Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.812
mgbss wrote:

Mink wrote:
Ik vind de line-up wel echt heel erg slecht dit jaar.


Gast; GOTU JIM KOMT!

Ik kom ook en wil best ook mijn auto-tune meenemen
1f609.svg
Maar jij hebt de zoon van van Eerdenburg niet als producer ;).
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Het is denk ik juist een compliment voor Lowlands dat ze met deze line-up de boel gewoon binnen 1 dag uitverkopen. Je kan het als iets negatiefs zien dat mensen niet voor de namen komen (al zijn die ook weer niet zo slecht dan sommige mensen willen doen overkomen). Lowlands is er altijd geweest voor de totaalbeleving, en daarin zijn ze gewoon ver uit het meest compleet in Nederland. Had dit zelfde affiche in Landgraaf gestaan, dan had ik waarschijnlijk ook bedankt. Maar je weet gewoon dat het bij Lowlands wat extra’s is, en dat maakt het gewoon weer mooi.

Absoluut waar. De reden dat ik naar LL ga en niet naar Pinkpop is dta ik het ene gewoon super geregeld vind en het andere spreekt mij totaal niet aan. De opzet, de sfeer op het terrein enzovoort. Geen Pinkpop meer voor mij.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
superginger wrote:
Waarschijnlijk is de gedachte te mooi om waar te zijn, maar Is RATM misschien de grote headliner die we nog missen? (Zie artikel festileaks)

Ik zou het heel tof vinden, want al heel lang geleden dat ik die gezien heb. Maar volgens mij hangt daar een kostenplaatje aan dat voor Lowlands niet te behappen valt.

Je zou zeggen dat ze met de huidige bovenkant van het affiche wel wat geld over hebben.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.812
Indiaantje89 wrote:
Het is denk ik juist een compliment voor Lowlands dat ze met deze line-up de boel gewoon binnen 1 dag uitverkopen. Je kan het als iets negatiefs zien dat mensen niet voor de namen komen (al zijn die ook weer niet zo slecht dan sommige mensen willen doen overkomen). Lowlands is er altijd geweest voor de totaalbeleving, en daarin zijn ze gewoon ver uit het meest compleet in Nederland. Had dit zelfde affiche in Landgraaf gestaan, dan had ik waarschijnlijk ook bedankt. Maar je weet gewoon dat het bij Lowlands wat extra’s is, en dat maakt het gewoon weer mooi.

Absoluut waar. De reden dat ik naar LL ga en niet naar Pinkpop is dta ik het ene gewoon super geregeld vind en het andere spreekt mij totaal niet aan. De opzet, de sfeer op het terrein enzovoort. Geen Pinkpop meer voor mij.
PP heeft ook zo zijn charmes.. Zo vond ik zelf DTRH ook erg tegenvallen, en sommige lopen er mee weg. Ik heb ook niets met Werchter. Maar goed zo hebben we allemaal zo zijn voorkeuren. Gelukkig maar.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Indiaantje89 wrote:
Het is denk ik juist een compliment voor Lowlands dat ze met deze line-up de boel gewoon binnen 1 dag uitverkopen. Je kan het als iets negatiefs zien dat mensen niet voor de namen komen (al zijn die ook weer niet zo slecht dan sommige mensen willen doen overkomen). Lowlands is er altijd geweest voor de totaalbeleving, en daarin zijn ze gewoon ver uit het meest compleet in Nederland. Had dit zelfde affiche in Landgraaf gestaan, dan had ik waarschijnlijk ook bedankt. Maar je weet gewoon dat het bij Lowlands wat extra’s is, en dat maakt het gewoon weer mooi.

Absoluut waar. De reden dat ik naar LL ga en niet naar Pinkpop is dta ik het ene gewoon super geregeld vind en het andere spreekt mij totaal niet aan. De opzet, de sfeer op het terrein enzovoort. Geen Pinkpop meer voor mij.

In landgraaf moeten ze echt de line up aller line ups ooit hebben wil ik daar ooit nog heen gaan.

Er is genoeg te zien op Lowlands. Er staan gewoon weer 15 tot 20 namen die leuk zijn om te zien. En ook met deze line up gaat het blokkenschema weer voor keuze stress zorgen. Daarnaast is een weekend met vrienden op Lowlands zijn als op een weekend in een ander land zijn waar iedereen chill is en plezier maakt. Je parkeert je auto en je bent helemaal weg uit de bestaande maatschappij. Iedereen die uit zijn auto stapt is blij, zelfs als het regent. Die rij is mega lang maar iedereen lult met elkaar deelt biertjes en lacht. Op de camping maak je direct "vrienden" met je buren voor het weekend. De controle de rest van het weekend het terrein op is heel chill mede doordat de beveiliging super vriendelijk is. Voor concerten maak je een praatje met degene die naast je staat en ga zo maar door. Ik kijk elk jaar uit naar Lowlands gewoon omdat het zo leuk is!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Ik heb vorig jaar toch heel wat tata's van studentenverenigingen in de rij gezien die strontchagrijnig waren om het feit dat de rij voor de bandjes zo slecht was geregeld.

Oh even lekker generaliseren.

Ik ga trouwens vlak voor lowlands even ticketswappen. Aantal vrienden gaan wel dus mocht ik ergens rond de 100 een ticket kunnen scoren, ga ik wel een paar dagen. :)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Late to the party maar 5 minuten voor het uitverkocht raakte toch nog last minute een ticket gescoord. Wilde eigenlijk ook nog afwachten, maar dat ging dus niet deze keer. Vind het ook n(nog) niet de beste line-up ooit, maar genoeg moois en ik weet zeker dat er ook nog genoeg moois bij komt. En ook ik leid een beetje aan FOMO wat betreft Lowlands..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Hij vond zelf ook niet helemaal top geloof ik :p.

Die vraag had die inderdaad liever overgeslagen haha.

Van mij mag RATM ook wel komen hoor, zou ze heel graag een x live willen zien. Ben eigenlijk vooral van Zack de la Rocha .
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.229
4.812
Indiaantje89 wrote:
Hij vond zelf ook niet helemaal top geloof ik :p.

Die vraag had die inderdaad liever overgeslagen haha.

Van mij mag RATM ook wel komen hoor, zou ze heel graag een x live willen zien. Ben eigenlijk vooral van Zack de la Rocha .
Lijkt me toch een tikkeltje te groot? Al zei EvE dat er nog een hardere rock naam bij zou komen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Dan weet ik nu dus ook weer wie Gotu Jim is. Hoera. Ben toch verbaasd dat het zo snel uitverkocht is. Vorig jaar met een hele goede line up duurde dat weken. Nu is de line up degelijk, maar niet heel spannend en nog zonder echte grote naam en het verkoopt in paar uurtje uit. Apart.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:
Kan iemand mij nou eens uitleggen wat er goed is aan die lompe ééndimensionale muziek met obligate teksten van RATM?

Voor mij is het een soort jeugdsentiment. Was erbij toen ze de eerste keer optraden op Pinkpop en heb die eerste twee albums helemaal grijs gedraaid. Ze zijn voor mij wel symbool voor een bepaalde periode in mijn jeugd, de tijd dat ik echt muziek ging ontdekken. En de agressie en energie die bij die band hoorde: er ging voor mij toen een wereld open. Vanwege dat heb ik wel nog steeds een zwak voor die band. En voor mij persoonlijk onvergelijkbaar met Foo Fighters.

Maar ik verwacht ze zeker niet op LL.

Muziek die symbool is of soundtrack was voor een bepaalde levensfase heeft natuurlijk altijd een streepje voor. En ik vond Killing in the name and Bullet in the head twee geweldige nummers. Maar ik heb altijd gevonden dat hun kwaliteiten en hu. reputatie niet helemaal in balans waren. Om het eens voorzichtig te zeggen.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Vind RATM overigens wel een typische LL naam. En volgens mij staat de Alpha er gewoon vol voor.
 

martydude

Playlistbediener
3 feb 2020
12
0
Ik zou het iig heel erg aanmoedigen. Of het haalbaar is qua bedrag wat ze vragen, geen idee. Ik denk dat de meeste mensen hun wel zien als gelijke grote als foo fighters. En die hebben er ook gestaan. De kans dat ze zullen komen zal zeker niet groot zijn. Maargoed wishful thinking heeft nooit iemand pijn gedaan natuurlijk.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Raskolnikov wrote:

selurxela wrote:
Kan iemand mij nou eens uitleggen wat er goed is aan die lompe ééndimensionale muziek met obligate teksten van RATM?


Voor mij is het een soort jeugdsentiment. Was erbij toen ze de eerste keer optraden op Pinkpop en heb die eerste twee albums helemaal grijs gedraaid. Ze zijn voor mij wel symbool voor een bepaalde periode in mijn jeugd, de tijd dat ik echt muziek ging ontdekken. En de agressie en energie die bij die band hoorde: er ging voor mij toen een wereld open. Vanwege dat heb ik wel nog steeds een zwak voor die band. En voor mij persoonlijk onvergelijkbaar met Foo Fighters.

Maar ik verwacht ze zeker niet op LL.

Muziek die symbool is of soundtrack was voor een bepaalde levensfase heeft natuurlijk altijd een streepje voor. En ik vond Killing in the name and Bullet in the head twee geweldige nummers. Maar ik heb altijd gevonden dat hun kwaliteiten en hu. reputatie niet helemaal in balans waren. Om het eens voorzichtig te zeggen.

In het genre lomp en eendimensionaal kent RATM, zeker live, zijn gelijke niet. Alleen Killing in the Name al is toch wel de ultieme schuim op de bek plaat voor al uw frustraties. Zou een geweldige headliner zijn voor Lowlands. Categorie 'dak er af'.
 

r-pzkfw

Campingartiest
13 mrt 2018
78
14
Als RATM komt dan maakt dat voor mij in ieder geval heel veel goed wat betreft de bovenkant van het affiche. Is dan ook een band die ik al heel lang heel graag een keer zou willen zien.
Zouden we het in dat geval ook vanavond weten ? las iets over een festival in Frankrijk waar ze waarschijnlijk naartoe komen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken