Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Die clash van Loyle Carner met James Blake and POND blijft ruk. Stonden alledrie hoog op mijn lijstje, maar denk dat James Blake het sowieso niet gaat worden. Dan laat ik het aan mijn vrienden over om te kiezen tussen die andere twee.
Denk dat ik het meest uitkijk naar Parcels. Tame Impala, Anderson Paak en Royal Blood in principe ook, maar die heb ik allemaal al een keer gezien. The National had ik ook kunnen zeggen, maar die ga ik waarschijnlijk niet zien door Tame Impala.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik ben er nog niet echt helemaal uit hoe ik het ga doen zaterdag. Het kan ook zomaar een hele dag bij de Alpha worden en dan na .Paak doorlopen naar The National. Daarvoor moet ik Juice World en Jon Hopkins missen. Ik vind Jon Hopkins heel raar geprogrammeerd, trouwens. Hij moet toch gewoon in de nacht staan. Heel bizar.

Sowieso vind ik het programma - ongeacht mijn voorkeur naar muziek - heel raar in elkaar gezet dit jaar. Veel overlap en Loyle en Flohio tegelijk geprogrammeerd slaat ook helemaal nergens op.

Jet wrote:

mdekens wrote:
Ik zoek overigens nog een kaartje. Niet voor mijzelf, maar voor een vriend die mee moet. Via Ticketswap is de meest betrouwbare manier, right?


Right, of via een bekende. Nooit Marktplaats doen, daarmee is vorig jaar een vriend van mij echt mega genaaid (daardoor Lowlands gemist)!

2 vrienden van mij gaan niet meer mee. Als je nog een kaart zoekt kan ik vragen of er nog 1 beschikbaar is.

Dat zou top zijn! Er is nog een vriend van mij bezig die dinsdag eventueel nog uitsluitsel geeft. Daarna weet ik meer. :) ik stuur je in de loop van de week wel een PM.
 

flatsbats

Playlistbediener
30 jul 2019
14
1
Op Camping 4 heb je daar eigenlijk nog veel overlast van Bravo s’nachts? Lig namelijk normaal op 7 maar dit jaar zijn er mensen bij die perse voor de brug willen liggen
1f612.svg

Ik sta zelf altijd op 4, valt echt reuze mee met de herrie daar. Enige moment dat je er eventueel last van hebt, is het laatste half uurtje op zondagavond als het volume even voorbij vergunning-niveau lijkt te gaan. In 2017 was dat met Ben Klock nogal heftig maar kan ook aan zijn beukers hebben gelegen haha. Persoonlijk snap ik überhaupt niet dat je voorbij de brug gaat liggen, ontzettend klote om elke keer zo'n end te moeten lopen.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
@mde

Ik ben er nog niet echt helemaal uit hoe ik het ga doen zaterdag. Het kan ook zomaar een hele dag bij de Alpha worden en dan na .Paak doorlopen naar The National..

Je komt dan rond 21:15 bij de Bravo aan en moet dan waarschijnlijk nog 100 meter buiten de tent staan omdat ik verwacht dat Bravo echts veels te klein is voor The National. Vorig jaar kwam ik bijvoorbeeld later aan bij Nile Rodgers, dat puilde toen al flink uit. Maar een vleugje The National kan natuurlijk al de moeite waard zijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
mdekens wrote:
Ik ben er nog niet echt helemaal uit hoe ik het ga doen zaterdag. Het kan ook zomaar een hele dag bij de Alpha worden en dan na .Paak doorlopen naar The National..

Je komt dan rond 21:15 bij de Bravo aan en moet dan waarschijnlijk nog 100 meter buiten de tent staan omdat ik verwacht dat Bravo echts veels te klein is voor The National. Vorig jaar kwam ik bijvoorbeeld later aan bij Nile Rodgers, dat puilde toen al flink uit. Maar een vleugje The National kan natuurlijk al de moeite waard zijn.

Ja, eens. ik vind het allemaal zo kut dit jaar wat betreft blokkenschema. 1 artiest in een vol slot betekend 2 artiesten deels missen.

Ben in ieder geval blij dat Donnie vrij staat. Op vrijdagochtend om 13:00 uur. HUILON
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
@mdekens voor alsnog weet ik 3 kaarten beschikbaar. Ik verwacht wel dat ze voor meer dan de normale prijs weg gaan daar ga ik helaas niet over.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Haha dit heb ik nog nooit gezien

Lowlands festival zondag -.ZIE OMSCHRIJVING!!
€ 75,00
http://link.marktplaats.nl/m1441691991?utm_source=android_social&utm_content=vip&utm_medium=android_social&utm_campaign=socialbuttons
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik heb vorig jaar mij silenced disco koptelefoon niet ingeleverd, die heb ik nog. :) Scheelt mij weer gestress donderdagmiddag
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ik heb hem weer helemaal 100% opgeladen en eventjes aangehad. Nog geen muziek te horen haha. ;p

Edit: Ik was eigenlijk te lui (ik was echt niet dronken) om door de regen weer naar de andere kant van het festivalterrein te lopen in de spoelende regen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Ik heb hem weer helemaal 100% opgeladen en eventjes aangehad. Nog geen muziek te horen haha. ;p

Edit: Ik was eigenlijk te lui (ik was echt niet dronken) om door de regen weer naar de andere kant van het festivalterrein te lopen in de spoelende regen.

Hopelijk staat die nog op juiste frequentie. Wel een briljante actie, benieuwd hoeveel ze er missen na vorig jaar. Veel plezier alvast ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik kan echt niet wachten op the national en Royal blood!

Je kan prima tickets via marktplaats kopen, maar zorg dat je ze altijd bij de verkoper thuis ophaalt en ik zou alleen hardcopy kaarten kopen. Is bij mij nog nooit verkeerd gegaan.

Dat weerbericht trekt nog bij heb ik gehoord.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Inmiddels een ticket via hier gekocht met private-sale van ticketswap. Heel blij mee! (via @ professorpint3000).

Gisteren de lijst weer even op gehad. Onder de 'kleinere' namen is Marc Rebillet ook heerlijk. Na Loyle ga ik daar zeker heen!
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Ligt het aan mij of is het forum soms stuk? Pagina's worden niet geladen of krijgen de verkeerde nummering. Heel irritant.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Ja, heb hetzelfde probleem en een paar weken geleden ook al gemeld. Zeer vervelend.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Yup, het forum is een beetje gaar de laatste tijd. Krijgt soms veel meer/minder tabs dan een forum eigenlijk heeft. Of bij laatste reacties staan dan compleet verkeerde dingen enzo.
Het lijkt wel minder heftig te zijn als je ingelogd bent, maar ook dan kan het nog steeds niet goed zijn.
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Gisteren de lijst weer even op gehad. Onder de ‘kleinere’ namen is Marc Rebillet ook heerlijk. Na Loyle ga ik daar zeker heen!
Hij schijnt live ook veel te improviseren op suggesties uit het publiek, z'n streams geven er voorbeelden van. En hij gaat zelf goed hard bij optredens, las ergens een review waarin hij zijn optreden in z'n ondergoed rollend over het podium in saus beëindigde.
Verder erg benieuwd naar the streets (vette glasto opnames) , IDKHBTFM (erg lekkere pop hooks) en Louis Cole op aanraden van EvE.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken