 2 mooie Bravo headliners naast Stormzy? :)
Dat is inderdaad een lastige…. Ik hoop het eerste, maar ik denk het laatste.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Volgens mij aardig wat namen voor het nachtprogramma. Voor mij ook flink wat onbekende namen, vandaag maar even inluisteren dus.

Opvallend: (nog) geen Editors
Ik krijg zelf het idee dat Editors achter de hand word gehouden voor DtrH als Gorillaz wegvalt daar
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Ik dacht ook eerst, leuk Hang Youth, kende het niet. Klonk wel leuk. Daarom natuurlijk ook geen Heideroosjes ?
Maarre een paar nummertjes geluisterd en ik stoor me toch aan deze band. Vooral om iedere keer met een gevoelige ziekte van alles kracht te willen bijzetten (of te shockeren?) dat irriteert me. Ook het schoppen tegen het kapitalisme aan…. waarschijnlijk erg populair links in NL, maar voor mij is de lol er snel af dan….
Ja, dat is voor mij ook wel een dingetje. Ik scheld daar dan nooit mee, maar betrap mezelf wel regelmatig op een vloek of een andere ziekte. Ben ik ook niet trots op. Toch wil ik dit live wel weer zien ondanks dat ik daar ook niet echt tegen kan, kweetnie. Gewoon een beetje hypocriet van me denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken