Lowlands 2020 - Nieuws en geruchten

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Kiwanuka zie ik eerder op dtrh staan. Heeft daar volgens mij nog nooit gestaan en de laatste keer dat ie een NL festival deed was het Lowlands geloof ik. Daarnaast staat hij rondom dtrh op andere Europese festivals. Weet overigens niet hoe zijn agenda er in augustus uit ziet.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Kiwanuka zie ik eerder op dtrh staan. Heeft daar volgens mij nog nooit gestaan en de laatste keer dat ie een NL festival deed was het Lowlands geloof ik. Daarnaast staat hij rondom dtrh op andere Europese festivals. Weet overigens niet hoe zijn agenda er in augustus uit ziet.

Ja die verwacht ik ook op DTRH.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Kiwanuka zie ik eerder op dtrh staan. Heeft daar volgens mij nog nooit gestaan en de laatste keer dat ie een NL festival deed was het Lowlands geloof ik. Daarnaast staat hij rondom dtrh op andere Europese festivals. Weet overigens niet hoe zijn agenda er in augustus uit ziet.
Staat ook op Oya/Way Out West wat weer augustus festivals zijn. Kan prima beide doen, maar heb een Lowlands gevoel.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
gguuss wrote:
Kiwanuka zie ik eerder op dtrh staan. Heeft daar volgens mij nog nooit gestaan en de laatste keer dat ie een NL festival deed was het Lowlands geloof ik. Daarnaast staat hij rondom dtrh op andere Europese festivals. Weet overigens niet hoe zijn agenda er in augustus uit ziet.

Staat ook op Oya/Way Out West wat weer augustus festivals zijn. Kan prima beide doen, maar heb een Lowlands gevoel.

Zou natuurlijk ook zomaar kunnen, maar gezien hij de laatste keer op Lowlands stond, verwacht ik dat Mojo hem dit keer naar DTRH schuift.
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Hoe waarschijnlijk is het dat Noisia dit jaar op de lineup staat? Hebben er in het verleden natuurlijk al een paar keer gestaan, maar het lijkt me nu ze er mee gaan stoppen wel plausibel dat ze nog een laatste keer langskomen
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.790
1.702
Hoe waarschijnlijk is het dat Noisia dit jaar op de lineup staat? Hebben er in het verleden natuurlijk al een paar keer gestaan, maar het lijkt me nu ze er mee gaan stoppen wel plausibel dat ze nog een laatste keer langskomen

Ik schat die kans best wel hoog in met oog op het stoppen van Noisia inderdaad.
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Indiaantje89 wrote:
En € 10,00 duurder. Maar waarom dit nu al bekend maken?

Kan je alvast sparen

Jup, nu weet je alvast wanneer je hoeveel geld op de rekening moet hebben. Heb je geen last van mensen die zeggen: oh ik heb nu effe geen geld hoor! Daarbij hebben we het er alvast een keer over. De Whatsapp groepen worden ook al weer eens tot leven geblazen om te melden dat iedereen de datum op moet schrijven.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.310
1.317
Vind ik ook, best een onverwacht vroege aankondiging. Misschien dat er toch snel nieuwe namen aankomen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.308
4.985
Vind ik ook, best een onverwacht vroege aankondiging. Misschien dat er toch snel nieuwe namen aankomen?
Nee, stond vrij duidelijk bij "kort voor de kaartverkoop start"..

Dat zal wel die week zijn en dat dan zaterdag de vvk start.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Meer in de trant van, wacht nog even met kaarten halen voor andere festivals, op 8-2 laten wij van ons horen......
Ik denk dat ze die dag de hele line up bekend maken in plaats van iedere dag 1 act net als vorige keer een tijdje gedaan werd.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken