Lowlands 2015

Ricardo

Playlistbediener
5 mrt 2015
5
0
Is er eigenlijk een kans dat de Editors naar Lowlands komen?

Zijn met een nieuw album bezig (volgend mij alleen nog afmixen). Het lijkt mij dat ze die voor het festival seizoen af willen hebben.
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Editors blijft goed, maar dat zou al de 15e keer zijn dat ik ze zie.. Wat mij betreft mogen ze nog wel 1 jaartje wachten
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Is ook best laat bekend geworden dat ze met een nieuw album bezig zijn toch (vorige maand ofzo)? Lijkt me dat de headliners toen al geboekt waren. Ik zou het persoonlijk alleenmaar toejuichen als ze zouden komen hoor, maar vind het leuker als er wat meer namen zouden komen die er nog niet(zo vaak) hebben gestaan
 

Ricardo

Playlistbediener
5 mrt 2015
5
0
Toch hoop ik wel dat ze nog langs komen.

Kunnen Archive denk ik/hoop ik ook wel verwachten. In Augustus een groot gat in het tourschema..
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Nee joh zoals het er nu uitziet zullen ze elke laatste week van de maand namen bekendmaken, nog even geduld dus!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Waarom denk je dat?
de eerste aankondiging was op donderdag 5 februari.
De tweede aankondiging was op maandag 23 februari.
Dat is allebei niet in het weekend...
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Nee toch? Eerste aankondigingen was op 27 januari en de tweede lading namen was op 23 februari. Dat is allebei de laatste week van de maand. Als ze deze lijn doorzetten verwacht ik 23 of 24 maart weer nieuwe namen.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Wat wordt er eigenlijk verwacht van het gedeelte van het terrein dat op donderdag al opengaat?
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
goeie.. ik denk dat ze de hacienda open gooien en de voedselkraampjes etc.. kan me niet voorstellen dat ze al op donderdagavond optredens plannen. Ben heel benieuwd wat het aan de sfeer gaat toevoegen.. De 24-uurs tent was de laatste jaren wel veel te druk, maar dat maakt het ook wel weer een beetje bijzonder.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Miss dat ze ergens nog een extra of een grotere tent neerzetten met dj('s)

+Hudson Mohawke op Lowlands btw
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Hudson mohawke was toch al bekend gemaakt bij de vorige lichting namen? hij heeft zich nu bevestigd voor Pukkelpop
 

stan1617899549

Playlistbediener
13 mrt 2015
8
0
Ik blijf hopen op the Black keys, na de afgezegde show in de Ziggo dome zou het geweldig zijn als ze op lowlands komen.
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Ja laten we het hopen, komen ze met nieuw materiaal/touren ze? En kleinere namen? Ik hoop nog op: Kwabs, Selah Sue, Patrick Watson, Tuxedo, Typhoon, Beck, Seeed, Beatsteaks, the Silver Faces, Alabama shakes, Roisin Murphy, Jose James, Jonathan Jeremiah en nog wel een paar
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Op de website van the blackkeys het tourschema even bekeken. Ze hebben tourdata tot 14 juni staan en daarna helemaal niks. Ik verwacht er dus eigenlijk niet te veel van.
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Underworld
Mark Ronson (DJ-set)
Joey Badass
Chef'Special
Boys Noize b2b Baauer
All Time Low
Echosmith
Imelda May
Allah-Las
Father John Misty
La Roux
What So Not
Shura
Seinabo Sey
BAD BREEDING
Slaves

Yeah! Leuke namen!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken