Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

roelnijhuis

Playlistbediener
4 jan 2017
46
0
Raskolnikov wrote:
Zeker, objectief gezien uitstekende boeking. Maar inderdaad, smaak. En zou al de derde keer zijn in een paar jaar tijd. Dat vind ik ook prima reden om niet te doen.

Hebben er inderdaad vaak gestaan de afgelopen jaren. Not my cup of tea.
Aantal gokjes; Django Django, de Jeugd van Tegenwoordig, Liam Gallagher, Triggerfinger, EUT, Superorganism
Zag verder dat Big2 van de Opposites weer optreedt, zou wel geinig zijn!

EUT lijkt me erg leuk. In dat zelfde rijtje misschien ook Cut_?
Django Django mag zeker komen.

Superorganism? Laatste tour datum volgens de site is 11 augustus in Noorwegen.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Cut_ zou ik ook graag willen zien. Hoop ook dat Jain langskomt, ze heeft alleen nog maar één Europees festival staan komende zomer (Mad Cool).
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.885
1.820
Niks gehoord over aankomende zomer vanavond in de Ziggo. Ik gok dus dat jullie opgelucht adem kunnen halen. Overigens had ik het wel een leuke boeking gevonden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Kan nog altijd.. had ze wel een beetje met potlood opgeschreven (al blijf ik het een twijfel geval vinden om te headlinen of niet).
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Kan nog altijd.. had ze wel een beetje met potlood opgeschreven (al blijf ik het een twijfel geval vinden om te headlinen of niet).

Als Dua Lipa kan als headliner...
En het is natuurlijk wel een grote naam die heel snel de Ziggo uitverkoopt, dat zie ik bv. The xx nog niet 1, 2, 3 doen, dus qua grootte kan het wel, maar of Lowlands het wilt is een tweede.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.885
1.820
Als Imagine Dragons komt zijn ze sowieso headliner op Lowlands, die Ziggo show was echt volledig uitverkocht. De vraag is alleen waarom ze niet al bekend zouden zijn gemaakt als het concert toch al lang en breed was uitverkocht, maar je weet maar nooit, misschien was dat wel een vereiste van de band en staan ze in augustus toch zomaar in de Alpha.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.985
565
Zou Massive Attack nog kunnen eigenlijk?
Lijkt me zeker wel een mogelijkheid. Alleen Mad Cool nog bekend gemaakt toch? En na de annulering van vorig jaar voor DTRH (die al zijn headliners al lijkt te hebben), is het best mogelijk dat ze die hebben doorgeschoven naar Lowlands.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Indiaantje89 wrote:
Kan nog altijd.. had ze wel een beetje met potlood opgeschreven (al blijf ik het een twijfel geval vinden om te headlinen of niet).

Als Dua Lipa kan als headliner…
En het is natuurlijk wel een grote naam die heel snel de Ziggo uitverkoopt, dat zie ik bv. The xx nog niet 1, 2, 3 doen, dus qua grootte kan het wel, maar of Lowlands het wilt is een tweede.
Dua Lipa is geen headliner.
 

Jasperrr

Randprogramma
15 dec 2016
131
8
James wrote:
Zou Massive Attack nog kunnen eigenlijk?

Lijkt me zeker wel een mogelijkheid. Alleen Mad Cool nog bekend gemaakt toch? En na de annulering van vorig jaar voor DTRH (die al zijn headliners al lijkt te hebben), is het best mogelijk dat ze die hebben doorgeschoven naar Lowlands.
Staan ook op Les Ardentes, Open'er en enkele anderen volgens mij. Vooral data rond juli dus zie LL niet zo gebeuren.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Nou die namen van Sziget (buiten wat ze al hebben staan) zijn ook niet echt boeiend te noemen. Natuurlijk zitten er wel redelijke artiesten tussen, maar ik heb ze allemaal al wel gezien zo'n beetje.
 

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
http://www.allthingsloud.com/festival-news-dua-lipa-king-gizzard-lizard-wizard-sziget-festival/

Nieuwe namen voor Sziget. Kanshebbers voor Lowlands:
-King Gizzard & the Lizard Wizard
-Sofi Tukker
-JP Cooper
-Gorgon City
-Stormzy
-Shawn Mendes
-MY BABY
-Nick Murphy
-Lianne la Havas
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik vind de sziget line up wel mooi hoor alles bij elkaar. Voor mij het bewijs dat er in augustus een mooi affiche is te maken!
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Hmm, daarvoor zou ik eigenlijk alleen naar King Gizzard gaan...
Heb liever dat er nog iets van de vorige Sziget lichting komt.

Morgen zullen we ook weer meer weten tijdens de Pinkpop Presentatie. Als Milky Chance daar bijvoorbeeld niet staat. Kan die zeker opgeschreven worden lijkt me.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
King Gizzard heb ik de afgelopen jaren ook genoeg in NL gezien helaas. Ik zie Nick Murphy (Chet Faker) ook wel komen, maar daar heb ik nooit echt wat mee gehad.
 

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Los van The War On Drugs en Gorillaz die al bekend zijn voor Lowlands, is het maar een triest lijstje daar voor Sziget. Daar hoeft niks van door te komen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik vind het affiche van Sziget dit jaar wel stukken beter als die van vorig jaar in ieder geval.
Er zit toch al redelijk veel overlap in nu, dus er heus nog wel het 1 en ander weggesnoept worden.

Als ik dan denk, welke acts zou ik nou heel graag er nog bij hebben die wel op sziget staan en niet al op LL en dan ook nog haalbaar dan ben ik snel klaar.
Wel bands die ik leuk vind, maar geen echte must sees.

Parov Stellar , Stormzy, Nick Murphy , Kaleo , Gogol bordello , Lianne La havas , Fink , Borgore & Delta Heavy zouden denk ik prima toevoegingen zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken