Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Indiaantje89 wrote:
Fever heeft toch een heel andere sound? Geen idee of Ho99o9 met iets nieuws komt, die heb ik de afgelopen jaren ook wel een beetje gezien.

Ken het allebei niet goed, maar ligt toch wel in elkaars straatje? Beiden op LL lijkt mij een overkill.
Een klein beetje, maar Ho99o9 heeft iets meer hip hop invloed op hun muziek. Kan in principe prima beide. Maar voor mij hoeft het niet zo. Fever vind ik ook iets te kort na de vorige keer.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Als ik zo die line up van Sziget zie, vind ik het nog best meevallen met de "weinig mogelijkheden" waar ze het over hadden. Gooi daarbij een Oya en dan bevestigd het mij nog meer dat de bovenkant op Lowlands gewoon nog vrij leeg is imo. Dat is nu vaak genoeg gezegd ofc, maar nu bevestigingen rondom Lowlands komen valt het toch wel meer op haha. Anyhow; iemand nog leuke tips in de eerste bunch? Zelf kan ik iedereen Rex Orange County aanraden als je van catchy nummers houdt die weken in je hoofd blijven hangen. Verder Kaytranada als je wilt dansen, Trippie Redd als je helemaal dom los wilt gaan.

PS: Hebben ze de layout aangepast van de site in nu echt wat duidelijkere blokken (ook twee/drie namen naast elkaar), of ligt het aan de browser waar ik in kijk?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
mgbss wrote:

Daan Ploegmakers wrote:
Wat is de kans op acts als Ho99o9 en Slowthai? Zag dat beide op Reading staan maar hebben ook al een show op WooHah


Ik zou het echt heel jammer vinden als slowthai niet komt. Ho99o9 stonden er twee jaar geleden al, niet heel voor de hand liggend dat ze weer komen. En met Fever 333 staat er natuurlijk al iets soortgelijks.

Fever heeft toch een heel andere sound? Geen idee of Ho99o9 met iets nieuws komt, die heb ik de afgelopen jaren ook wel een beetje gezien.

Bedoel je niet City Morque, vind dat eerder in de buurt van Ho99o9 komen. Ik zet die muziek nou nooit echt op als ik lekker thuis zit maar op een festival altijd wel lekker on los te gaan.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.012
1.182
Anyhow; iemand nog leuke tips in de eerste bunch?

Gast; GOTU JIM KOMT!
Nee even serieus: Ik ga superlekker op de nerdy liedjes van Orla Garland en Cavetown, ben verrast door de sound van Palaye Royal en ben echt fan van Georgia (is trouwens dochter Neil Barnes van Leftfield).

Heeft iemand Georgia al eens live gezien? Kan iemand mij verzekeren dat het niet zo'n eendimensionale show is als Jack Garrat (want ook in zn eentje met allemaal live-elektronica)?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
Gast; GOTU JIM KOMT!

Oh ja die was ik vergeten :lol:

Cavetown vond ik idd ook wel relaxed klinken. Bij het inluisteren kwam ik er achter dat Georgia een feat heeft op het nieuwe Mura Masa album, wat ik echt een super chille plaat vind. Die zie ik na z'n AFAS show de 29e ook nog wel aangekondigd worden.. aangezien dat nog niet uitverkocht is en ze daarom misschien wachten. En dan op dezelfde dag, en dan nog slowthai ff aankondigen ook, en Clairo, alle feats van Mura masa doen :wink:
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.012
1.182
Clairo, die moet ook nog komen!

slowthai trouwens. #zinin :p
https://twitter.com/V1nesh/status/1227719137234948096

https://twitter.com/ChairmanBuoy/status/1227725776335884289
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
slowthai trouwens. #zinin

Hahaha zullen we anders een slowthai fanclub oprichten met z'n twee? :lol:
Petitie haal slowthai naar Lowlands!

(Ben heel blij dat hij op Woo hah komt, maar ben gierig, zou het niet erg vinden om hem twee keer zien)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.012
1.182
Hahaha zullen we anders een slowthai fanclub oprichten met z’n twee?
Petitie haal slowthai naar Lowlands!

Haha zeker, maar na de fuckup van gisteren (zie filmpjes) issie wel een beetje bezig zn carriere te verpesten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.631
mgbss wrote:
slowthai trouwens. #zinin

Hahaha zullen we anders een slowthai fanclub oprichten met z’n twee? ?
Petitie haal slowthai naar Lowlands!

(Ben heel blij dat hij op Woo hah komt, maar ben gierig, zou het niet erg vinden om hem twee keer zien)

Ik denk dat er nav van die NME awards niet veel leden in de fanclub bij gaan komen. :p
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
944
830
nitotheno wrote:
Hahaha zullen we anders een slowthai fanclub oprichten met z’n twee?
Petitie haal slowthai naar Lowlands!

Haha zeker, maar na de fuckup van gisteren (zie filmpjes) issie wel een beetje bezig zn carriere te verpesten.

Oh shit, kon nu pas de filmpjes zien. Wat laat hij zich gaan zeg pff.. inderdaad niet best voor z'n imago dit.
Misschien even het idee van de fanclub uitstellen :lol:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
mgbss wrote:

nitotheno wrote:
Hahaha zullen we anders een slowthai fanclub oprichten met z’n twee?
Petitie haal slowthai naar Lowlands!


Haha zeker, maar na de fuckup van gisteren (zie filmpjes) issie wel een beetje bezig zn carriere te verpesten.

Oh shit, kon nu pas de filmpjes zien. Wat laat hij zich gaan zeg pff.. inderdaad niet best voor z’n imago dit.
Misschien even het idee van de fanclub uitstellen
1f606.svg
Ik lees her en der dat hij de microfoon naar het publiek gooide? Maar dat doet hij toch niet? Is toch echt op de vloer voor de hekken? Daarna krijgt hij wel een microfoon naar zijn kop gegooid. Ik heb geen idee wat er voorgevallen is.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.631
Zie die video die hierboven wordt gedeeld.

Eerst valt hij de host lastig met toespelingen.
Daarna mietert hij zijn mic naar het publiek.
Daarna gooit ie z'n drankje het publiek in.
Dan springt ie het publiek in om te gaan vechten.

Hero of the Year. :lol:
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Zie die video die hierboven wordt gedeeld.

Eerst valt hij de host lastig met toespelingen.
Daarna mietert hij zijn mic naar het publiek.
Daarna gooit ie z’n drankje het publiek in.
Dan springt ie het publiek in om te gaan vechten.

Hero of the Year.
1f606.svg
ik heb even geen geluid.. dus hoor niet wat hij zegt. Maar hij mietert zijn mic toch het publiek niet in? Hij doet toch een (te harde) "drop mic" nog voor de mensen die daar staan te schuimbekken? (het publiek denkt er ook het zijne over wat daar achter weer staat). En dan gooit hij zijn flesje pas terug?

Uiteraard een rode kaart, maar 2 wedstrijden schorsing is genoeg.

 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.631
Hij roept ''thanks for ruining my speech'' naar iemand (of mensen) vooraan en gooit vervolgens zijn mic die kant op. Vandaar dat ze hem terugsmijten.
Mensen schreeuwden door z'n speech heen omdat hij daarvoor Katherine Ryan lastig gevallen had met rare toespelingen.
Raar mannetje.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Hij roept ”thanks for ruining my speech” naar iemand (of mensen) vooraan en gooit vervolgens zijn mic die kant op. Vandaar dat ze hem terugsmijten.
Mensen schreeuwden door z’n speech heen omdat hij daarvoor Katherine Ryan lastig gevallen had met rare toespelingen.
Raar mannetje.
Ik val enkel over het woordje dat hij met zijn microfoon naar die mensen smijt, dat doet hij duidelijk niet als je de beelden bekijkt. Die man daarvoor staat ook wel behoorlijk te schuimbekken zo te zien, en die mikt wel duidelijk op Slowthai.

Ach boeiend, het is te hopen dat hij er een flinke kater aan over gehouden heeft.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.656
7.631
Hoe je het ook bekijkt, hij mietert gewoon z'n mic het publiek in.

Hoe dan ook, rare actie. Katherine Ryan (de host) handelde het overigens wel af als een pro. :-D
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
11.005
6.304
Hoe je het ook bekijkt, hij mietert gewoon z’n mic het publiek in.

Hoe dan ook, rare actie. Katherine Ryan (de host) handelde het overigens wel af als een pro.
1f600.svg
Nee voor het publiek :p

Verder een rare actie ja ;). Ik vond hem vorig jaar op DTRH echt wel tof, dus mag van mij komen.

Het verbaast me eigenlijk ook dat Trippie Red blijkbaar best een redelijk grote artiest is?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.212
510
Heeft iemand Georgia al eens live gezien? Kan iemand mij verzekeren dat het niet zo’n eendimensionale show is als Jack Garrat (want ook in zn eentje met allemaal live-elektronica)?

Vorige maand op Eurosonic in een volgepakt Simplon. Zeker een bijzondere act, kan me eigenlijk niet herinneren ooit iets vergelijkbaars te hebben gezien. En daarom al de moeite van het bekijken waard.

Het optreden zelf vond ik niet zoveel, liedjes teveel van hetzelfde en sowieso al niet zo mijn smaak. Hielp ook niet dat ik aan de ene kant van de zaal stond van waaruit Georgia haast niet te zien was omdat ze verscholen was achter een enorme drumopstelling. Kon daardoor wel zien dat ze het vrij jonge publiek goed mee kreeg, vooral door haar aanstekelijk enthousiasme. Zou zeker even kijken als je nieuwsgierig bent, uniek en vermakelijk is het zeker wel.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=K2KJ-o44-tw[/video]
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.179
576
Ik maak altijd een eigen playlist met meer nrs per artiest dan Lowlands en Festileaks..... dan staan nu 28 (!) van de 55 acts in.
Best een goede score voor mij persoonlijk.

Georgia heeft wel wat weg van Chvrches maar dan alleen..
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
nitotheno wrote:
Anyhow; iemand nog leuke tips in de eerste bunch?

Heeft iemand Georgia al eens live gezien? Kan iemand mij verzekeren dat het niet zo’n eendimensionale show is als Jack Garrat (want ook in zn eentje met allemaal live-elektronica)?

Ze staat op Catch Festival in tivoli, dus ga haar daar zien. Zal erna laten weten hoe het was ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken