Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Zoiets dacht ik al ja, vanavond eens kijken bedankt voor de tip. Maar dan komt er in ieder geval binnenkort weer wat nieuws hoop ik dan maar.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Heb even gekeken naar de lineup van Green Man Festival (in Wales, zelfde weekend) en daar staan toch een hoop prachtige kanshebbers:

- Fleet Foxes (hoop doet leven)
- Alex Cameron (al staat hij ook op BKS)
- Snail Mail
- Public Service Broadcasting
- Mount Kimbie
- The Lemon Twigs
- Kevin Morby
- Snapped Ankles
- King Tuff
- Amber Arcades
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Fleet Foxes zou inderdaad geweldig zijn. Public Service Broadcasting een paar weken geleden als voorprogramma van Editors gezien. Echt een Lowlands band, maar op album wel een stuk energieker dan live.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
- Confidence Man
- DeWolff
- Mario Batkovic

Gaan we in ieder geval krijgen. Is DeWolff nog steeds een Alpha naam? Dat betwijfel ik. Benieuwd naar de rest. Two Door Cinema Club mag van mij thuis blijven.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.147
10.439
DeWolff erbij op Lowlands, leuke boeking. Ik vind dit zelf een erg lekkere band die je bijzonder weinig op de grotere festivals ziet. Leuk om te zien dat Lowlands deze ban breekt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Jaaaa Dewolff is lekker erbij. Fijn bandje. Live kan dat heerlijk losgaan. En ik heb er gewoon een zwak voor omdat ze (ook) uit Geleen komen ;-)

Benieuwd wat er nog bijkomt aan (indie)rock. De laatste jaren is dat aandeel voor mijn gevoel best klein geworden, verwacht er daarom niet al te veel van eigenlijk.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.335
5.033
Persoonlijk hoop ik op Dotan. Een heel warm en nobel figuur, die me altijd erg weet te raken met zijn nummers. Recht in het hart, wat een top artiest.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.580
584
Indiaantje89 wrote:
Persoonlijk hoop ik op Dotan. Een heel warm en nobel figuur, die me altijd erg weet te raken met zijn nummers. Recht in het hart, wat een top artiest.

Bot alert!

Zou Dennis dan een Pinkpop-Bot zijn die door Jan Smeets is ingezet om Pinkpop zo positief mogelijk op het forum te profileren?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken