Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik door voorlopig geen uitspraken meer :p en wacht rustig af.. in een hoekje... huilend... bibberend... wachtende... zucht.

Jade Bird nu pas goed geluisterd en dat bevalt me ook goed trouwens.
 

benksy

Nieuw lid
14 nov 2016
4
0
Deze week hopelijk dus een pakje namen (De La Soul net als Little Simz zeker op de zelfde dag als Gorillaz, komen net als bij de tour ook samen op t podium). Fleet Foxes er nog bij en ik ben helemaal content.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Het blijft vandaag alleen bij de Goeiemorgen Lowlands! aankondiging. Goed om te weten dat ik volgende week kan puzzelen in de krant :D
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Deze week hopelijk dus een pakje namen (De La Soul net als Little Simz zeker op de zelfde dag als Gorillaz, komen net als bij de tour ook samen op t podium). Fleet Foxes er nog bij en ik ben helemaal content.
Zou mooi zijn, maar zou me verbazen als er nog een zo'n grote naam bij komt. Post Malone waarschijnlijk nog (als die zelfbevestiging klopte), veel groters verwacht ik eigenlijk ook niet meer.
 

mj222

Gouden Tip
28 jun 2016
350
170
De kans op een Gorillaz Patti Smith clash acht ik bijzonder groot. Helaas, meteen de meest pijnlijke clash in 10 x lowlands.

Echter als ze geen schermen in de Bravo hebben dan ga ik die tent mijden. Toen er alleen DJ's speelden was het prima, maar nu is het echt wenselijk dat er schermen komen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.863
9.817
De kans op een Gorillaz Patti Smith clash acht ik bijzonder groot. Helaas, meteen de meest pijnlijke clash in 10 x lowlands.

Ik zou met de beste wil van de wereld niet weten wat te kiezen dan. Patti Smith was erg memorabel op Werchter. Maar dat was Gorillaz ook.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
mj222 wrote:
De kans op een Gorillaz Patti Smith clash acht ik bijzonder groot. Helaas, meteen de meest pijnlijke clash in 10 x lowlands.

Ik zou met de beste wil van de wereld niet weten wat te kiezen dan. Patti Smith was erg memorabel op Werchter. Maar dat was Gorillaz ook.

Gorillaz heb ik nog nooit gezien, Patti Smith wel (in mei dit jaar, en over twee weken nog een keer in Paradiso). Maar aan de andere kant... voor de Gorillaz krijg ik vast nog wel een tweede kans, voor Patti waarschijnlijk niet. Jezus dit is nu al een enorm dilemma, en het is nog niet eens zeker... 8-O :-o
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik hoop dat ik van Patti Smith een sprintje kan trekken naar Gorillaz.. dat ik toch van beide wat mee kan pikken.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
mattman wrote:

mj222 wrote:
De kans op een Gorillaz Patti Smith clash acht ik bijzonder groot. Helaas, meteen de meest pijnlijke clash in 10 x lowlands.


Ik zou met de beste wil van de wereld niet weten wat te kiezen dan. Patti Smith was erg memorabel op Werchter. Maar dat was Gorillaz ook.

Gorillaz heb ik nog nooit gezien, Patti Smith wel (in mei dit jaar, en over twee weken nog een keer in Paradiso). Maar aan de andere kant… voor de Gorillaz krijg ik vast nog wel een tweede kans, voor Patti waarschijnlijk niet. Jezus dit is nu al een enorm dilemma, en het is nog niet eens zeker…
1f62f.svg
1f62e.svg

Ik heb exact hetzelfde dilemma! Al eens eerder gezien en ook volgende maand nog eens Paradiso maar haar shows zijn zo goed dat ik mijn eerste live-ervaring met Gorillaz laat schieten denk ik, mocht de clash voorkomen.
 

Dillinger

Dagopener
14 jan 2016
657
0
Ik heb legende Patti tot dusver altijd gemist, dus die kans ga ik zeker niet voorbij laten gaan. Jammer dan maar van Gorillaz.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Lovende woorden van OOR over N.E.R.D. op North Sea Jazz. Ze zouden ook Get Lucky hebben gespeeld, wat Nile Rodgers & Chic een dag eerder ook deed. Zou toch leuk zijn als ze dat op Lowlands ook doen, zeker nu ze beiden op dezelfde dag spelen!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Lovende woorden van OOR over N.E.R.D. op North Sea Jazz. Ze zouden ook Get Lucky hebben gespeeld, wat Nile Rodgers & Chic een dag eerder ook deed. Zou toch leuk zijn als ze dat op Lowlands ook doen, zeker nu ze beiden op dezelfde dag spelen!
Dat is wel gaaf ja. En dan staan ze misschien ook niet gelijkertijd (lijkt me een rot clash). Op CD kom ik er heel moeilijk in met N.E.R.D., wel wat leuke nummers.. maar een headline show?? Ben benieuwd.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Ik denk overigens echt dat Richie Hawtin de Bravo afsluit, hoor. Met afsluiten bedoel ik dan een clash met de afsluiter van de Alpha.Met zijn CLOSE set heeft hij op MELT vorig jaar een headline positie gehad.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.917
6.171
Ik zou het wel vet vinden op Hawtin na N.E.R.D. te plaatsen op de Alpha...

Keer eens wat anders dan Hawtin in de Bravo.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken