Indiaantje89 wrote:
snormol wrote:
Indiaantje89 wrote:
Dillinger wrote:
Indiaantje89 wrote:
Chemical Brothers is sowieso headliner. Ik denk dat ze nog op 1 andere aan het wachten zijn, en ik denk dat die derde toch Liam Gallagher of Stormzy gaat wordne (misschien afhankelijk van die 2e headliner).
Nu Gallagher de Ziggo zowat uitverkoopt zou je die idd als headliner kunnen verwachten. Aangetekend moet dan wel worden dat het publiek voor meer dan de helft uit Britten bestond en of die ook gaan komen naar een festival zonder dagkaarten? Al zou je natuurlijk kunnen aanvoeren dat Stormzy en Foals er ook staan.
Gewoon een safe bet. Persoonlijk vind ik zowel Foals, Stormzy als Liam niet headliner waardig. Maar dat is puur mijn eigen mening/smaak. Misschien als een derde headliner wat groter is (RATM of Eminem), en kunnen ze daar tegenover en iets kleinere headliner neerzetten.
Maar het zal misschien er van afhangen op welke dagen ze een extra headliner kunnen strikken. Ik noem maar wat Liam staat op zondag, en ze kunnen Eminem op zondag zetten. Dan zal misschien Stormzy de zaterdag headliner zijn, en niet Liam.
Al hoewel Chemical Brothers – Liam Gallaghre – Eminem iets gebalnceerder is dan Chemical Brothers – Stormzy – Eminem.
Stormzy niet headliner-waardig? Hij was headliner op Glastonbury.. Hij is veel ‘groter’ dan Eminem.
Of je leert even lezen… Stormzy groter dan Eminem.. lol.
Het laatste relevante album van Eminem komt uit 2013. Wie zit er in godsnaam te wachten op hem?