Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.392
1.073
Eerste Brockhampton afzeggingen komen nu binnen. Staan niet op Governors Ball.

Toch een apart slag volk die rappers..... ik las ook al wat slechte reacties mbt Woo Hah!..... veel afzeggingen
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
gguuss wrote:
Het verkoopt dus een maand eerder uit dan vorig jaar, terwijl ik persoonlijk de line up van vorig jaar toffer vond. Ik vermoed dat Kendrick Lamar hier de grootste ‘boosdoener’ van is. Verwacht dat veel mensen speciaal voor hem een ticket hebben gekocht en ben dan ook blij dat ik niet per se zijn show hoef te zien; alleen als er niets boeiends tegenover staat, maar dat lijkt me geen handige zet omdat dan heel LL bij de Alpha zal staan.

Is natuurlijk lastig vergelijken aangezien nog niet alles bekend is gemaakt. Verder geloof ik niet dat 1 act hier de oorzaak van is. LL is gewoon een sterk festival.

Zeker waar; ik zocht alleen een reden waarom het vorig jaar een maand later was uitverkocht in vergelijking met dit jaar en ik vermoed dat de komst van Kendrick daar een grote reden van is.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.392
1.073
@Marc wrote:

gguuss wrote:
Het verkoopt dus een maand eerder uit dan vorig jaar, terwijl ik persoonlijk de line up van vorig jaar toffer vond. Ik vermoed dat Kendrick Lamar hier de grootste ‘boosdoener’ van is. Verwacht dat veel mensen speciaal voor hem een ticket hebben gekocht en ben dan ook blij dat ik niet per se zijn show hoef te zien; alleen als er niets boeiends tegenover staat, maar dat lijkt me geen handige zet omdat dan heel LL bij de Alpha zal staan.


Is natuurlijk lastig vergelijken aangezien nog niet alles bekend is gemaakt. Verder geloof ik niet dat 1 act hier de oorzaak van is. LL is gewoon een sterk festival.

Zeker waar; ik zocht alleen een reden waarom het vorig jaar een maand later was uitverkocht in vergelijking met dit jaar en ik vermoed dat de komst van Kendrick daar een grote reden van is.

Ik denk dat met de aankondigingen van 87% en 95% niemand het risico wil nemen dat het net als vorig jaar weer uitverkoopt. Omdat het ieder jaar toch weer top is. Wat de oorzaak is? Gewoon LL denk ik ?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.327
5.021
Ik krijg Oscar & The Wolf reclame in dit topic. Moet ik me zorgen maken?

En wat vinden we.. Andre Rieu ja of neu.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
535
181
Ik krijg Oscar & The Wolf reclame in dit topic. Moet ik me zorgen maken?

En wat vinden we.. Andre Rieu ja of neu.

Ik vind OatW fantastisch; dus ik juich het toe. Jij blijkbaar niet. Geen idee of het realistisch is dat ze zo'n grote naam in de laatste drop smijten.

Andre Rieu mag van mij thuis blijven, daar heb ik echt helemaal niks mee.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.392
1.073
Indiaantje89 wrote:
Ik krijg Oscar & The Wolf reclame in dit topic. Moet ik me zorgen maken?

En wat vinden we.. Andre Rieu ja of neu.

Ik vind OatW fantastisch; dus ik juich het toe. Jij blijkbaar niet. Geen idee of het realistisch is dat ze zo’n grote naam in de laatste drop smijten.

Andre Rieu mag van mij thuis blijven, daar heb ik echt helemaal niks mee.

Mogen beide thuis blijven...... OatW vind ik prima, maar staat nog te vers in het geheugen...... en wat de reclame betreft, ik denk dat dit meer met de doelgroep online te maken heeft ?

Btw, wie denkt dat het deze week gaat uitverkopen?
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
44
0
Als ze vandaag uitverkocht raken dan moeten ze wel ons trakteren op nieuwe namen imo
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ja!! Vorig jaar zat er nog best wat leuks in het laatste rijtje – Nicolas Jaar, bijvoorbeeld. Ik hoop op weer zo’n WOW-effect ?

Yeeey Imagine Dragons
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.392
1.073
gguuss wrote:

gguuss wrote:
Ik zie het eerlijk gezegd vandaag nog uitverkopen.


Wat een profeet ben ik toch, dank u dank u.

Je bent niet de enige
1f609.svg



Raskolnikov wrote:
Nog minder dan 3000 kaarten te gaan.
Morgen kunnen ze bordje “uitverkocht” ophangen, gok ik.

Beide een mooie vooruitziende blik ?

Kunnen jullie dan ook vertellen wie er nog bij komen?

60.000 kaarten, ik ging uit van 55.000....
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
60.000 kaarten, ik ging uit van 55.000….

Fuuuuuk!! Nee toch? Er is al eens een editie geweest met 60.000 bezoekers, de eerste keer met Eric van E. Toen was het echt veeeel te druk... overal enorm lange wachttijden.... NOOOOO
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Bij gebrek aan Lowlove, een paar leuke lowlandsgrafiekjes op de site van AD... bijgewerkt tot 2016.

https://www.ad.nl/muziek/lowlands-in-cijfers~a81de5eb/
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.392
1.073
@Marc wrote:
60.000 kaarten, ik ging uit van 55.000….

Fuuuuuk!! Nee toch? Er is al eens een editie geweest met 60.000 bezoekers, de eerste keer met Eric van E. Toen was het echt veeeel te druk… overal enorm lange wachttijden…. NOOOOO

Tenminste volgens de Telegraaf.....

Verder staan ze vandaag ineens op MP vanaf 250,00..... dat mensen zo graag een paar tientjes willen verdienen over de rug van muziekliefhebbers en het mooiste festival van NL ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken