Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Sjoerd wrote:
Alright, dat het toen zo druk was wist ik niet (heb het niet gezien toen). Maar meen me nu inderdaad wel te herinneren dat er in recensies stond dat ze ook niet misstaan hadden in de Alpha.

Volgens mij had Lowlands in 2015 al zijn headliners al rond, toen Underworld zichzelf aanbood bij Lowlands om te komen. Dit kon alleen op de dag dat Ben Howard al als headliner stond ingepland, en die wilde (terecht) z’n plekkie niet afstaan natuurlijk. Vandaar dat Underworld destijds in de propvolle Heineken stond.
Ahh klopt inderdaad ja! Toen speelde Ben nog een geweldige versie van End Of The Affair!
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
In 2015 stond Underworld inderdaad in de Heineken, maar (als ik het me goed herinner) Stonden ze in 2008 wel als afsluiter op de zaterdag in de Alpha :)
Wat ik me daar nog van kon herinneren is dat het echt heel druk was , maar toen al een hele toffe show. Ik denk dat als ze geboekt worden het inderdaad Alpha zou zijn.
Zijn de laatste tijd toch redelijk aanwezig overal, er hangt volgens mij best wel een buzz om ze heen momenteel.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Heineken/Grolsch was toen wel een paar palen kleiner gemaakt, omdat dat jaar niet uitverkocht was (staat mij bij). Maar ben op 3/4 van hun set weg gegaan, omdat ik het niet meer trok binnen in de tent. Uiteindelijk met ADE ingehaald onder het Rijksmuseum. Echt fantastisch. Als die nachtvergunning voor de Alpha rond komt, dan zou het echt geniaal zijn. Gaat hoe dan ook vol staan. Beetje vergelijkbaar met Prodigy imho.
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Zoooo met WOO HAH! is het altijd afwachten of het je geld waard is, maar met EARTHGANG, Kendrick en A$AP Ferg hebben ze toch echt al aardig wat moois binnen hè! Ergens toch jammer, want ik heb het idee dat EARTHGANG echt heel erg goed had gestaan op Lowlands. Andere artiesten die ik nu dan op hiphop gebied graag naar Lowlands zou zien komen zijn Kojey Radical, YBN Cordae, BROCKHAMPTON of Saba (die vorig jaar overigens al een exclusive show gaf bij de Tommy stage).
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
https://festileaks.com/2019/11/james-bay-denzel-curry-en-meer-week-voor-lowlands-naar-fest-festival-2020/

Nice! Sigrid zou ik zelf heeeeel graag zien.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Denzel Curry nog maar een keer proberen dan? Ik denk dat Sigrid ook wel langs komt, maar hoop heel erg dat James Bay heel ver weg blijft.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Denzel Curry nog maar een keer proberen dan? Ik denk dat Sigrid ook wel langs komt, maar hoop heel erg dat James Bay heel ver weg blijft.

100% dit.

Nieuwe track the Weeknd is trouwens echt fantastisch. Jammer dat zij waarschijnlijk te groot zijn voor Lowlands.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Denzel Curry mag natuurlijk altijd komen ! HELD !
Sigrid is leuk, en vind mijn vrouw ook leuk :)

Is er eigenlijk al wat bekend over Janelle Monae dit jaar ? Die wil ik ook wel graag zien :-D
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.228
4.810
mdekens wrote:
Denzel Curry nog maar een keer proberen dan? Ik denk dat Sigrid ook wel langs komt, maar hoop heel erg dat James Bay heel ver weg blijft.

100% dit.

Nieuwe track the Weeknd is trouwens echt fantastisch. Jammer dat zij waarschijnlijk te groot zijn voor Lowlands.
Blind Lights?

Zit toevallig nu te luisteren, klinkt wel als een New Wave plaat uit de jaren 80, klinkt goed ja.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.228
4.810
Liam Gallagher is de eerste naam voor Reading/Leeds.

Altijd kanshebber voor Lowlands natuurlijk, maar niet als headliner hier.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.286
1.285
Enige britpop waarvan ik hoop dat ik ze/hem ooit nog mag zien is Jarvis; of Pulp. Pulp treedt al jaren niet meer op maar Jarvis speelt zo af en toe nog wel eens een nummertje van zijn band als hij solo tourt. De familie Gallagher heb ik nooit omarmt. Solo, maar ook als Oasis niet. Hier staat Albarn staat hier ook nog ver boven, vind ik.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Liam Gallagher hoeft van mij niet. Kan het niet al eind januari / begin februari zijn. Wil weten wat ze dit jaar weer uit de hoge hoed toveren.

Droomlijstje voor de headliners van dit jaar:
Frank Ocean
Bon Iver
Childish Gambino

Kom maar door :')

Nee maar zonder gekheid; Bon Iver zie ik wel gebeuren. Met daarnaast misschien een Disclosure als dance-act en een Arctic Monkeys/The Killers iets als Indie. Of een hiphop headliner, maar ik zou niet weten wie. Maybe Tyler, the creator, maar die lijkt me niet groot genoeg.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Zie nu dat Paredes de Coura nog wat acts bekendgemaakt heeft. Dit is er tot dusver bekend:
Pixies
Parquet Courts(deze twee waren al eerder gepost hier)
Woods
Black Country, New Road
IDLES
The Comet Is Coming
(Sandy) Alex G
Tommy Cash
Mac DeMarco
Squid
Ty Segall & Freedom Band
Yellow Days

Wat mij betreft mag hier het een en ander wel van overkomen naar Biddinghuizen. Met name Pixies, Mac DeMarco en (Sandy) Alex G hoop ik op.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.228
4.810
Pixies lijkt me een Bravo headliner. Mac DeMarco vond ik bijzonder saai op BKS, dus nee. Laat Ty Segall de India maar even wegblazen. The Comet Is Comming had ik dit jaar al een beetje verwacht.

 

irisbrust

Nieuw lid
3 dec 2019
1
0
Hallo allemaal,
Ik studeer Creative Business (Media en entertainment management) en de afgelopen weken hebben mijn projectgroep en ik ons gericht op entertainment en hebben we een aantal aspecten van het festival Lowlands onderzocht. Nu heb ik hulp nodig want wij moeten ook nog een enquête doen over wat bezoekers van Lowlands vinden. Ik hoop dat er mensen zijn die op Lowlands zijn geweest en die ons zouden willen helpen met de enquête.
Alvast heel erg bedankt!

https://www.thesistoolspro.com/survey/j0u1y5de641f0a3a61
 

noillig1

Nieuw lid
5 dec 2019
2
0
LOWLANDS ENQUÊTE

Beste allemaal,
Voor een schoolopdracht hebben we een enquête opgesteld over Lowlands.
Zouden jullie zo vriendelijk zijn om deze in te vullen mits je bent geweest.
Zie link hieronder:
https://www.thesistoolspro.com/survey/j0u1y5de641f0a3a61

Hartelijk bedankt alvast.
 

noillig1

Nieuw lid
5 dec 2019
2
0
LOWLANDS ENQUÊTE

Beste allemaal,
Voor een schoolopdracht hebben we een enquête opgesteld over Lowlands.
Zouden jullie zo vriendelijk zijn om deze in te vullen mits je bent geweest.
Zie link hieronder:
https://www.thesistoolspro.com/survey/j0u1y5de641f0a3a61

Hartelijk bedankt alvast.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken