Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Moet je er wel Green ‘heeeey hoooo’ Day en Fall Out Boy bij nemen. Jammer, had Weezer graag nog eens een losse show zien geven.

Show in Tivoli dit jaar was uitstekend. Vind het wel fijn om ze een keer buiten te zien, dan neem ik de andere bands maar op de koop toe. Plus voorprogramma van The Interrupters! :-D
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Van mij mag het ook hoor, zou ik heel fijn vinden. Maar tegelijkertijd acht ik de kans klein, gezien de koers de laatste jaren.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Van mij mag het ook hoor, zou ik heel fijn vinden. Maar tegelijkertijd acht ik de kans klein, gezien de koers de laatste jaren.

Het is Lowlands hè? Doen juist niet waar we op rekenen ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Ik heb Noisia al met potlood opgeschreven. Gaan er mee stoppen in 2020. Dus nog 1x Lowlands kan toch ontbreken?
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik heb Noisia al met potlood opgeschreven. Gaan er mee stoppen in 2020. Dus nog 1x Lowlands kan toch ontbreken?

Dit is precies wat ik zei bij ons in de appgroep, die zullen er wel zijn :)
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Persoonlijk heb ik niet zoveel met System of a Down, maar wil ze stiekem toch graag eens live zien. Hoor er immer goede verhalen over. Mogen wat mij betreft doorkomen. Zou juist weer eens een nette, onverwachte boeking zijn.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Luister de laatste dagen veel het laatste album van de Pixies. Nog nooit gezien..... zouden die niet eens een festivaltour doen. Wel een bandje voor op LL
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Na een ijzersterke show op Down the Rabbit Hole plus de komst van het volgende nieuwe album; is Foals niet headliner waardig? Ik ben van mening van wel.
[video]https://www.youtube.com/watch?v=LbkLYAcZIlw[/video]
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Headliner waardig weet ik niet zeker, maar een hoge spot of afsluiter Bravo 100% zeker wel.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.003
8.652
Van een headliner mag je toch iets meer verwachten. Al zie ik ze wel op een Lowlands en Pukkelpop verschijnen vorig jaar.

Nuja, ik ben misschien niet objectief hier, ik vind Foals een heel over het paard getild bandje.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Haha en misschien ben ik ook niet helemaal objectief omdat ik ze live echt geweldig vind.
We hebben het wel eens wat de 'nieuwe' headliner zou kunnen zijn. Eens moet de eerste keer zijn dat ze gaan headlinen... maar misschien hadden ze daarvoor eerst DTRH moeten headlinen.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Vampire Weekend en Foals zijn een beetje van hetzelfde kaliber denk ik. Ik denk dat best 1 van de twee een headlinershow kan neerzetten. Eminem heeft oko een tour op de planning. Ik hoop niet dat hij komt, maar mocht hij beschikbaar zijn, denk ik wel dat Lowlands de kans grijpt om hem te boeken. Ik zie verder in Frank Ocean, Brockhampton, Arcade Fire, Elbow(please not), Sufjan Stevens, Sigur Ros, Massive Attack, Aphex Twins, The Strokes wel een aantal potentiele headliners.

Misschien een gekke gedachte, maar ik denk eerlijk gezegd dat Red Hot Chili Peppers en Lowlands een perfecte match is. Dat zou helemaal nog niet zo raar zijn om die band te boeken.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.351
1.807
Haha en misschien ben ik ook niet helemaal objectief omdat ik ze live echt geweldig vind.
We hebben het wel eens wat de ‘nieuwe’ headliner zou kunnen zijn. Eens moet de eerste keer zijn dat ze gaan headlinen… maar misschien hadden ze daarvoor eerst DTRH moeten headlinen.

Dat hebben ze in 2014 al gedaan, bij de eerste editie van DTRH.
Ik vind het persoonlijk best een aardig bandje, maar naar headlinerstatus op (middel)grote festivals zie ik ze niet zo snel doorgroeien eigenlijk.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Ik vind Foals een geweldige live band, maar denk inderdaad dat een headlinerstek op Lowlands toch iets te hoog gegrepen is. Volgens mij waren ze de laatste keer Bravo-afsluiter, dat was perfect in mijn ogen.

Ik heb nu Wilco aanstaan (was er gisteren helaas niet bij); ik heb ze nog steeds niet gezien en zou dat voor het eerst best op Lowlands willen zien :)
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
539
183
Zou het ook wel eens tof vinden als John Mayer even 2 uur lang de Alpha plat speelt. Maargoed, de beste man begeeft zich bijna nooit op Europese festivals.
 

lowlandchick

Nieuw lid
26 sep 2019
1
0
Hallo leukste Lowlander gangers,

Zouden jullie deze kleine enquete in willen vullen?

Voor school moest ik een enquete maken voor een project.
Deze enquete is niet langer dan 5 min werk om in te vullen. Het zijn 95% meerkeuze vragen!
Het zou echt enorm helpen als iedereen deze voor mij kan invullen!

Dankjewel allemaal!! Much Love!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddnxiazospnXDWUSB35ATv4RJdJ4-wiv0iBn01iVdBT3O-vQ/viewform?vc=0&c=0&w=1
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Hopelijk niet voor je werk of afstudeerstage, want daar is de enquête niet goed genoeg voor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken