Lowlands 2016

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
Die transfer had ik even gemist ;-) Maar idd! Heb je al een mooie foto van Paul de Leeuw gevonden?
 

Hero

Nieuw lid
7 mrt 2016
2
0
Bleek het gelukkig ook niet te zijn..

Of een festival als Lowlands zich daarvoor niet laat lenen betwijfel ik.. 3FM (en zeker Giel) en alles wat daarbij komt is vooral toch ons kent ons, en we vinden alles leuk wat iedereen doet en bij ons hoort..

DWDD is er niks bij..

Maar zoals het er nu uit ziet.. Toch echt een grote naam zo.. Komend uur duidelijkheid??
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.677
729
Ik geloof er echt niks van dat het Muse wordt, trouwens! Ik beloof hierbij plechtig mijn avatar in Paul de Leeuw te veranderen als het wel zo is.

Dan de ava naam ook gelijk naar KidPaul? Hahaha
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Volgens Rapid Razor Bob wordt er een hele mooie headliner bekend gemaakt. Dit klinkt al een stuk minder overweldigend dan 'beste headliner ooit'. Ze hebben vorige week dus flink publiciteit proberen te scoren, en nu bouwen ze langzaam de verwachtingen weer af door het 'slechts' een hele mooie headliner te noemen.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Volgens Rapid Razor Bob wordt er een hele mooie headliner bekend gemaakt. Dit klinkt al een stuk minder overweldigend dan ‘beste headliner ooit’. Ze hebben vorige week dus flink publiciteit proberen te scoren, en nu is langzaam bouwen ze de verwachtingen weer af door het ‘slechts’ een hele mooie headliner te noemen.

Mwa. Je weet niet wat Van Eerdenburg tegen Giel heeft gezegd. Misschien heeft hij tegen Giel gezegd dat er één van de mooiste headliners ooit komt en heeft Giel dat de wereld ingeslingerd als de grootste. We zullen zien, de hype is er in ieder geval.

Heb je al een mooie foto van Paul de Leeuw gevonden?
Haha, geen probleem! ;)
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Volgens Rapid Razor Bob wordt er een hele mooie headliner bekend gemaakt. Dit klinkt al een stuk minder overweldigend dan ‘beste headliner ooit’. Ze hebben vorige week dus flink publiciteit proberen te scoren, en nu bouwen ze langzaam de verwachtingen weer af door het ‘slechts’ een hele mooie headliner te noemen.
Dat valt toch wel mee? Ik kan me van de afgelopen jaren niet zo veel commotie om een lowlandsaankondiging herinneren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.472
6.718
Daar gaan we!
1f61b.png
Nou ben benieuwd...

MUSE
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
Idd een grote headliner voor Lowlands, maar voor mij geen reden om een kaartje te kopen.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Dit is voor Lowlands en voor mij een prachtige headliner.

Het kan je smaak niet zijn. Maar het is gewoon een prima headliner! Ik ga vanavond en in augustus nog een keer! Ben er heel blij mee!

Vanavond ook nog nothing but thieves in het voorprogramma. Zullen die dan misschien toch ook naar lowlands komen?!?!
 

Pim

Randprogramma
24 mrt 2013
233
1
Mooie headliner! Ik word steeds blijer van m'n gewonnen Lowlands tickets!


Nog nooit bij zo'n grote show in een tent geweest. Ben benieuwd.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Naast Philip Glass en Sigur Ros staan er nog amper interessante of relevante acts, ik mis toch een beetje een Sufjan Stevens, Grimes of Run the Jewels. Desalniettemin staat er toch een behoorlijk netjes rijtje van grote namen. Het heeft alleen mijn aandacht niet helemaal. :p

Ik denk dat weinig mensen het een tegenvaller vinden vanwege 'smaak'. Ik denk dat het meer te maken heeft met het feit dat het hun vijfde optreden in iets meer dan een jaar is. DTRH heeft drie headliners die allemaal de afgelopen drie jaar niet meer in Nederland geweest zijn; dat is veel interessanter. ;)

Als ik naar Lowlands zou gaan dan zou ik alsnog wel naar het opreden gaan en ervan genieten, dus wat dat betreft is het echt geen verkeerde naam.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.024
Er komen natuurlijk nog circa 120 namen bij. De kans dat er iets relevants of interessants bij zit is niet nihil;-)

Maar zeker geen onaardig rijtje namen tot dusverre. Hopelijk snel weer meer.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Hee nu moeten we de hele tijd tegen Paul de Leeuw aankijken :(
Tja erg zonde, hoop dat dit niet ten koste gaat van DTRH/dagprogramma. Niet dat er een grote kans is dat ik ga, maar blijf het een fijn festival vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken