Raskolnikov wrote:
Herkenbaar dit bovenstaande. DTRH gaat mijn vriendin ook altijd mee, dubbele kostenpost en dan tikt het behoorlijk aan. Lowlands doe ik met vriendengroep, dat scheelt alweer de helft. Waarvan er inmiddels nog maar 4 over zijn. Je merkt toch dat sommigen gaan afhaken. We zijn inmiddels ook al midden veertig (en sommigen zelfs eerder richting 50).
Maar zolang het te doen blijft, blijf ik die twee festivals zeker beiden doen. Als ik uiteindelijk zou moeten kiezen (als onze 3 kids niet meer op de basisschool zitten maar op de middelbare school bijvoorbeeld), dan kies ik toch wel blind voor Lowlands. Hoe tof ik DTRH ook vind. Lowlands blijft toch meer de muzikale ontdekkingsreis, met toffe dance en hiphop. Dat is op DTRH toch minder.
Dat laatste ben ik wel verrast om te horen eigenlijk! Ik had juist het tegenovergestelde verwacht. Ik zie DTRH meer als een alternatief broertje van Lowlands waar de muziek net even wat minder toegankelijk is(uiteraard uitzonderingen daar gelaten) dan op Lowlands.