Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Of wellicht Korn? Hebben een nieuw album. Najaar en voorjaar een tour doen in de zalen en dan in de zomer de festivals?

Korn zou wel echt heel tof zijn.
Ik ben een paar jaar geleden in de Afas (Toen nog HMH) geweest, en daar was echt de ziekste pit die ik ooit meegemaakt heb haha..
En heb er echt heel wat gezien.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.355
1.809
Korn zou ik ook echt heel erg tof vinden. Nog nooit gezien. In mijn studententijd helemaal grijs gedraaid....

Mijn wishlist zou zijn (volkomen willekeurig, niet gekeken of er tour aankomt, maar gewoon wat zo in me opkomt aan acts die ik of nog nooit heb gezien of graag nog een keer zou zien):

Frank Ocean
Bon Iver
Thom Yorke / Radiohead /Atoms For Peace
PJ Harvey
Nicolas Jaar
Little Simz
Kate Tempest
Phosphorescent
A Tribe Called Quest
Mount Eerie
Kelly Lee Owens
Pusha T
Kids See Ghosts
Sufjan Stevens
Sigur Ros
Nilufer Yanya
S U R V I V E


Aphex Twin
Beirut
The Cure
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
The Offspring komen volgend jaar ook naar Europa, en waarschijnlijk met nieuw album op zak. Vorige keer dat ze afsluiter waren was mij dat ook zeer goed bevallen, dus nog een keer zou perfect zijn.

Ideale afsluiters voor mij:

The Black Keys
The Offspring
Pendulum live of Deadmau5 Cubev3
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.410
1.090
Korn zou ik ook echt heel erg tof vinden. Nog nooit gezien. In mijn studententijd helemaal grijs gedraaid….

Mijn wishlist zou zijn (volkomen willekeurig, niet gekeken of er tour aankomt, maar gewoon wat zo in me opkomt aan acts die ik of nog nooit heb gezien of graag nog een keer zou zien):

Frank Ocean
Bon Iver
Thom Yorke / Radiohead /Atoms For Peace
PJ Harvey
Nicolas Jaar
Little Simz
Kate Tempest
Phosphorescent
A Tribe Called Quest
Mount Eerie
Kelly Lee Owens
Pusha T
Kids See Ghosts
Sufjan Stevens
Sigur Ros
Nilufer Yanya
S U R V I V E

Aphex Twin
Beirut
The Cure

Wow, diverse lijst zeg ?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.325
1.339
Hoog op mijn lijstje staan Sigur Ros, Radiohead en Aphex Twin. Dit gaat niet gebeuren, want het is inmiddels te alternatief geworden voor Lowlands, maar dit zouden toch heerlijke Alpha afsluiters zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.053
8.691
Hoog op mijn lijstje staan Sigur Ros, Radiohead en Aphex Twin. Dit gaat niet gebeuren, want het is inmiddels te alternatief geworden voor Lowlands, maar dit zouden toch heerlijke Alpha afsluiters zijn.

Sigur Ros en Aphex Twin zouden inmiddels betere Bravo afsluiters zijn idd. Radiohead kan alleen in de Alpha natuurlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.382
5.079
Indiaantje89 wrote:
Denk niet dat ze het aandurven, en financieel wss ook vrij prijzig. Maar het zou ook wel weer tof zijn om Slipknot te laten headlinen. Die zetten echt een enorme toffe show neer, ren spreken nog steeds een jong publiek aan. Promotie gemaakt van AFAS naar de ZiggoDome. Zoiets zou ik voor Lowlands wel eens “Out of the box” vinden. En denk oprecht dat ze veel “niet fans” kunnen overhalen met een ontzettend toffe live optreden.

Maar goed, misschien ook tikkeltje onrealistisch. Een SOAD zou natuurlijk ook altijd zijn na al die jaren. En wie weet wat er in 2020 weer “in” is.

Of wellicht Korn? Hebben een nieuw album. Najaar en voorjaar een tour doen in de zalen en dan in de zomer de festivals?
Prima voor overdag, maar zijn echt geen headliner materiaal meer voor Lowlands. Vond ze laatst bij 013 een beetje tegenvallen.

Op dat gebied zou ik Deftones nog heel graag op Lowlands zien in de Heineken ofzo.
 

sinjoorsjoerd

Nieuw lid
1 jul 2019
3
0
Qua headliners verwacht ik: Kensington (na het De Staat 'succes' verwacht ik dat ze vaker deze (goedkopere) formule gaan toepassen. Verder Vampire Weekend, Imagine Dragons, Post Malone en Arcade Fire.

Zelf hoop ik erg op:
Rufus Du Sol (prima Bravo/Heineken afsluiter).
Robyn
Brockhampton
Friska Viljor
FM Belfast
Hudson Mohawke
Zwangere Guy
Hot Chip
Tourist LeMC
Balthazar
Chromeo
Joey Purp
Miike Snow
ALT-J
Ladytron
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Qua headliners verwacht ik: Kensington (na het De Staat ‘succes’ verwacht ik dat ze vaker deze (goedkopere) formule gaan toepassen.

De Staat was wellicht te makkelijk om op te lossen voor het gat van the Prodigy, maar dat konden ze zelf nog goedpraten als zijnde 'noodoplossing'. Maar met Kensington gaan ze echt niet mee weg komen. Kensington mag wat mij betreft prima Pinkpop headlinen op de Noord-stage maar Lowlands gaat nooit gebeuren.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.410
1.090
@Marc wrote:

Indiaantje89 wrote:
Denk niet dat ze het aandurven, en financieel wss ook vrij prijzig. Maar het zou ook wel weer tof zijn om Slipknot te laten headlinen. Die zetten echt een enorme toffe show neer, ren spreken nog steeds een jong publiek aan. Promotie gemaakt van AFAS naar de ZiggoDome. Zoiets zou ik voor Lowlands wel eens “Out of the box” vinden. En denk oprecht dat ze veel “niet fans” kunnen overhalen met een ontzettend toffe live optreden.

Maar goed, misschien ook tikkeltje onrealistisch. Een SOAD zou natuurlijk ook altijd zijn na al die jaren. En wie weet wat er in 2020 weer “in” is.


Of wellicht Korn? Hebben een nieuw album. Najaar en voorjaar een tour doen in de zalen en dan in de zomer de festivals?

Prima voor overdag, maar zijn echt geen headliner materiaal meer voor Lowlands. Vond ze laatst bij 013 een beetje tegenvallen.

Op dat gebied zou ik Deftones nog heel graag op Lowlands zien in de Heineken ofzo.

Zeker geen headliner(s). Nieuwe nummers Korn klinken goed btw. Maarre package deal Deftones / Korn in de Heineken klinkt prima hoor ??
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.410
1.090
The XX ook een optie? Vond ik toen echt zwaar indrukwekkend
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.325
1.339
Zou ik alleen maar toejuichen. Was toen echt een hele goede show van The XX een paar jaar geleden.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Als Kensington headliner wordt op Lowlands, verwacht ik een schadevergoeding van at least 100 euro voor m'n kaartje.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
The XX was inderdaad echt heel erg tof en magisch . Maar verwacht ze eigenlijk dan eerder op BKS of DTRH dit jaar.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Als Kensington headliner wordt op Lowlands, verwacht ik een schadevergoeding van at least 100 euro voor m’n kaartje.

Als je Mark Rutte boekt kun je Kensington ook boeken. Fout kan op alle fronten. Vooral op Lowlands......
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.638
11.395
Als Kensington headliner wordt op Lowlands, verwacht ik een schadevergoeding van at least 100 euro voor m’n kaartje.

Als je Mark Rutte boekt kun je Kensington ook boeken. Fout kan op alle fronten. Vooral op Lowlands……

Ik hoef jou politieke mening dus niet te weten.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.053
8.691
Als Kensington headliner wordt op Lowlands, verwacht ik een schadevergoeding van at least 100 euro voor m’n kaartje.

Als je Mark Rutte boekt kun je Kensington ook boeken. Fout kan op alle fronten. Vooral op Lowlands……

Vind het best interessant om iemand als Rutte te horen spreken op een festival. Ook los van of je mening strookt met die van Rutte. (Ik sta als Belg een beetje buiten wat de algemene opinie over Rutte is btw)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.382
5.079
bcmrmaybe wrote:
Als Kensington headliner wordt op Lowlands, verwacht ik een schadevergoeding van at least 100 euro voor m’n kaartje.


Als je Mark Rutte boekt kun je Kensington ook boeken. Fout kan op alle fronten. Vooral op Lowlands……

Vind het best interessant om iemand als Rutte te horen spreken op een festival. Ook los van of je mening strookt met die van Rutte. (Ik sta als Belg een beetje buiten wat de algemene opinie over Rutte is btw)
Hij liep vlak voor mij neus langs buiten. En ik vond het toch geinig om te zien "hé dat is Rutte". Ben het ook niet altijd met hem eens, maar heeft het "vak" politicus het beste onder de knie van ons hele land. En gezien andere debiele staatshoofden in de rest van de wereld kan ik er nog redelijk mee leven. Politici kunnen het nooit goed doen.

Verder in het ander nieuws. Blink 182 komt met een nieuwe singel uit.. geen idee wat ik daar van moet verwachten. Maar een flinke downgrade van de band en vroeg op de dag in de Bravo of Heineken wat hitjes spelen mag van mij wel als guilty pleasure.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik hoef jou politieke mening dus niet te weten.

Ik dacht dat dat al lang bekend was hier :)

Ff offtopic Ik heb sowieso een probleem met politici in het algemeen. Ik heb er zelf een tijdje ingezeten en het is gewoon een slangenkuil. Ik raad het niemand aan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken