Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Jaaa vet klote dat Code Orange afgezegd heeft! Hoop stiekem op Frank Carter als vervanger maar dat is nergens op gebasseerd..

Iemand nog tips deze editie mbt stevige bandjes die ik misschien over het hoofd gezien heb? Mis nog wel een stevige band voor rond 19:00 in de bravo/india zoals Architects een paar jaar geleden!

Turnstile had je al hè?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
chiem wrote:
The National niet in Alpha? In Bravo en Heineken lijkt mij te weinig ruimte.

Net een groot deel van die podcast geluisterd. Eric van Eerdenburg komt wel vaak nonchalant over, of ie maar wat doet. Als hem gevraagd wordt naar ”wat was ook alweer de prijs van een kaartje?”, ”205 euro volgens mij, inclusief…ja weet ik niet..ja..ja.”

Dat nonchalante vind ik maar raar. Het is voor veel mensen best een grote uitgave zo’n weekend
Kan ook zijn dat The National gewoon een podium wilt afsluiten. Ik vind het ook nog raar dat ze op Lowlands geen headliner zijn. Ze hebben langzaam dei status toch wel?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.798
1.718
Moest trouwens wel even lachen toen Eric van Eerdenburg langs ons tentenkamp liep vrijdagochtend op Down the Rabbit Hole. Was net iets te laat om even hoi te zeggen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
Ooit naast EvE gestaan bij een bezine pomp, ik wilde hem eerst adoreren maar dat staat een beetje raar bij een bezinepomp in Schubbenkuttenveen.
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Jaaa vet klote dat Code Orange afgezegd heeft! Hoop stiekem op Frank Carter als vervanger maar dat is nergens op gebasseerd..

Iemand nog tips deze editie mbt stevige bandjes die ik misschien over het hoofd gezien heb? Mis nog wel een stevige band voor rond 19:00 in de bravo/india zoals Architects een paar jaar geleden!
Polsbandje? :p
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Was even bij nieuws op de LL website aan het rondkijken en zag al die LL liefdes staan. WTF heeft dat met LL te maken???
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Marc het komt erop neer dat je met je dans moves de beste indruk gaat maken. Dit is je kans. Hoop voor je dat dat gaat lukken bij Frank Carter ?? hoop dat die nog wordt toegevoegt.
 

ArjanZwolle

Playlistbediener
24 aug 2017
30
48
Heb zelf even een indeling proberen te maken waar ik denk dat we de verscheidene acts mogen verwachten (kan er natuurlijk helemaal naast zitten). Iemand al enig idee wanneer we het blokkenschema mogen verwachten? Ben persoonlijk vooral erg bang voor clashes op de zaterdag aangezien ik van alle hieronder genoemde namen op de zaterdag eigenlijk wel liefhebber ben.

Vrijdag 16/08
ALPHA (afsluiter): De Staat
ALPHA: Royal Blood
ALPHA: Anne Marie
BRAVO (afsluiter): Jorja Smith
BRAVO: Jungle
BRAVO (nacht): Paul Kalkbrenner
HEINEKEN (afsluiter): The Good, The Bad & The Queen

Zaterdag 17/08
ALPHA (afsluiter): Twenty One Pilots
ALPHA: Billie Eilish
ALPHA: Anderson .Paak
BRAVO (afsluiter): The National
BRAVO (nacht): Jon Hopkins
HEINEKEN (afsluiter): Giorgio Moroder
HEINEKEN: IDLES

Zondag 18/08
ALPHA (afsluiter): Tame Impala
ALPHA: A$AP Rocky
ALPHA: Franz Ferdinand
BRAVO (afsluiter): New Order
BRAVO (nacht): James Blake
HEINEKEN (afsluiter): Bear’s Den

???
BRAVO: Lil Uzi Vert
BRAVO: Ronnie Flex
HEINEKEN: Juice WRLD
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.707
2.271
Ik denk dat we het blokkenschema op 25 juli (de laatste donderdag van juli) mogen verwachten. Dan hebben we drie weken om te puzzelen. Hopelijk komt er deze week nog iets van een aankondiging
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.311
1.317
BEn inderdaad ook bang dat er zaterdag veel clashes gaan vallen.

Zondag kan A$AP Rocky ook de bravo afsluiten, trouwens. Dat ligt misschien wat meer voor de hand. En dan denk ik dat New Order in de Heineken de main-spot krijgt.

Ik verbaas mij ook over hoe groot Anne-Marie is, trouwens. Dit verkoopt een heel stadion uit. Bijzonder dat zij op Lowlands staat ook. Sowieso erg veel grote ' pop'-namen dit jaar, op Lowlands. Je ziet wel echt dat het aan het veranderen is t.o.v. een 5 jaar geleden. Of misschien is mijn belevenis ook anders, dat kan ook natuurlijk.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
Ik vind Anne-Marie wel een van de minst boeiende popnamen die ze konden boeken. Ook Pukkelpop pusht haar heel merk zie ik.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.314
4.995
BEn inderdaad ook bang dat er zaterdag veel clashes gaan vallen.

Zondag kan A$AP Rocky ook de bravo afsluiten, trouwens. Dat ligt misschien wat meer voor de hand. En dan denk ik dat New Order in de Heineken de main-spot krijgt.

Ik verbaas mij ook over hoe groot Anne-Marie is, trouwens. Dit verkoopt een heel stadion uit. Bijzonder dat zij op Lowlands staat ook. Sowieso erg veel grote ‘ pop’-namen dit jaar, op Lowlands. Je ziet wel echt dat het aan het veranderen is t.o.v. een 5 jaar geleden. Of misschien is mijn belevenis ook anders, dat kan ook natuurlijk.
Komt regelmatig nog voorbij op Xite en werkt veel samen met andere artiesten. Maar hoe groot ze in NL is (en op Lowlands...) ik weet het niet.

Bij dat soort namen ben ik best "out of touch"
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.511
@mark: Heb je nog meer van deze tips of zijn er dit jaar gewoon weinig harde gitaren?

Als ik een tip mag geven: The Good. The Bad en the F#ng Queen.

Maakt niet uit wat er tegenover staat, die wil je niet missen. Beste show op RW. Wat een band, wat een frontman, wat een feest. Het perfecte concert.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Als ik een tip mag geven: The Good. The Bad en the F#ng Queen.

Stonden ze op RW ook met dat koor op het podium?

[video]https://www.youtube.com/watch?v=_PVuTFoPOQA[/video]
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
786
473
Over een maandje zit ik hopelijk tevreden voor mijn tentje met een blik bier en een Rotdog in mijn hand.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken