Nou de stofwolken even laten optrekken.
Qua grote namen is het een tegenvallend affiche. Chemical Brothers zal headlinen maar vind ik nou niet direct een heel sterke en interessante publiekstrekker. Hun hoogtijdagen zijn wel beetje geweest. Maar op zich wel acceptabel. Stormzy vond ik verder van de genoemde namen de enige optie als Alpha headliner. Sowieso fijne boeking. Liam Gallagher vind ik ook prima boeking, maar als die toch headliner wordt is het wel heel mager…
Verder persoonlijk interessant: Jpegmafia en Koffee heel blij mee, allebei nog niet gezien ook. Denzel Curry lekker, maar wel al eerder gezien.
Kiwanuka, Typhoon, Caribou, Eefje de Visser, Chromatics, Goldlink, Talabot, Shame; Soulwax, Kaytranada: mooie namen allemaal, maar wel allemaal al gezien. Georgia en Teskey Brothers nog niet, dus daar kijk ik extra naar uit.
Niet de meest originele maar wel prima nachtnamen met Ben Klock en Amelie Lens en Fatima Yamaha.
Trippie Redd en Gotu Jim wil ik wel eens zien.
Uit de categorie ik hoef niet per se maar ook niet vervelend: Foals, London Grammar, Half Moon Run.
Angel Olsen moet ik gewoon eens beter gaan luisteren denk ik. Zelfde geldt voorSam Fender.
Helemaal ruk: BMTH en Die antwoord.
Al met al geen slecht affiche voor myij. Maar de wow factor ontbreekt wel. Qua interessante namen doet DTRH het dit jaar beter wat mij betreft (Fka Twigs, Tyler, Kate Tempest).