Aaran wrote:
Indiaantje89 wrote:
Aaran wrote:
Indiaantje89 wrote:
r-pzkfw wrote:
Het is mischien een beetje wishfull thinking maar ik kan me toch haast niet voorstellen dat je een act als RATM laat lopen als ze in de goede periode in de buurt zijn! Qua budget zou het volgens mij ook wel uit moeten kunnen, kan me namelijk niet voorstellen dat RATM duurder is als een Muse of een Foo Fighters, daarnaast zou je denken dat er wel wat geld overblijft als je kijkt wat er nu aan ‘headliners’ staat
Het lijkt er mij op dat het net de “verkeerde” periode is. Denk dat Lowlands/Pukkelpop net in hun rust week valt.
Ik vraag mij af of het een rust periode is, kijkende naar die streepjes op de poster. Ze hebben tussen 18 Juni en iets van mid Juli ook een rustperiode waar geen streepjes staan. Enige wat het kan betekenen is opvulling om een verschil te maken tussen US / EU
Ze moeten de oversteek maken, mogelijk met tour materiaal. Ik denk dat ze gewoon juist die week gebruiken als je het schema bekijkt. Ik denk gewoon dat het design is. Ik reken er iig niet te hard op (die strategie heeft ook goed geholpen bij de The Strokes op BKS
).
Same here… Ik wil ze sowieso zien dit jaar en zit te twijfelen om een weekendje Lolla Berlijn te gaan begin September of om naar Rock en Seine te gaan in Parijs. Iemand enige ervaring met 1 van deze festivals?
Lol, ik zit het hier ook te overwegen. Verder ook geen ervaring.