Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Meer in de trant van, wacht nog even met kaarten halen voor andere festivals, op 8-2 laten wij van ons horen……
Ik denk dat ze die dag de hele line up bekend maken in plaats van iedere dag 1 act net als vorige keer een tijdje gedaan werd…..

Ik denk ook dat de eerste lichting gewoon een pakketje wordt. Misschien dat ze daarna toch wel weer losse namen bekend maken. Ligt er een beetje aan hoe veel waarde ze hechten aan alle artiesten evenveel aandacht geven (zoals vorig jaar meervoudig besproken) vs. de ellenlange reacties met "WIE???" of "Niet genoeg ... hurr hurr"
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Als ik er nu op terugkijk vond ik het stiekem wel leuk. Oké.. er was wellicht een act of twee acts per week die echt mijn hart sneller deden kloppen, maar het was een goede stimulans voor WhatsAppgroepen, Spotify en voor dit forum. Was iedere dag weer leuk om in spanning te kijken.

Ik schrijf Yungblud trouwens ook met potlood op voor Lowlands. Lijkt mij een prima LL-act, veel jonge fansm, staat in de BBC Sound of 2020 en stond vorig jaar al op een Mojo-festival (Pinkpop).
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Als ik er nu op terugkijk vond ik het stiekem wel leuk. Oké.. er was wellicht een act of twee acts per week die echt mijn hart sneller deden kloppen, maar het was een goede stimulans voor WhatsAppgroepen, Spotify en voor dit forum. Was iedere dag weer leuk om in spanning te kijken.

Ik schrijf Yungblud trouwens ook met potlood op voor Lowlands. Lijkt mij een prima LL-act, veel jonge fansm, staat in de BBC Sound of 2020 en stond vorig jaar al op een Mojo-festival (Pinkpop).
Nou dat viel uiterst tegen... Er was meer een... <insert_kleine_naam> staat er... dag er op <insert_kleine_naam> staat er. Er was erg weinig om over te lullen.

Ik vond het idee ook wel leuk. Maar ze hadden de meeste grote namen wel gedropt in hun eerste lichting. Als je dat meer zou verdelen zou het toffer zijn. Maarja marketing technisch is het gewoon slim om je grote namen z.s.m. te droppen, zodat je sneller hype hebt om te verkopen.

Iedere maand een pakketje vond ik toch iets leuker.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
mgbss wrote:
Als ik er nu op terugkijk vond ik het stiekem wel leuk. Oké.. er was wellicht een act of twee acts per week die echt mijn hart sneller deden kloppen, maar het was een goede stimulans voor WhatsAppgroepen, Spotify en voor dit forum. Was iedere dag weer leuk om in spanning te kijken.

Ik schrijf Yungblud trouwens ook met potlood op voor Lowlands. Lijkt mij een prima LL-act, veel jonge fansm, staat in de BBC Sound of 2020 en stond vorig jaar al op een Mojo-festival (Pinkpop).

Nou dat viel uiterst tegen… Er was meer een… <insert_kleine_naam> staat er… dag er op <insert_kleine_naam> staat er. Er was erg weinig om over te lullen.

Ik vond het idee ook wel leuk. Maar ze hadden de meeste grote namen wel gedropt in hun eerste lichting. Als je dat meer zou verdelen zou het toffer zijn. Maarja marketing technisch is het gewoon slim om je grote namen z.s.m. te droppen, zodat je sneller hype hebt om te verkopen.

Iedere maand een pakketje vond ik toch iets leuker.

Vond het idee wel leuk, al werden de namen snel minder..... kan niet heugen dat ik er veel uitgehaald heb en ook daadwerkelijk ben gaan kijken...... maar nu weet ik die namen ook niet meer...... wellicht heeft het één met het ander te maken ?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Echt schromelijk overdreven, want er was juist veel verkeer op het forum. Wellicht miniem over de aangekondigde artiest, maar superveel gezeik over de vorm van aankondigen. Reuring heeft het iig zeker opgeleverd.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Echt schromelijk overdreven, want er was juist veel verkeer op het forum. Wellicht miniem over de aangekondigde artiest, maar superveel gezeik over de vorm van aankondigen. Reuring heeft het iig zeker opgeleverd.

Ben wel benieuwd. Snap je reactie niet helemaal? Wat is schromelijk overdreven?
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.224
739
de beste manier van bands bekend maken lijkt mij:
een vaste dag en tijdstip, en dan iedere week een 10tal namen bekend maken.
waarbij 1 grote naam (headliner alpha,bravo of heineken,india) en 1 subheadliner
zo houdt je 12 weken lang de aandacht vast
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
de beste manier van bands bekend maken lijkt mij:
een vaste dag en tijdstip, en dan iedere week een 10tal namen bekend maken.
waarbij 1 grote naam (headliner alpha,bravo of heineken,india) en 1 subheadliner
zo houdt je 12 weken lang de aandacht vast

Goed plan, wat zeiden ze?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
@Marc wrote:
Ben wel benieuwd. Snap je reactie niet helemaal? Wat is schromelijk overdreven?

Was richting Indiaantje89, quote niet meegekomen, sorry!
Nee hoor, op meerdere fora werd de aandacht op den duur stukken minder naar bijna 0. Niks overdreven aan.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
FKA twigs zou erg mooi zijn. Al heeft zij ook Europese tourdata rond BKS en DTRH so we're gonna see?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
FKA twigs zou erg mooi zijn. Al heeft zij ook Europese tourdata rond BKS en DTRH so we’re gonna see?

Denk dat als ze vandaag niet wordt aangekondigd voor DTRH we haar op Lowlands kunnen verwachten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Joris wrote:

Sjoerd wrote:
FKA twigs zou erg mooi zijn. Al heeft zij ook Europese tourdata rond BKS en DTRH so we’re gonna see?


Denk dat als ze vandaag niet wordt aangekondigd voor DTRH we haar op Lowlands kunnen verwachten.

Denk je daar nu nog zo over ? ?

Ja, denk dat ze nu niet meer op Lowlands staat aangezien ze op DTRH staat.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Ben best wel jaloers op de DTRH namen.. had er zeker wel een aantal van op Lowlands willen zien.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Ben best wel jaloers op de DTRH namen.. had er zeker wel een aantal van op Lowlands willen zien.

Ik ben dus bang dat ik tijdens Lowlands in het buitenland zit voor een semester, dus alles wat naar DTRH gaat ben ik in ieder geval blij mee ;)
 

marthian80

Campingartiest
1 okt 2019
56
0
mgbss wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2020-nieuws-en-geruchten/page/10/#post-354188@marc wrote:
Ben wel benieuwd. Snap je reactie niet helemaal? Wat is schromelijk overdreven?


Was richting Indiaantje89, quote niet meegekomen, sorry!

Nee hoor, op meerdere fora werd de aandacht op den duur stukken minder naar bijna 0. Niks overdreven aan.

Helemaal mee eens: zat je in spanning te wachten en dan kwam er weer zo'n vage balkan band die om vrijdag 15 uur in de Lima staat erbij. Joepie. Nee dan zakt het enthousiasme over de manier van aankondigen enorm snel weg bij mij.

Gewoon net als vroegah in 3 of 4 delen alle muziek namen eruit knallen en klaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken