Lowlands 2016

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Lowlands kan Noel Gallagher toch eigenlijk niet laten lopen? Het past prima in zijn tourschema. En als er zoon naam in belgie is op de 17e moet je die toch binnen halen? Of denken mensen hier anders over?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Mutemath gisteren maar eens beluisterd, maar daar werd ik niet warm van.

Noel Gallagher daarentegen zou zeker wel mooi zijn. Massive Attack, New Order, Crystal Castles en Julia Holter zouden mij blij maken. Holy Fuck, Metronomy en Wild Beasts ook. Iggy Pop wellicht nog een keer met zijn nieuwe werk?

Ben erg benieuwd wat er nog bij komt.
 

RS

Playlistbediener
3 mrt 2016
8
0
Hoe komen jullie erbij dat we nog maar op de helft van alle namen zijn? Of bedoelen jullie op de helft van de namen inclusief films theather etc.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Er zijn jaarlijks plus minus 250 acts. Waarvan 150 muziek acts. Er zijn tot nu toe 75 acts bevestigd. Ervanuitgaande dat ze hetzelfde programmeren zitten we nu op de helft van de muziek namen.
 

RS

Playlistbediener
3 mrt 2016
8
0
Oke bedankt! Maar zijn dit vaak nog de wat kleinere namen of kunnen we nog een heel aantal 'grote' namen verwachten?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Dat is moeilijk te zeggen. Kendrick lamar werd vorig jaar pas vrij laat bekendgemaakt. Maar vorig jaar zat er bij elke lichting nog wel iets leuks (vond ik).

Maar ik denk dat we de echte klappers wel gehad hebben.

En toch hoop ik nog stiekem op massive attack, Noël gallagher of Jack u

Ik verwacht dat de eerst volgende lichting een groot deel van de overige bezienswaardigheden is.
 

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
39
14
Van mij mogen Tom Odell en The Temper Trap wel doorkomen van Pukkelpop
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Yep, met Temper Trap, Local Natives, Cage The Elephant en King Gizzard & The Lizard Wizard kunnen ze nog mooie dingen toevoegen.
 

Basenadriaan

Playlistbediener
17 jun 2013
12
0
Hoi,

Ben nieuw op het forum, dus hallo iedereen.
Ik ga voor de 3e keer naar Lowlands.

Zelf hoop ik en denk ik dat de volgende namen kansmakers zijn voor Lowlands:
Chase & Status, Eric Prydz, Hoodie Allen, Joris Voorn, Hermitude en Matt Corby.

Zijn toch wel typische, kenmerkende of juist vernieuwende artiesten voor Lowlands heb ik het idee. (niet iedereen!)
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
Eric prydz kan je denk ik vergeten, teveel commerciële edm.

Chase en status kan opzich wel, zal niet de eerste keer zijn dat ze er staan. Zal ik ook wss wel gaan kijken :)

De andere namen zou misschien ook wel kunnen maar wordt ik zelf niet heel warm van iig ;)

Benieuwd wat er nog bij gaat komen, t is alweer een poosje stil vanuit rapid razor bob. Deze week weer wat nieuwe toevoegingen?

Hoop nog op dazzled sticks, of Rico of typhoon, blijven toch wel de beste rappers van NL, maar eigenlijk wordt mijn lijstje wat ik wil zien een beetje te groot met al die namen die er nu al op staan..

Het nachtprogramma, bravo en xray is volgens mij nog lang niet compleet dus hopelijk komt daar nog iets bij. Hudson mohawke bijvoorbeeld op retour? , die had ik vorig jaar gemist vanwege underworld tegelijkertijd ..
Of flume? Staat wel op dtrh maar kan toch miss wel nog naar lowlands ook (als dtrh uitverkocht is)?

 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.194
6.667
Eric prydz kan je denk ik vergeten, teveel commerciële edm.
Haha, Eric Prydz commercieel.. Laat mij niet lachen, progressive house a la Eric Prydz hoor je nergens op de radio (of wil je dan echt neuten over de paar weken dat Opus in de hitlijsten stond?)
Martin Garrix, Avicii maar niet hij lol

Flume verwacht ik niet.. Paul Kalkbrenner, Jack Garatt, James Blake, Andy C, Tale Of Us, Kaytranada, Noisia, Tiga.. genoeg toch?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.194
6.667
Kid wrote:
Die staat op DTRH, vanwege Anohni,of op beide festivals niet.

Denk niet dat Hudson Mohawke tourt met Anohni.
Staat rond dat weekend in Malta en Oostenrijk, dus zie geen probleem waarom die niet op PKP / LL zou kunnen staan :)
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Denk niet dat Hudson Mohawke tourt met Anohni.
Ze spelen wel samen op verschillende festivals, hoor. Maar ik zie net dat Secretly Canadian (label) hun website heeft geüpdatet en daar staat Anohni zonder HuMo op DTRH. ;)
 

Bob Hartman

Nieuw lid
12 apr 2016
3
0
Ik hoop heel stiekem nog op Kings Of Leon. Die staan deze zomer op verschillende festivals...
Chase & Status zou idd wel een lekkere toevoeging zijn. Hudson Mohawke vorig jaar gezien. Mijn hoogtepunt! Hoop dat ie weer komt dus!
Die Antwoord, Halsey, Jack Ü en Keys N Krates en worden ook regelmatig genoemd.

White Lies komen dit jaar met een nieuw album, dus komen misschien ook in aanmerking?
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Ik hoop heel stiekem nog op Kings Of Leon. Die staan deze zomer op verschillende festivals…
Chase & Status zou idd wel een lekkere toevoeging zijn. Hudson Mohawke vorig jaar gezien. Mijn hoogtepunt! Hoop dat ie weer komt dus!
Die Antwoord, Halsey, Jack Ü en Keys N Krates en worden ook regelmatig genoemd.

White Lies komen dit jaar met een nieuw album, dus komen misschien ook in aanmerking?

Kings Of Leon lijkt me uitgesloten. Veel te duur denk ik, zeker aangezien Muse er ook al staat.

Die Antwoord verwacht ik ook niet; dat zou de derde keer zijn in relatief korte tijd.
 

juri

Campingartiest
11 mrt 2015
83
1
Ik hoop niet die antwoord, zou inderdaad te snel achter elkaar worden, en vond het twee jaar terug ook een beetje tegenvaller, die kleine heeft een afschuwelijk hoog stemmetje..
 

Silvan

Playlistbediener
19 feb 2016
23
0
Ik hoorde veel de naam Massive Attack de laatste tijd rondgaan hier voor LL, maar helaas komen zij niet naar LL of pukkelpop dit jaar. Ze komen 28 Augustus voor een exclusief benelux concert naar het Sint-Pietersplein in Gent.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Ik hoorde veel de naam Massive Attack de laatste tijd rondgaan hier voor LL, maar helaas komen zij niet naar LL of pukkelpop dit jaar. Ze komen 28 Augustus voor een exclusief benelux concert naar het Sint-Pietersplein in Gent.

Er staat dat het optreden exclusief is omdat het het enige open-air concert is in de Benelux.

Dus optredens in een tent zijn wel nog mogelijk, technisch gezien ;-)

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken