Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Interessant interview met o.a. Eric van Eerdenburg. Gaat met name om man/vrouw verdeling op festivals (onder acts), maar en passant verklapt EvE ook dat Billie Eilish in de Alpha staat, Solange te duur was en Courtney Barnett heeft afgezegd.

https://www.nrc.nl/nieuws/2019/06/05/popfestivals-er-zijn-gewoon-niet-veel-geschikte-vrouwelijke-acts-a3962698.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
Is de Billie Eilish storm nu ook al niet een klein beetje gaan liggen? Heb idee wel een klein beetje in ieder geval.
 

miike

Playlistbediener
20 mrt 2019
16
1
Ik zou in alle tijden wat doen aan kledingstukken die sneller beginnen te ruiken. Ik kan er echt niet bij dat je überhaupt al denkt aan het feit dat je maar één boxer mee neemt. Die dingen wegen niks, kosten geen ruimte in je backpack en persoonlijke hygiëne is toch ook gewoon fijn. Gedverdemme.

Bij deze, ik zal voor iedere dag een kek outfitje mee nemen. En een paar schone onderbroeken.
 

miike

Playlistbediener
20 mrt 2019
16
1
Ik zou in alle tijden wat doen aan kledingstukken die sneller beginnen te ruiken. Ik kan er echt niet bij dat je überhaupt al denkt aan het feit dat je maar één boxer mee neemt. Die dingen wegen niks, kosten geen ruimte in je backpack en persoonlijke hygiëne is toch ook gewoon fijn. Gedverdemme.

Bij deze, ik zal voor iedere dag een kek outfitje mee nemen. En een paar schone onderbroeken.
 

ouwewubs

Playlistbediener
11 mrt 2019
9
0
Zou Fatboy Slim nog een optie kunnen zijn om the Prodigy te vervangen? Hij heeft nieuwe muziek uitgebracht, past volgens mij ook redelijk bij Lowlands en heeft nog tijd tijdens Lowlands.
 

ouwewubs

Playlistbediener
11 mrt 2019
9
0
Zou Fatboy Slim nog een optie kunnen zijn om The Prodigy te vervangen? Hij heeft recent nieuwe muziek uitgebracht, hij past volgens mij redelijk bij Lowlands en heeft nog tijd in zijn tourschema.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Is de Billie Eilish storm nu ook al niet een klein beetje gaan liggen? Heb idee wel een klein beetje in ieder geval.

Ze tourt nu door de Noord-Amerika, dus kan voorstellen dat het hier wat stiller nu is, maar heb niet idee dat populariteit afneemt.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Zou Fatboy Slim nog een optie kunnen zijn om The Prodigy te vervangen? Hij heeft recent nieuwe muziek uitgebracht, hij past volgens mij redelijk bij Lowlands en heeft nog tijd in zijn tourschema.

Niet echt headliner-waardig imho.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
Indiaantje89 wrote:
Is de Billie Eilish storm nu ook al niet een klein beetje gaan liggen? Heb idee wel een klein beetje in ieder geval.

Ze tourt nu door de Noord-Amerika, dus kan voorstellen dat het hier wat stiller nu is, maar heb niet idee dat populariteit afneemt.
Heb ook niet dat het album de ene singel na de andere singel op de radio te horen is ;). Heb gewoon beetje het idee dat de buzz groter was voor het album dan nu die eindelijk is uitgekomen. Maar het kan ook aan mij liggen. Prima boeking verder.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Waar is meer muziek te vinden van Yin Yin? Op Spotify en YouTube staat bijna niks.. Of hebben ze gewoon bijna niks?
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Waar is meer muziek te vinden van Yin Yin? Op Spotify en YouTube staat bijna niks.. Of hebben ze gewoon bijna niks?
Zo'n groep die heeft besloten hun album op cassette uit te brengen. Live konden ze prima een klein uur vullen. De 3voor12 sessie op YouTube geeft een goed beeld.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Zelfde geldt overigens voor This is LOVSKI. Staat ook weinig van op Spotify :-(
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
Zelfde geldt overigens voor This is LOVSKI. Staat ook weinig van op Spotify
1f641.svg
Projekt Rakija wel, was hun vorige project. Was toen wel feestje in de Lima.
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Waar is meer muziek te vinden van Yin Yin? Op Spotify en YouTube staat bijna niks.. Of hebben ze gewoon bijna niks?

Ze spelen een normale set, maak je geen zorgen :wink:

Op thedailyindie.nl staat een leuk interview met de heren van Yin Yin
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Welke camping kiezen jullie meestal?

Ik heb in 2017 op 4 gezeten met n flinke groep, mega druk maar mega gezellig
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.773
2.359
Welke camping kiezen jullie meestal?

Ik heb in 2017 op 4 gezeten met n flinke groep, mega druk maar mega gezellig

Vorig jaar stonden we met een groep van 10 op Camping 5. Dat beviel me eigenlijk heel goed. Het is iets verder lopen, maar ik heb prima geslapen en zonder slaap ben ik nergens. Dit jaar wordt het waarschijnlijk Camping 4, als compromis omdat Camping 5 voor sommigen (ditmaal een andere en kleinere groep) toch iets te ver weg is.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.233
744
al 10 jaar op camping 5.
minst ver slepen met al mn spullen
lekker rustig
en t minst ver teruglopen naar de auto
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
We willen altijd camping 3 of 4, maar vorig jaar waren die ook aal op de begin van de donderdag helemaal vol, waardoor we uiteindelijk op een camping (7?) voor de brug kwamen. Het verre lopen viel echt heel erg mee, was ook gewoon rustig en enigszins wat ruimte daar.
 

professorpint3000

Playlistbediener
10 mrt 2019
39
7
Na afgelopen jaren op 5, 3 en 1 te hebben is 1 toch het best bevallen. Meeste mensen hebben geen zin meer 5 minuten extra door te lopenop dag 1 waardoor 4 en 3 altijd onredelijk vol zijn in vergelijking met 2 en 1. En op 3 zaten wel echt veel meer groepen die niet van de camping afkwamen en de hele nacht doorschreeuwden. 1 heeft tot nu toe altijd voldoende plek gehad, goede nachtrust en (zeker met die nieuwe doorsteek naast de Heineken) goed dichtbij om tussen het dag en nachtprogramma nog een beker te vullen met sterke ellende.
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Camping 5 lijkt mij inderdaad ook best fijn, sowieso wel verzekerd van een plekje denk ik dan. Wij zijn aan t overwegen om camping 5 of toch camping 1 of 4 te doen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken