Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Hoe werkt het met die app en delen met vrienden? Staat nu aangevinkt, maar waar kan ik die van mijn vrienden dan inzien?
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Lekker man, New Order moeten missen…

Het punt is dat als je New Order afkijkt je gewoon een halfuur Tame Impala (minstens) mist aangezien je dan in die drukte dat pleuris stuk naar de Alpha moet lopen…

Ja, hier baal ik inderdaad ook erg over. Toch ga ik New Order helemaal afkijken, dat is bij mij gewoon een kwestie van; welke band bestaat er waarschijnlijk nog langer?;)
 

Baas

Gouden Tip
21 okt 2013
485
34
Verder moedig ik iedereen aan om vooral te schelden en tieren op de programmering van The National, om dan vervolgens te besluiten om er niet naartoe te gaan = MEER PLEK VOOR MIJ :-D
 

maricken

Playlistbediener
22 jun 2019
17
0
Dit jaar mijn 10e editie en tevens ruim 28 weken zwanger. Dus potverdikkeme goede keuzes maken aangezien ik niet zoals vanouds het hele terrein continu af kan struinen.

Ik ga enkel mijn must sees zien, wordt een hele rustige editie dit, maar goed:

Vrijdag:
12:30 uur: Donnie (b)
17:00 uur: The Streets (h)

Zaterdag:
19:30 uur: Anderson Paak (a)
21:45 uur: 21 Pilots (a)

Zondag:
14:00 uur: Zwangere Guy (x)
14:30 uur: Willem (b)
17:00 uur: Loyle Carner (h)
17:30 uur: Franz Ferdinand (a)
21:30 uur: Tame Impala (a)

Wel shit dat ZG en Willem overlappen.
FF pik ik het staartje wel van mee, Loyle Carner in Bitterzoet gezien dit jaar en wauw, zeker voor herhaling vatbaar. Daar wil ik geen seconde van missen.

Hopelijk zo ook meteen een goede muzikale opvoeding voor de baby :cool:
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Ik ben er nog niet overuit. Ik moet echt James Blake zien, maar ik moet ook echt Loyle zien. Ik kan wel janken.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Ik ga niet naar Lowlands dit jaar, omdat het voor mij niet te plannen is ivm werk/vakanties. Op zich wel jammer, omdat het een mooi festival is. Echter ik vind de line-up dit jaar toch wel wat tegenvallen. Na de eerste worp is er weinig meer bijgekomen en nu ik het blokkenschema zie, valt pas echt op hoe weinig boeiends er (voor mij) staat.
Op vrijdag alleen Royal Blood , TGTB&TQ en eventueel De Staat echt interessant. Daarbij zou ik Royal Blood ook nog eens moeten skippen (op z'n minst een groot gedeelte) voor TGTB&TQ. en dan alweer te laat bij De Staat. Waardeloos dus.
Op zaterdag alleen Billie Eilish, Sharon van Etten en na lange tijd pas The National. Giorgio Moroder was ook leuk, maar speelt gelijk met The National.
Op zondag Julia Jacklin, dan lang niks, dan Bear's Den, James Blake, Franz Ferdinand, die je niet allemaal fatsoenlijk kan zien en daarna alleen nog New Order en Tame Impala die overlappen.
Ik vind het zwaar tegenvallen helaas, maar voor iedereen die het wel prima vind natuurlijk heel veel plezier.
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Ben ik de enige die de clashes tussen Anderson. Paak en SG Lewis en tussen ASAP en Parcels erger vind dan al de andere clashes? ? hahha
 

maricken

Playlistbediener
22 jun 2019
17
0
Ik ben er nog niet overuit. Ik moet echt James Blake zien, maar ik moet ook echt Loyle zien. Ik kan wel janken.

Ja lastig lastig.
LC staat later dit jaar sowieso nogmaals in Nederland. Shows zijn al stijf uitverkocht maar via Ticketswap valt er altijd wel een kaartje te scoren.
JB heb ik geen idee van wat zijn tourschema is.
 
1 mei 2017
289
0
@chiem, National kan inderdaad makkelijk headlinen maar het management heeft zelf aangegeven niet de hoogste spots te willen bekleden. Ze willen niet de festival-headliner zijn. Ik weet niet precies welke podcast ik dit heb gehoord, maar ze hebben ook al eens de Ziggo Dome voor hun voorbij laten gaan. Niet omdat ze denken het niet te kunnen vullen, maar om niet ‘de populaire headliner’ te zijn. 21Pilots, Imagine Dragons zijn twee goede voorbeelden van bands die dat wel doen.

Dat was op die festivalpodcast van Festileaks & KinkFM.

Die vrijdag is echt om te huilen. Jammer dat die verdeling van clashes tijdens de rest van het weekend niet beter kon.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Dit jaar mijn 10e editie en tevens ruim 28 weken zwanger. Dus potverdikkeme goede keuzes maken aangezien ik niet zoals vanouds het hele terrein continu af kan struinen.

Beste vriendin was vorig jaar ook zoveel weken zwanger. Was echt goed te doen. Enige is dat je niet lekker vooraan kan staan.

Wel shit dat ZG en Willem overlappen.
Ik zou voor Willem gaan. ZG in de X-Ray gaat echt uitpuilen.
 

maricken

Playlistbediener
22 jun 2019
17
0
maricken wrote:
Dit jaar mijn 10e editie en tevens ruim 28 weken zwanger. Dus potverdikkeme goede keuzes maken aangezien ik niet zoals vanouds het hele terrein continu af kan struinen.

Beste vriendin was vorig jaar ook zoveel weken zwanger. Was echt goed te doen. Enige is dat je niet lekker vooraan kan staan.


maricken wrote:
Wel shit dat ZG en Willem overlappen.

Ik zou voor Willem gaan. ZG in de X-Ray gaat echt uitpuilen.

Ah kijk! Goed om te horen dat het voor haar goed te doen was.
Dit jaar naar DTRH gegaan als voorproefje, maar daar eigenlijk totaal geen rekening gehouden met de groeiende buik, dus was eigenlijk te zwaar. Veel te hard gegaan met op en neer hobbelen en dansen en springen etc. Kon op zondag naar huis omdat het echt niet meer ging.
Eigen schuld, dus LL ga ik anders aanpakken. Zeker omdat vooral de zondag voor mij de drukste dag wordt qua acts.

ZG was op DTRH heel tof, de Fuzzy Lop puilde idd ook al uit. Gek dat ze hem in de X-Ray gezet hebben.
Denk dat het idd Willem wordt dan, die ook nog niet gezien met zijn soloplaat dus altijd leuk!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Stel je voor dat je met dit weer in de X-ray staat...

Die warme editie in 2012 is hier niks bij.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Dit jaar mijn 10e editie en tevens ruim 28 weken zwanger. Dus potverdikkeme goede keuzes maken aangezien ik niet zoals vanouds het hele terrein continu af kan struinen.

Hopelijk zo ook meteen een goede muzikale opvoeding voor de baby
1f60e.svg

Je bent nu 28 weken zwanger of dan? Vind het sowieso een gedurfde keuze om naar een festival te gaan. Wees er in ieder geval van bewust dat een baby in een buik ook gehoorschade kan oplopen en ik zie dat je naar veel artiesten wil met een zware bass in ieder geval ;) Ik had persoonlijk zelf een jaartje overgeslagen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Ok mijn schema ongeveer (de Yoga klassen zijn vanzelfsprekend):

Vrijdag: Girl In Red - Meetsysteem - The Chats - Two Feet - The Streets - Fontaines D.C. - Jorja Smith - The Good The Bad & The Queen - Neuromakh Feofan, Nacht: X-Ray (misschien Honey Dijon meepakken)

Zaterdag: Joep Beving - The Howl & The Hum - NAO - Billie Eilish - Sharon van Etten - Clash 1 (Juice WRLD/Jon Hopkins/IDLES/Otoboke Beaver) - Clash 2 (Stukje Anderson. Paak, Giorgo Moroder, The National), Johnny Marr, Nacht: Dj Bus Replacement Service, Agoria Live, Denis Sulta)

Zondag: Yang Yang Cay YPF - Matteo Myderwyck - Julia Jacklin - Tamino - Zwangere Guy - Turnstile - Clash 3 (James Blake of Loyle Carner) - Modeselektor (Live) - A$AP Rocky (???) - New Order - Ross From Friends - Nacht: weinig boeiends naar mijn zin dat zie ik ter plekke wel).
 

maricken

Playlistbediener
22 jun 2019
17
0
maricken wrote:
Dit jaar mijn 10e editie en tevens ruim 28 weken zwanger. Dus potverdikkeme goede keuzes maken aangezien ik niet zoals vanouds het hele terrein continu af kan struinen.

Hopelijk zo ook meteen een goede muzikale opvoeding voor de baby
1f60e.svg


Je bent nu 28 weken zwanger of dan? Vind het sowieso een gedurfde keuze om naar een festival te gaan. Wees er in ieder geval van bewust dat een baby in een buik ook gehoorschade kan oplopen en ik zie dat je naar veel artiesten wil met een zware bass in ieder geval
1f609.svg
Ik had persoonlijk zelf een jaartje overgeslagen.

Dan ben ik 28 weken zwanger.
Sowieso de Gllamcamp geboekt voor een comfortabel bed.
En idd nergens de tenten in. Gewoon vanaf de buitenkant kijken en waarschijnlijk heuveltjechillen bij de Alpha.
Verloskundige geeft aan dat het geen probleem is, muziek op een festival vervliegt ook. In een zaal is de kans op gehoorschade inderdaad groot.
En gewoon goed naar mijn lijf luisteren.
Thuisfront staat stand by om me eventueel op te halen als het echt niet gaat.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Verloskundige geeft aan dat het geen probleem is, muziek op een festival vervliegt ook. In een zaal is de kans op gehoorschade inderdaad groot.
En gewoon goed naar mijn lijf luisteren.

Vooral dat laatste. Jij kan het best bepalen wat goed voor je is. Heel veel plezier!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.285
Hoe ik er nu over denk, en wat ook realistisch is. Ik hou hierbij rekening met loopafstand.

Vrijdag: 12:30 - Donnie (Bravo), 14:00 - FKJ (Bravo), 20:30 - Weval (Heineken), 21:45 - Clash 1 Club Guy(India) & Channel Tres (X-ray) - Nachtprogramma in X-ray
Zaterdag: 13:15 - Joost(Bravo), 17:30 - Ellende van zaterdagavond: Paul, Juice World, Jon Hopkins, Anderson Paak, The National. 21:45 - Bjarki. Nachtprogramma in Bravo waarschijnlijk
Zondag: 14:30 - Jungle By Night(Heineken), 16:30 - 18:00 - James Blake & Loyle Carner, 18:30 - Modeselektor, 21:00 - Lil Uzi Vert en vanaf daaar maar zien wat er gebeurd.

Niet echt een headliner die ik beslist moet zien eigenlijk. Tame Impala staat wel in mijn top3 van beste optredens maar de show lijkt heel erg op degene die ik al 2 keer heb gezien.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken