Lowlands 2021 - Nieuws en geruchten

Is dit ook niet wat ? Lekker plaatje wel. Doet ergens aan denken. Wie o wie was dat ook alweer.[video][/video][video][/video][video]https://youtu.be/BMDY4Uvc-T0[/video]

Maarre even over geen USA bands op Lowlands. Volgens mij woont Nick Cave in de UK en komt sowieso Biffy Clyro uit de UK (Schotland) en komt Muse ook oorspronkelijk uit de UK al woont Matt Bellamy volgens mijn tegenwoordig in de USA..... Zouden dan toch ook opties moeten zijn :-)

Ik verveelde me, dus ik presenteer jullie 2021 de Nederbelgen editie:

Vrijdag:
Alpha: Concertgebouworkest, Balthazar, Anouk, Kensington, Armin van Buuren
Bravo: MyBaby, DeWolff, Eefje De Visser, Junkie XL, dEUS, Upsammy, Sandrien vs. Job Jobse, Joris Voorn, Antal
Heineken: Bazart, Bettie Serveert, Epica, Weval, Within Temptation, 90’s now vs 00 zeroe heroes
Lima: Feng Suave, Dead Neanderthals, The Sore Losers, Hang Youth, Clawboys Claw, Pirate Party
India: Absynth Mindend, Freksu, Vandenberg Moonkings, Beef, Front 242, nachtprogramma t.b.a.
X-Ray: Beans & Fatback, Lucky Fonz III, Yung Internet, Radar Men From Moon, Zes (Live) (nachtprogramma t.b.a.)

Zaterdag:
Alpha: Blaudzun, Typhoon, Krezip, De Jeugd van Tegenwoordig, The Opposites
Bravo: Moss, Kraak & Smaak, Dope D.O.D., Thomas Azier, Angerfist (Live). Oscar & The Wolf, Benny Rodrigues, Colin Benders (Live), Speedy J, Charlotte De Witte
Heineken: Johan Derksen & The Sound Of American Blues, Millionaire, The Kik, Spinvis, Doe Maar, Kees van Hondt
Lima: Admiral Freebee, Pip Blom, Hooverphonic, Broeder Dieleman, Stuff., nachtprogramma t.b.a.
India: Daryll-Ann, Zwangere Guy, Wolvenest, Dool, Amenra, Ayreon, Palmbomen, Jarreau Vandal, Fatima Yamaha, Tom Trago
X-Ray: Gorefest, Froukje, Nouveau Velo, Baskerville, The Avonden, YIN YIN, CUT_, nachtprogramma t.b.a.

Zondag:
Alpha: De Heideroosjes, Opgezwolle, Chef’Special, Triggerfinger, Christine & The Queens
Bravo: Tamino, Ronnie Flex vs. Lil Kleine, Goose, The Kyteman Orchestra, Soulwax, Mightyfools, Dr. Lektroluv, The Subs, 2 Many Dj’s
Heineken: Donnie vs. Joost, Jett Rebel, Selah Sue, Floor Jansen, Netsky, Full On Ferry (Ferry Corsten & Friends)
Lima; Tourist LeMC, Hallo Venray, Slow Crush, Projekt Rakija, Undeclinable Ambuscade, Altin Gün, nachtprogramma t.b.a.
India: Extince, Roosbeef, Delain, Johan, Mozes & The Firstborn, K’s Choice, Posij, Franky Nuts, The Upbeats, Noisia
X-Ray: Wies, The Homesick, Merol, Taxiwars, Cocaine Piss, Heidevolk, Carista, Know V.A., William Kouam Djoko, Jameszoo, De Sluwe vos, Reinier Zonneveld.

Ik zou me er serieus goed kunnen vermaken.

En dan op zaterdag als verrassing een aanvullend 90s programma na de The Opposites met o.a. Dune, Nakatomi, Party Animals, DJ Jean, Klubbheads. Ik zie het al helemaal gebeuren :-).

The Chemical Brothers staan op creamfields, de week na Lowlands. Best grote kans dus aangezien ze ook al voor 2020 zijn geprogameerd! David Guetta staar ook op Creamfields...

The Chemical Brothers staan op creamfields, de week na Lowlands. Best grote kans dus aangezien ze ook al voor 2020 zijn geprogameerd! David Guetta staar ook op Creamfields…
Scherp wat betreft Chemical Brothers.... zou inderdaad goed kunnen ??

Zit nu de Groningse band The Vices te luisteren. Klinkt echt lekker . Als ze op Lowlands overeind kunnen blijven denk ik dat ze een mooie toekomst hebben? Ik denk boek er maar bij.?

Zit nu de Groningse band The Vices te luisteren. Klinkt echt lekker . Als ze op Lowlands overeind kunnen blijven denk ik dat ze een mooie toekomst hebben? Ik denk boek er maar bij.?
Die vielen mij inderdaad ook positief op van de playlist van ESNS. Zouden er ook zomaar kunnen staan.

Damn, hier zou ik nog best heen willen, goede lading! Chemical Brothers en met name Liam prima headliners naar omstandigheden. Balthazar, Declan Mckenna, Eefje de Visser, Typhoon, Noisia, Palaya Royale, Pendulum (Woehoe!!), Shame, Heilung (hele mooie boeking, Igorr. Ja, hier is best wat moois tussen te vinden.

Zo ook maar weer eens hier een keer kijken nu de eerste namen gevallen zijn :-)

Moet zeggen valt me helemaal niet tegen:-) Erg divers zo op het eerste gezicht.

Yves Tumor, Caribou, Kaytranada, Shame, Sleaford Mods en Moses Boyd steken er voor mij bovenuit.

Liam Gallagher en The Chemical Brothers al talloze keren gezien, maar zou daar toch weer bij gaan kijken.

Ziet er beter uit dan het lijstje van vorig jaar! Sleaford Mods, Altin Gun, Slowthai, Franc Moody, Dry Cleaning.

Mooi dat Liam the GOAT ook nog steeds komt, maar goed. Eerlijk gezegd interesseert het me allemaal geen reet en hoop ik gewoon dat het doorgaat.

Normaal zou ik het een matige lichting vinden. Maar nu ben je met veel blij. Wat ik nu mogelijk zou checken:

Balthazar, Caribou, Checmial Brothers, Denzel Curry, Dry Cleaning, Eefje de Visser, Heilung, Igorrr, Kelly Lee Owens, koffee, Liam gallagher, Noisia, Pendulum, Shame, Sleaford Mods, Slowthai, Yves Tumor.

Niet echt "wow" namen voor mij.

Ben ook beter gaan kijken en zou me misschien wel met de volgende kunnen vermaken: Altin Gün, Arlo Parks, Balthazar, Bazart, Eefje de Visser, Heilung, Igorrr, Liam Gallagher (natuurlijk!), Noord Nederlands Orkest, Nova Twins, Palaye Royale, Shame, Yungblud en Yves Tumor. Toch veertien namen van de 54, kan slechter. Maar ja, zou me echt heel erg vermaken bij Heilung, Igorrr, Lia, het Orkest en wellicht Shame. De rest valt wel mee.

Dat is lang geleden. Het leeft nog niet echt aan het aantal reacties te zien haha.

Super tof dat er namen zijn, de hoop wordt steeds groter.

Leuke lichting: Chemical Brothers al een paar keer gezien maar blijft toch wel heel tof!

Verder blij met Balthazar, Caribou, Aurora, Declan Mckenna, Eefje de Visser, Fatima Yamaha, Palaye Royale, Pendulum, Altin Gun, Arlo Parks, Cavetown en Georgia

Ook leuk: s10, Froukje, Noisia, Koffee, Jack Garrat, Kaytranada, Yungblud, Typhoon, the opposites en Liam Gallagher.

En Dan nog het een en ander wat ik niet ken, hebben we weer eens wat te luisteren.

Al met al zeker niet ontevreden. Er missen vooral echt mooie headliners, zowel in de Alpha als in de Bravo. Als je, je beseft dat we daar de afgelopen jaren London Grammar, the National, Gorrillaz, Tame Impala , New Order, The good the bad & the queen en Kendrick Lamar hadden staan is dit wel heel erg karig. Maar ik zou me dit jaar ook prima vermaken met een NederBelgse line up zoals die op de vorige pagina heel leuk was uitgeschreven.

Nogmaals de hoop groeit en ik kan niet wachten.

Dat is lang geleden. Het leeft nog niet echt aan het aantal reacties te zien haha.
Super tof dat er namen zijn, de hoop wordt steeds groter.

Leuke lichting: Chemical Brothers al een paar keer gezien maar blijft toch wel heel tof!

Verder blij met Balthazar, Caribou, Aurora, Declan Mckenna, Eefje de Visser, Fatima Yamaha, Palaye Royale, Pendulum, Altin Gun, Arlo Parks, Cavetown en Georgia

Ook leuk: s10, Froukje, Noisia, Koffee, Jack Garrat, Kaytranada, Yungblud, Typhoon, the opposites en Liam Gallagher.

En Dan nog het een en ander wat ik niet ken, hebben we weer eens wat te luisteren.

Al met al zeker niet ontevreden. Er missen vooral echt mooie headliners, zowel in de Alpha als in de Bravo. Als je, je beseft dat we daar de afgelopen jaren London Grammar, the National, Gorrillaz, Tame Impala , New Order, The good the bad & the queen en Kendrick Lamar hadden staan is dit wel heel erg karig. Maar ik zou me dit jaar ook prima vermaken met een NederBelgse line up zoals die op de vorige pagina heel leuk was uitgeschreven.

Nogmaals de hoop groeit en ik kan niet wachten.
Eens hoor, echt de namen waar je naar uitkijkt mis is ook een klein beetje. Maar goed.. Chemical Brothers en Liam Gallagher zijn wel 2 namen in die categorie. Anderzijds blijft het een abnormale editie mocht het doorgaan. Het affiche is internationaler dan verwacht.

Users who are viewing this thread