Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.363
1.815
Timmetje wrote:
Hoezo wat een onzin? Ik vond het toen gewoon leuke liveact. Kan toch?


Timmetje wrote:
Ben liefhebber van meerdere genres maar vond dat gewoon oprecht supersaai. Wat ik er van zie op Youtube spreekt me ook weinig aan.

Ik snap dr niks meer van…

Ik ben ook fan van James zijn muziek maar live is het gewoon meh. Er gebeurt echt te weinig tijdens een set van hem.

Mee eens. Ik kan er live ook gewoon niet de aandacht bijhouden. Terwijl ik de muziek wel mooi vind.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.104
325
The Specials staan deze zomer ook in Groningen tijdens Stadspark Live, naast de al genoemde Bospop en 2 keer Paradiso. Lijkt me dan sterk dat ze ook nog voor Lowlands worden aangekondigd.

James Blake mag van mij ook thuisblijven, maar dat is meer persoonlijk. De beste man twee keer gezien en twee keer deed het me vrij weinig.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Ik vreet mijn schoenen ook op als Modeselektor niet op Lowlands staan. Die krijgen een nieuwe plaat en ze staan - in wat voor formatie dan ook - enorm graag op het festival.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Denken jullie overigens dat The Prodigy echt gaat headlinen? Vorig jaar stond The War on Drugs in de top 3 met Kendrick & Gorillaz bij de eerste drop, maar waren uiteindelijk geen headliner.

Wel benieuwd wanneer de volgende drop komt, aangezien nu al 1/3e ongeveer bekent is.
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Ik hoop zelf op nog 1 andere/officiële headliner, ipv the Prodigy. Ik denk dat ze absoluut goed zijn, maar zoals al vaker gezegd misschien wat voor 10 jaar geleden. T zou me niks verbazen als ze net na of voor een headliner worden gezet.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.068
8.710
Denken jullie overigens dat The Prodigy echt gaat headlinen? Vorig jaar stond The War on Drugs in de top 3 met Kendrick & Gorillaz bij de eerste drop, maar waren uiteindelijk geen headliner.

War On Drugs waren toch wel een headliner? Samen met Gorillaz, Dua Lipa, Kendrick en James Bay.

 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
66
0
Lastig te voorspellen... ervan uitgaande dat we drie headliners hebben, ga ik er vanuit dat The Prodigy geen headliner is en dat we nog een derde naam krijgen.
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Als er nog een headliner zou komen, wat zouden jullie dan verwachten of willen?
 

usthem

Campingartiest
11 jan 2018
66
0
Als er nog een headliner zou komen, wat zouden jullie dan verwachten of willen?

Wilde dit net vragen, leuk om te speculeren!
Ik hoop heel erg op The Cure of The Strokes, wellicht heel onrealistisch, ben ook niet op de hoogte van de tourschema's.
Ben trouwens nieuw op het forum, ga dit jaar voor het eerst! de lineup liet me geen keus...
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
isa-k wrote:
Als er nog een headliner zou komen, wat zouden jullie dan verwachten of willen?

Wilde dit net vragen, leuk om te speculeren!
Ik hoop heel erg op The Cure of The Strokes, wellicht heel onrealistisch, ben ook niet op de hoogte van de tourschema’s.
Ben trouwens nieuw op het forum, ga dit jaar voor het eerst! de lineup liet me geen keus…
Ik hoop stiekem nog op Florence and the Machine, die zijn rond die tijd veel in Europa op festivals. Verder zou Robyn ook wel gaaf zijn denk ik, maar misschien te klein voor een headlinerspot
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Iets willen en iets hopen is wel een groot verschil ;-)

Maar als ik 1 naam mag kiezen die ik graag wil zien als Headliner kies ik zonder twijfel voor Childish Gambino.

 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Lowlands: "Hey Zwarte Cross, we stelen even jullie headliner"
Zwarte Cross: *slaat terug met Black Eyed Peas*

Zonder grappen, ik had liever BEP op Lowlands gezien, op de spot waar Sean Paul twee jaar terug stond.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.992
565
usthem wrote:

isa-k wrote:
Als er nog een headliner zou komen, wat zouden jullie dan verwachten of willen?


Wilde dit net vragen, leuk om te speculeren!
Ik hoop heel erg op The Cure of The Strokes, wellicht heel onrealistisch, ben ook niet op de hoogte van de tourschema’s.
Ben trouwens nieuw op het forum, ga dit jaar voor het eerst! de lineup liet me geen keus…

Ik hoop stiekem nog op Florence and the Machine, die zijn rond die tijd veel in Europa op festivals. Verder zou Robyn ook wel gaaf zijn denk ik, maar misschien te klein voor een headlinerspot
Denk dat je hiermee wel de grootste kanshebber te pakken hebt, nu ze ook niet op Pinkpop blijkt te staan. Kan ook nog DTRH worden natuurlijk.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.233
745
Op de poster staan de 3 headliners/afsluiters Alpha oonder elkaar vermeld.
Daaronder komen 6 namen(zijn er nu 5) die subheadlinen in de alpha/headlinen in de bravo.
Dus daar komt nog 1 act bij.
En dat zal best n grote naam zijn.
Maar the cure of the strokes hoeven we niet meer te verwachten.
Ik denk aan florence and the machine.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.068
8.710
Of dat nog mysterieuze festival in Groningen heeft met Foo Fighters - The Cure - Florence + The Machine 3 kleppers afgetroefd van Lowlands.

Vooral de afwezigheid van The Cure is opvallend, en jammer. Staat wel op een Oya of Way Out West te schitteren naast o.a. Tame Impala, vlak voor Lowlands.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.992
565
Of dat nog mysterieuze festival in Groningen heeft met Foo Fighters – The Cure – Florence + The Machine 3 kleppers afgetroefd van Lowlands.

Vooral de afwezigheid van The Cure is opvallend, en jammer. Staat wel op een Oya of Way Out West te schitteren naast o.a. Tame Impala, vlak voor Lowlands.
Nou, wanneer zouden we daar eens iets van horen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.393
5.090
mattman wrote:
Of dat nog mysterieuze festival in Groningen heeft met Foo Fighters – The Cure – Florence + The Machine 3 kleppers afgetroefd van Lowlands.

Vooral de afwezigheid van The Cure is opvallend, en jammer. Staat wel op een Oya of Way Out West te schitteren naast o.a. Tame Impala, vlak voor Lowlands.

Nou, wanneer zouden we daar eens iets van horen?
"Februari" stond in dat artikel destijds.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Ik vind sowieso Tame Imapala en 21 Pilots twee hele mooie headliners. Die zou ik als festival liever hebben dan the Foo’s of the cure. Die twee zou ik dan wel weer blind inruilen voor the prodigy. Daarnaast staan er bij die 5 namen eronder ook gewoon een hele rits headliner waardige namen. En ik denk dat ze daarvoor hebben gekozen ipv al het geld te steken in die twee eerder genoemde ouwe rotten in de markt. En daar ben ik echt heel blij om! Want om nou voor de zoveelste keer de foo’s te zien... en the cure vind ik echt over de datum. En dat vond ik al in 2012 op Werchter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken