Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Was even bij nieuws op de LL website aan het rondkijken en zag al die LL liefdes staan. WTF heeft dat met LL te maken???

Heb er niks op tegen.. heeft ervoor gezorgd dat ik vorig jaar gratis naar Lowlands kon :')

https://youtu.be/xBARI8uNdG0
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Had niet eens door dat ze dat dit jaar hadden. Ik vind het ook weinig interessant. Ik hoor liever nog wat mooie podcasts.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Ik zit die laatste lichting nog eens door te spitten. Staan echt best leuke dingen tussen. Ik kan alleen niet helemaal inschatten wat Channel Tres gaat doen qua spot. Muziek is housey en past prima in de X-Ray nacht, maar volgens mij doet hij veel live, dus ook optie voor de dag. Iemand een idee?
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
wilbert koopman wrote:
@mark: Heb je nog meer van deze tips of zijn er dit jaar gewoon weinig harde gitaren?

Als ik een tip mag geven: The Good. The Bad en the F#ng Queen.

Maakt niet uit wat er tegenover staat, die wil je niet missen. Beste show op RW. Wat een band, wat een frontman, wat een feest. Het perfecte concert.

T was laatst in Paradiso ook briljant. Sla t op LL zelf over; t optreden van Paradiso kan niet overtroffen worden op n festival verwacht ik.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
mattman wrote:

wilbert koopman wrote:
@mark: Heb je nog meer van deze tips of zijn er dit jaar gewoon weinig harde gitaren?


Als ik een tip mag geven: The Good. The Bad en the F#ng Queen.

Maakt niet uit wat er tegenover staat, die wil je niet missen. Beste show op RW. Wat een band, wat een frontman, wat een feest. Het perfecte concert.

T was laatst in Paradiso ook briljant. Sla t op LL zelf over; t optreden van Paradiso kan niet overtroffen worden op n festival verwacht ik.

Ik heb er veel voor over om die show nog eens te herbeleven. Twijfel om een kaartje voor Luxemburg te kopen. Zag TGTBATQ trouwens op een festival en dat was geweldig.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.125
Zijn die live zoveel beter dan op plaat dan?
Ga er misschien dan ook een kijkje nemen.
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
In de Paradiso waren ze erg goed, maar op werchter was albarn net wat uitbundiger wat me nog wat meer meepakte. Heel erg veel ruimte in de half lege Barn tent doordat Florence tegelijk op de main geprogrammeerd stond.
Absoluut de moete waard te gaan zien!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Zijn die live zoveel beter dan op plaat dan?
Ga er misschien dan ook een kijkje nemen.
Blijkbaar, het laatste album doet me weinig als ik hem thuis opzet. Maar vertrouw blind op mattmann wat betreft deze act (dat deed ik eerder natuurlijk ook al met Chrinstine And The Queens op BKS ;)).

Nee ik ben ook wel "erg" benieuwd, het eerste album van ze vond ik dan weer wel tof.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.937
8.579
Timmetje wrote:
Zijn die live zoveel beter dan op plaat dan?
Ga er misschien dan ook een kijkje nemen.

Blijkbaar, het laatste album doet me weinig als ik hem thuis opzet. Maar vertrouw blind op mattmann wat betreft deze act (dat deed ik eerder natuurlijk ook al met Chrinstine And The Queens op BKS ;)).

Nee ik ben ook wel “erg” benieuwd, het eerste album van ze vond ik dan weer wel tof.

Verschil zit hier dat ik Christine niet gezien heb met deze tour, TGTBATQ wel. :) Vond de Merrie Land nummers live zelfs nog een tikje beter dan die van de eerste plaat.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
@mark: Heb je nog meer van deze tips of zijn er dit jaar gewoon weinig harde gitaren?

Harde gitaren sowieso weinig. Uit de stal van Epitaph staat al sowieso niks. Turnstile, Sir Reg, Royal Blood, The Chats, IDLES, Slaves, PUP, Black Midi en dan staan er al wat twijfelgevallen tussen ???
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Ligt het aan mij of is deze editie vooral gericht op hip-hop / rap / R&B?
Hip Hop is het genre waar het nu het meeste gebeurt, en wat hip and happening is. Daarom is er mogelijk iets meer aandacht naar dit soort acts (al is dat vorig jaar al enigzins ingezet). Maar buiten de Hip Hop nog genoeg andere mooie namen hoor.
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Als alltime diehard voorpret-nerd vraag ik me vurig af of de Heineken dit jaar een nieuwe/eigen/originele tent zal zijn. Vorig jaar was een belediging voor de andere tenten...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Offtopic: Ligt het aan mij, of is het forum gewoon enorm buggie met het laden van pagina's? Verwijzingen naar juiste pagina's gaat constant verkeerd.

Ik hoop 'echt niet dat ASAP en Lil Uzi gaan cancelen trouwens, dan zakt de line-up toch ook wel snel in elkaar. Waarschijnlijk zal een Skepta of Stormzy wel vervangen, maar die heb ik al vaak gezien. Bij nader inzien vind ik de undercard van Lowlands toch niet zo heel goed, eigenlijk. Alleen Loyle Carner kijk ik enorm naar uit. James Blake normaal gezien ook, maar dat werkt gewoon minder op een festival, denk ik. Ik baal nog steeds van Denzel Curry zijn afzegging.

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Vooral mobiel is het erg heb ik het idee.

Ik vind de undercard prima hoor, als er namen tussen staan als Black Midi, IDLES, Slaves, Ross From Friends, POND, Otoboke Reaver, Morgan Ji, Two Feet, Zwangere Guy dan is dat een dikke prima.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken