Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Tour dates RATM rondom Lowlands:

August 4 — Washington DC @ Capital One Arena
August 7 — Camden, NJ @ BB&T Pavilion
August 10 — New York, NY @ Madison Square Garden
August 11 — New York, NY @ Madison Square Garden
August 28 — Leeds, UK @ Leeds Festival
August 30 — Reading, UK @ Reading Festival
September 1 — Paris, France @ Rock En Seine Festival
September 4 — Stradbally Laois, Ireland @ Electric Picnic Festival
September 6 — Berlin, Germany @ Lollapalooza Berlin Festival
September 8 — Prague, Czech Republic @ O2 Arena
September 10 — Krakow, Poland @ Tauron Arena

Zou kunnen.... en een prachtboeking zijn!
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
298
165
RATM zou echt ontzettend gaaf zijn. MCR mag van mij ook. Beide jeugdsentiment en beide nog nooit gezien dus laat maar komen zou ik zeggen.
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
563
162
Zo komt t wel dichtbij...
Al vraag ik me wel gauw af waarom ze lowlands niet meteen aankondigen, mochten ze er echt staan.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.388
1.068
Verwacht het ook niet..... waarom nu niet gelijk bekend maken dan? Is nu niet echt meer nodig om de vvk een boost te geven en daarom te wachten op een later moment.....
Maar geen NL datum lijkt me ook sterk ?
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Zo komt t wel dichtbij…
Al vraag ik me wel gauw af waarom ze lowlands niet meteen aankondigen, mochten ze er echt staan.
MCR heb ik helaas helemaal niets mee dus zou voor mij niet Echt een headliner zijn.

Las net dat iemand 17 februari als datum noemde voor nieuwe namen? Zullen we dan meer weten?
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Het zou toch erg zuur zijn als ze een Europese festival tour doen precies in de Lowlands periode en precies rondom Nederland, maar dat Lowlands ze niet vast heeft kunnen leggen. Ik denk dat Eric toch wel de nodige moeite zou doen om ze binnen te halen, het is natuurlijk een fantastische headliner voor Lowlands. En na headliners als Muse en de Foo Fighters ook niet 'te groot' toch?
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
superginger wrote:
Zo komt t wel dichtbij…
Al vraag ik me wel gauw af waarom ze lowlands niet meteen aankondigen, mochten ze er echt staan.

MCR heb ik helaas helemaal niets mee dus zou voor mij niet Echt een headliner zijn.

Las net dat iemand 17 februari als datum noemde voor nieuwe namen? Zullen we dan meer weten?

Eminem komt op 17 februari met nieuws (waarschijnlijk europese tourdata)
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
563
162
Op de tourposter van RATM zelf staan wel heel toevallig 3 lege regels tussen hun Amerikaanse data en de (vooralsnog) eerste Europese datum....
(Kan hem zelf even niet uploaden)
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
r-pzkfw wrote:

superginger wrote:
Zo komt t wel dichtbij…
Al vraag ik me wel gauw af waarom ze lowlands niet meteen aankondigen, mochten ze er echt staan.


MCR heb ik helaas helemaal niets mee dus zou voor mij niet Echt een headliner zijn.

Las net dat iemand 17 februari als datum noemde voor nieuwe namen? Zullen we dan meer weten?

Eminem komt op 17 februari met nieuws (waarschijnlijk europese tourdata)

Niet helemaal zeker of het de 17de wordt maar wel die week in ieder geval!
 

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
679
308
Op de tourposter van RATM zelf staan wel heel toevallig 3 lege regels tussen hun Amerikaanse data en de (vooralsnog) eerste Europese datum….
(Kan hem zelf even niet uploaden)

Precies!
Lowlands, Pukkelpop en ?
Zou echt fantastisch zijn.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Op de tourposter van RATM zelf staan wel heel toevallig 3 lege regels tussen hun Amerikaanse data en de (vooralsnog) eerste Europese datum….
(Kan hem zelf even niet uploaden)

Die streepjes kunnen ook gewoon vulling zijn. Daar eindigt hun Amerikaanse tour. Op de volgende rij begint de Europese tour... Maar ik hoop met je mee.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik hoop stiekem eigenlijk meer op het hiphop-duo dat samen met hen op tour gaat: Run The Jewels. Is voor mij nu al van BKS 2017 dat ik ze voor het laatst zag. Zetten daar destijds een enorm energieke, sterke liveshow neer.
 

platenboss

Playlistbediener
10 feb 2020
5
0
Ik hoop stiekem eigenlijk meer op het hiphop-duo dat samen met hen op tour gaat: Run The Jewels. Is voor mij nu al van BKS 2017 dat ik ze voor het laatst zag. Zetten daar destijds een enorm energieke, sterke liveshow neer.

RTJ! Laat maar komen, echt supertof.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
575
22
Bart wrote:

superginger wrote:
Op de tourposter van RATM zelf staan wel heel toevallig 3 lege regels tussen hun Amerikaanse data en de (vooralsnog) eerste Europese datum….
(Kan hem zelf even niet uploaden)


Precies!
Lowlands, Pukkelpop en ?
Zou echt fantastisch zijn.

Sziget denk ik

Sziget is helaas geen optie meer.... 11 Augustus eindigt het festival en dan spelen ze nog in New York :( Had ze graag gezien op Sziget maar blijkbaar waarschijnlijk gewoon te duur/niet hun doelgroep. Mijn gok ligt op Flow Festival in Finland...
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.316
1.747
Sjoerd wrote:
Ik hoop stiekem eigenlijk meer op het hiphop-duo dat samen met hen op tour gaat: Run The Jewels. Is voor mij nu al van BKS 2017 dat ik ze voor het laatst zag. Zetten daar destijds een enorm energieke, sterke liveshow neer.

RTJ! Laat maar komen, echt supertof.

Laat ze allebei maar komen ;-)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.824
Frequency (Oostenrijk) heeft ook nog headliners nodig. Maar ik verwacht gewoon dat het "design" is en niet meer...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken