Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Kiwanuka zie ik eerder op dtrh staan. Heeft daar volgens mij nog nooit gestaan en de laatste keer dat ie een NL festival deed was het Lowlands geloof ik. Daarnaast staat hij rondom dtrh op andere Europese festivals. Weet overigens niet hoe zijn agenda er in augustus uit ziet.
Kiwanuka zie ik eerder op dtrh staan. Heeft daar volgens mij nog nooit gestaan en de laatste keer dat ie een NL festival deed was het Lowlands geloof ik. Daarnaast staat hij rondom dtrh op andere Europese festivals. Weet overigens niet hoe zijn agenda er in augustus uit ziet.
gguuss wrote:
Staat ook op Oya/Way Out West wat weer augustus festivals zijn. Kan prima beide doen, maar heb een Lowlands gevoel.
Hoe waarschijnlijk is het dat Noisia dit jaar op de lineup staat? Hebben er in het verleden natuurlijk al een paar keer gestaan, maar het lijkt me nu ze er mee gaan stoppen wel plausibel dat ze nog een laatste keer langskomen
Hoe waarschijnlijk is het dat Noisia dit jaar op de lineup staat? Hebben er in het verleden natuurlijk al een paar keer gestaan, maar het lijkt me nu ze er mee gaan stoppen wel plausibel dat ze nog een laatste keer langskomen
Jup, nu weet je alvast wanneer je hoeveel geld op de rekening moet hebben. Heb je geen last van mensen die zeggen: oh ik heb nu effe geen geld hoor! Daarbij hebben we het er alvast een keer over. De Whatsapp groepen worden ook al weer eens tot leven geblazen om te melden dat iedereen de datum op moet schrijven.
Meer in de trant van, wacht nog even met kaarten halen voor andere festivals, op 8-2 laten wij van ons horen......
Ik denk dat ze die dag de hele line up bekend maken in plaats van iedere dag 1 act net als vorige keer een tijdje gedaan werd.....