Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.305
Ah juist.. die stond er niet bij op dat eerder overzicht. Nouja ik geloof er niet zo in dat ze die gestikt hebben. Op een of andere vind ik het niet geheel bij het huidig Lowlands passen. (maar zou er persoonlijk blij mee zijn).
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
245
438
Wat ook geinig is aan de RATM poster: er staat bij 2 optredens expliciet bij dat het zonder RTJ is, bij alle andere data zijn ze dus ook aanwezig. Iemand zin in shotjes op de dinsdagochtend? Want we kunnen RTJ dan wel met pen opschrijven voor al die Europese data.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Ah juist.. die stond er niet bij op dat eerder overzicht. Nouja ik geloof er niet zo in dat ze die gestikt hebben. Op een of andere vind ik het niet geheel bij het huidig Lowlands passen. (maar zou er persoonlijk blij mee zijn).

Ik snap wel wat je bedoelt, ook kijkende dat het volgens mij mensen inmiddels minder gaat om de line-up maar gewoon simpelweg heen gaan voor de ervaring die je tijdens het festival krijgt en om echt even uit de realiteit te stappen. Vooral in vergelijking met een festival als RW en PP waar de lineup veel belangrijker is. Pukkelpop staat daar denk ik ook weer anders in en zie ze daar ook eerder staan dan Lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.305
Geen MCR voor Reading/Leeds in ieder geval. Daar zijn Stormzy, Liam Gallagher en RATM de 3 headliners.

Van dat affiche hoop ik nog op Run The Jewels, Danny Brown, Sports Team. Het is daar ook altijd wel of Rap of Metal/Rock en af en toe een verdwaalde dj. Verder zit daar ook niets tussenin.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Het is mischien een beetje wishfull thinking maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat je een act als RATM laat lopen als ze in de goede periode in de buurt zijn! Qua budget zou het volgens mij ook wel uit moeten kunnen, kan me namelijk niet voorstellen dat RATM duurder is als een Muse of een Foo Fighters, daarnaast zou je denken dat er wel wat geld overblijft als je kijkt wat er nu aan 'headliners' staat
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Geen MCR voor Reading/Leeds in ieder geval. Daar zijn Stormzy, Liam Gallagher en RATM de 3 headliners.

Van dat affiche hoop ik nog op Run The Jewels, Danny Brown, Sports Team. Het is daar ook altijd wel of Rap of Metal/Rock en af en toe een verdwaalde dj. Verder zit daar ook niets tussenin.

Run the jewels staan er zeker ^^
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Het is mischien een beetje wishfull thinking maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat je een act als RATM laat lopen als ze in de goede periode in de buurt zijn! Qua budget zou het volgens mij ook wel uit moeten kunnen, kan me namelijk niet voorstellen dat RATM duurder is als een Muse of een Foo Fighters, daarnaast zou je denken dat er wel wat geld overblijft als je kijkt wat er nu aan ‘headliners’ staat

Daar heb je zeker een punt! Zou opzich een logische keuze zijn, wie weet wie weet. We zullen het zien!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.305
Het is mischien een beetje wishfull thinking maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat je een act als RATM laat lopen als ze in de goede periode in de buurt zijn! Qua budget zou het volgens mij ook wel uit moeten kunnen, kan me namelijk niet voorstellen dat RATM duurder is als een Muse of een Foo Fighters, daarnaast zou je denken dat er wel wat geld overblijft als je kijkt wat er nu aan ‘headliners’ staat
Het lijkt er mij op dat het net de "verkeerde" periode is. Denk dat Lowlands/Pukkelpop net in hun rust week valt.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
r-pzkfw wrote:
Het is mischien een beetje wishfull thinking maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat je een act als RATM laat lopen als ze in de goede periode in de buurt zijn! Qua budget zou het volgens mij ook wel uit moeten kunnen, kan me namelijk niet voorstellen dat RATM duurder is als een Muse of een Foo Fighters, daarnaast zou je denken dat er wel wat geld overblijft als je kijkt wat er nu aan ‘headliners’ staat

Het lijkt er mij op dat het net de “verkeerde” periode is. Denk dat Lowlands/Pukkelpop net in hun rust week valt.

Ik vraag mij af of het een rust periode is, kijkende naar die streepjes op de poster. Ze hebben tussen 18 Juni en iets van mid Juli ook een rustperiode waar geen streepjes staan. Enige wat het kan betekenen is opvulling om een verschil te maken tussen US / EU
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.305
Indiaantje89 wrote:

r-pzkfw wrote:
Het is mischien een beetje wishfull thinking maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat je een act als RATM laat lopen als ze in de goede periode in de buurt zijn! Qua budget zou het volgens mij ook wel uit moeten kunnen, kan me namelijk niet voorstellen dat RATM duurder is als een Muse of een Foo Fighters, daarnaast zou je denken dat er wel wat geld overblijft als je kijkt wat er nu aan ‘headliners’ staat


Het lijkt er mij op dat het net de “verkeerde” periode is. Denk dat Lowlands/Pukkelpop net in hun rust week valt.

Ik vraag mij af of het een rust periode is, kijkende naar die streepjes op de poster. Ze hebben tussen 18 Juni en iets van mid Juli ook een rustperiode waar geen streepjes staan. Enige wat het kan betekenen is opvulling om een verschil te maken tussen US / EU
Ze moeten de oversteek maken, mogelijk met tour materiaal. Ik denk dat ze gewoon juist die week gebruiken als je het schema bekijkt. Ik denk gewoon dat het design is. Ik reken er iig niet te hard op (die strategie heeft ook goed geholpen bij de The Strokes op BKS ;)).
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Aaran wrote:

Indiaantje89 wrote:

r-pzkfw wrote:
Het is mischien een beetje wishfull thinking maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat je een act als RATM laat lopen als ze in de goede periode in de buurt zijn! Qua budget zou het volgens mij ook wel uit moeten kunnen, kan me namelijk niet voorstellen dat RATM duurder is als een Muse of een Foo Fighters, daarnaast zou je denken dat er wel wat geld overblijft als je kijkt wat er nu aan ‘headliners’ staat


Het lijkt er mij op dat het net de “verkeerde” periode is. Denk dat Lowlands/Pukkelpop net in hun rust week valt.


Ik vraag mij af of het een rust periode is, kijkende naar die streepjes op de poster. Ze hebben tussen 18 Juni en iets van mid Juli ook een rustperiode waar geen streepjes staan. Enige wat het kan betekenen is opvulling om een verschil te maken tussen US / EU

Ze moeten de oversteek maken, mogelijk met tour materiaal. Ik denk dat ze gewoon juist die week gebruiken als je het schema bekijkt. Ik denk gewoon dat het design is. Ik reken er iig niet te hard op (die strategie heeft ook goed geholpen bij de The Strokes op BKS ;)).

Same here... Ik wil ze sowieso zien dit jaar en zit te twijfelen om een weekendje Lolla Berlijn te gaan begin September of om naar Rock en Seine te gaan in Parijs. Iemand enige ervaring met 1 van deze festivals?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.305
Indiaantje89 wrote:

Aaran wrote:

Indiaantje89 wrote:

r-pzkfw wrote:
Het is mischien een beetje wishfull thinking maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat je een act als RATM laat lopen als ze in de goede periode in de buurt zijn! Qua budget zou het volgens mij ook wel uit moeten kunnen, kan me namelijk niet voorstellen dat RATM duurder is als een Muse of een Foo Fighters, daarnaast zou je denken dat er wel wat geld overblijft als je kijkt wat er nu aan ‘headliners’ staat


Het lijkt er mij op dat het net de “verkeerde” periode is. Denk dat Lowlands/Pukkelpop net in hun rust week valt.


Ik vraag mij af of het een rust periode is, kijkende naar die streepjes op de poster. Ze hebben tussen 18 Juni en iets van mid Juli ook een rustperiode waar geen streepjes staan. Enige wat het kan betekenen is opvulling om een verschil te maken tussen US / EU


Ze moeten de oversteek maken, mogelijk met tour materiaal. Ik denk dat ze gewoon juist die week gebruiken als je het schema bekijkt. Ik denk gewoon dat het design is. Ik reken er iig niet te hard op (die strategie heeft ook goed geholpen bij de The Strokes op BKS ;)).

Same here… Ik wil ze sowieso zien dit jaar en zit te twijfelen om een weekendje Lolla Berlijn te gaan begin September of om naar Rock en Seine te gaan in Parijs. Iemand enige ervaring met 1 van deze festivals?
Lol, ik zit het hier ook te overwegen. Verder ook geen ervaring.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Aaran wrote:

Indiaantje89 wrote:

Aaran wrote:

Indiaantje89 wrote:

r-pzkfw wrote:
Het is mischien een beetje wishfull thinking maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat je een act als RATM laat lopen als ze in de goede periode in de buurt zijn! Qua budget zou het volgens mij ook wel uit moeten kunnen, kan me namelijk niet voorstellen dat RATM duurder is als een Muse of een Foo Fighters, daarnaast zou je denken dat er wel wat geld overblijft als je kijkt wat er nu aan ‘headliners’ staat


Het lijkt er mij op dat het net de “verkeerde” periode is. Denk dat Lowlands/Pukkelpop net in hun rust week valt.


Ik vraag mij af of het een rust periode is, kijkende naar die streepjes op de poster. Ze hebben tussen 18 Juni en iets van mid Juli ook een rustperiode waar geen streepjes staan. Enige wat het kan betekenen is opvulling om een verschil te maken tussen US / EU


Ze moeten de oversteek maken, mogelijk met tour materiaal. Ik denk dat ze gewoon juist die week gebruiken als je het schema bekijkt. Ik denk gewoon dat het design is. Ik reken er iig niet te hard op (die strategie heeft ook goed geholpen bij de The Strokes op BKS ;)).


Same here… Ik wil ze sowieso zien dit jaar en zit te twijfelen om een weekendje Lolla Berlijn te gaan begin September of om naar Rock en Seine te gaan in Parijs. Iemand enige ervaring met 1 van deze festivals?

Lol, ik zit het hier ook te overwegen. Verder ook geen ervaring.

Hahaha leuk! Ik heb wel betere ervaringen met Berlijn dan Parijs maar dat zegt niet heel veel over het Festival. Volgens mij is Lollapalooza in Berlijn wel vaak heel druk.
 

Aaran

Dagopener
8 aug 2017
576
22
Doet bij jullie de website van Lollapalooza Berlijn het wel? Ik krijg alleen een wit scherm
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.305
Doet bij jullie de website van Lollapalooza Berlijn het wel? Ik krijg alleen een wit scherm
Ja, ik moet alleen even scrollen.
Lineup

#LollaBerlin 2020 – First Drop: Rage Against The Machine exklusiver Deutschlandauftritt am 06.September

Meldet Euch jetzt bei unserem Newsletter an und verpasst keine wichtigen Info’s bezüglich Lineup, Ticketupdates, Gewinnspielen, Aftershowpartys und vielem mehr. Anmelden lohnt sich!
 

martydude

Playlistbediener
3 feb 2020
12
0
Same here.. Berlijn ook dikke prima te doen met de trein. Beide festivals geen ervaring mee. Maar lollapalooza heeft vaak wel redelijke zwakke line up. Maar dan kan je natuurlijk oook een dagkaart kopen en berlijn lekker in gaan..
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.305
Same here.. Berlijn ook dikke prima te doen met de trein. Beide festivals geen ervaring mee. Maar lollapalooza heeft vaak wel redelijke zwakke line up. Maar dan kan je natuurlijk oook een dagkaart kopen en berlijn lekker in gaan..
Ik lees nu enkel dat er kans bestaat dat je de headliner niet eens kan zien. Lollapalooza is in het Olympisch stadion, en het terrein daar omheen. Maar ze laten meer mensen toe dan dat in het stadion past. Dat is wel kut.
 

marthian80

Campingartiest
1 okt 2019
56
0
Ah juist.. die stond er niet bij op dat eerder overzicht. Nouja ik geloof er niet zo in dat ze die gestikt hebben. Op een of andere vind ik het niet geheel bij het huidig Lowlands passen. (maar zou er persoonlijk blij mee zijn).

Afgelopen jaren doet Lowlands altijd wel een "nostalgische 90's" grote naam boeken. Vorig jaar zouden ze The Prodigy hebben, Cypress Hill onlangs geweest en Limb Bizkit is ook recent geweest. In dat rijtje past het prima.

Mijn relevantie opmerking ging trouwens over de huidige tijd, niet over wat ze bereikt hebben in het verleden.
(en was onze eigen Urban Dance Squad niet de Rap Metal pionier of zit ik ernaast?)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken