Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
nitotheno wrote:
Volgens mij waren de groepstickets zeer populair, werd continue de wachtrij uitgekicked en uiteindelijk gaven ze aan dat er geen tickets meer waren.. Gelukkig keek een maat van mij mee en kwam hij er wel doorheen haha.. Iedereen had het ook al overgemaakt enzo, is toch lullig als het dan niet lukt.

Haha dat is precies wat mij overkwam. Naast het groepsticket gegrepen… Kon ik 12 losse tickets kopen en iedereen nog een tikkie sturen van een tientje. Heel kut. Maarrr tickets zijn er wel!!!
1f642.svg

Ahh das klote, gelukkig wel normale tickets kunnen krijgen!
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Dank je. Was nog aan het snoozen...... ?
Ben niet van FB..... vandaar ?

Dat gaat wel heel hard zo..... denk dat de twijfelaars die nog wachten op de line up, nu ook wel eieren voor hun geld kiezen....
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Damn, dat zag ik echt niet aankomen. Begrijp ook niet echt hoe het kan. Misschien hebben heel veel mensen bij de dikke line-up van vorig jaar met Billie Eilish en Tame Impala misgegrepen en laten ze dat niet weer gebeuren?
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik ben er van overtuigd dat 83% van de bezoekers gaan voor de sfeer en niet voor de lineup.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Damn, dat zag ik echt niet aankomen. Begrijp ook niet echt hoe het kan. Misschien hebben heel veel mensen bij de dikke line-up van vorig jaar met Billie Eilish en Tame Impala misgegrepen en laten ze dat niet weer gebeuren?

Ja, ook geen idee waar dit vandaan komt
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.227
742
ik ben er van overtuigd dat je een heel weekend LL kunt doorkomen zonder ook maar 1 act te zien in de alpha,bravo of heineken tussen 20 en 23.
dus zonder ook maar 1 "grote naam" te zien
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Had echt niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Lijkt me dat het vandaag of morgen dan helemaal uitverkocht is.
 

bardt

Randprogramma
4 jan 2020
123
33
Ik ben er van overtuigd dat 83% van de bezoekers gaan voor de sfeer en niet voor de lineup.

Hmm ik weet niet. Ik vind de sfeer ook geweldig hoor en ik zou daar ook het hele weekend kunnen overleven zonder een act te zien, maar om nou 220 euro neer te leggen voor vrijwel alleen de sfeer en nauwelijks voor de line-up lijkt mij eerlijk gezegd iets te optimistisch.

Ik denk dat Lewis Capaldi best veel mainstream publiek aantrekt (vergelijkbaar met Billie vorig jaar). De aantrekkingskracht van The Opposites werd volgens mij ook een beetje onderschat. En dan is er natuurlijk ook nog de charismatische Johnny Depp.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
eva84 wrote:
Ik ben er van overtuigd dat 83% van de bezoekers gaan voor de sfeer en niet voor de lineup.

Hmm ik weet niet. Ik vind de sfeer ook geweldig hoor en ik zou daar ook het hele weekend kunnen overleven zonder een act te zien, maar om nou 220 euro neer te leggen voor vrijwel alleen de sfeer en nauwelijks voor de line-up lijkt mij eerlijk gezegd iets te optimistisch.

Ik denk dat Lewis Capaldi best veel mainstream publiek aantrekt (vergelijkbaar met Billie vorig jaar). De aantrekkingskracht van The Opposites werd volgens mij ook een beetje onderschat. En dan is er natuurlijk ook nog de charismatische Johnny Depp.

Ik heb vandaag voor 13 man kaartjes gekocht die gaan voor de sfeer in ieder geval. Niemand van ons kijkt naar de lineup. We vertrouwen er op dat er altijd iets goeds komt.

Misschien ook een hoop fomo en natuurlijk de stumpers die binnen een half uur al 10 kaarten aanbieden op ticketswap.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Lowlands is gewoon uitverkocht al.. Als je nu zoekt naar een regulier kaartje is er niets meer. Dit had ik echt zeker niet verwacht.
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Ideaal voor de festivaldirecteur van LL dit. Die hoeft nu ook geen moeite meer te doen om nog grote namen voor deze editie te strikken, de kaarten zijn toch al uitverkocht. En volgend jaar kan de prijs gerust weer omhoog.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken