Lowlands 2017

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Als ik in het interview goed lees zegt hij over hip-hop dat dit DIT JAAR NIET IS INGEZET, oftewel volgend jaar pas? Gelukkig dus nog niet teveel hip-hop invloeden dit jaar.

Daarnaast staat er dat het hoofdprogramma bekend is, dit is niet per se hetzelfde als ‘bovenkant van de affiche’. Dus headliners dan bekend, maar subs nog niet?

Volgens mij bedoelt hij meer dat het zoeken naar hiphop niet iets nieuws is dit jaar, omdat ze die trend al eerder hebben ingezet.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
En de heineken en bravo afsluiters zijn vaak ook erg mooie namen,

vorige jaar zaten daar namen bij als Biffy Clyro, Foals en Noal Gallagher bij.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Dit staat letterlijk in de tekst
Heeft het puur met het terrein te maken of ook andere dingen?
Artwork, wat ik al zei, maar toch ook wel muzikale richting. We zoeken meer naar hiphop-acts, zowel onbekend als bekend. Dat is niet iets dat we dit jaar hebben ingezet, maar hiphop wint steeds meer aan belang.

Dus lijkt me duidelijk genoeg , voor mij alleen maar top :)
 

Kees

Playlistbediener
22 jan 2017
8
2
Nog een tip :

Die exquise Grauburgunder uit de winebar combineren met een kaasfondue van de overburen......

Ik geef toe wel eens een optreden te missen, maar wat een belevenis ..
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.576
578
Vette toevoegingen op Green Man festival.. stuur de volgende maar door naar Lowlands --> Ryan Adams, PJ Harvey, Future Islands, Lambchop, Conor Oberst, Big Thief,
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Zeker mooie namen erbij voor Green Man. PJ Harvey zou ik de mooiste toevoeging voor Lowlands vinden, al verwacht ik het eigenlijk niet echt. Future Islands en Badbadnotgood zou ik ook te gek vinden. Conor Oberst ook.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
"We zoeken meer naar hiphop-acts"
Dan moet er nog wel heel wat gebeuren, staan nog nul acts op het affiche. In 2015 stonden daar onder andere:

* Kendrick Lamar (album van het jaar)
* New Wave (Nederlandse sensatie en zomerhit)
* Opgezwolle (eerste reunieshow, verkopen HMH gemakkelijk uit)
* De Jeugd van Tegenwoordig (bekendste Nederhop-groep en release nieuwe single)
* Maar ook Ho99o9, Roots Manuva, Joey Bada$$,

Ik gok niet dat ze dit jaar in de buurt zullen komen van zo'n sterrenline-up. Maar misschien boeken ze nog iets als A Tribe Called Quest of Run the Jewels, dan slik ik vanzelfsprekend mijn woorden in.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik gok niet dat ze dit jaar in de buurt zullen komen van zo’n sterrenline-up. Maar misschien boeken ze nog iets als A Tribe Called Quest of Run the Jewels, dan slik ik vanzelfsprekend mijn woorden in.

Ik denk eigenlijk dat je de volgende wel kan verwachten: Vince staples / Danny Brown / Run the Jewels / Chris miles / Wiley :)

Nl hiphop: Smib / Yung Internet / Hef / Yung nelg .

Zelf denk ik dat de ziggo show van Rico/Sticks/Typhoon ook in de Alpha word gedaan... Maar dat baseer ik alleen op gevoel ;-)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.543
833
Ik verwacht eigenlijk binnen nu en twee weken wel nieuwe namen. Wat jullie?
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Hoi, nieuw hier (niet op Lowlands, 11e keer)
In het kader van nieuw ontdekken en van eigen bodem is "Stavast" misschien wel een optie voor Lowlands :?:
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Een andere benadering; Iggy Pop stond op LL in 93. Een aantal andere zijn ook nog actief, of mss een reunie in het verschiet? Urban Dance Squad zou een geweldige verrassing zijn. Of Richard Ashcroft die de oude bende bij elkaar brengt. Of RATM, Tool of Quazar ...
 

RGBee

Playlistbediener
28 jan 2017
34
0
Of bands opgericht in 1993: At The Drive-In, Daft Punk (voldoende geruchten), Garbage, Jimmy Eat World, Korn (wordt her en der al geboekt), Train, Scooter, Spoon ...
 

Goanna

Randprogramma
4 jan 2017
110
3
Een andere benadering; Iggy Pop stond op LL in 93. Een aantal andere zijn ook nog actief, of mss een reunie in het verschiet? Urban Dance Squad zou een geweldige verrassing zijn. Of Richard Ashcroft die de oude bende bij elkaar brengt. Of RATM, Tool of Quazar …
RATM word dan mogelijk prophets of rage... zou wel mooi zijn...
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.391
1.073
Stavast zal er vast wel staan. Verder hoop ik ook op Tool nog gezien daar in 93. Wat een zondag, Tool, STP en RATM ?
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
Korn voor Reading&Leeds bevestigd. (UK exclusive)
weekend ervoor maar naar Biddinghuizen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken