Lowlands 2015

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Ik heb Limp Bizkit vorig jaar op PP gezien. aardige show, maar de 3fm stage was bij lange na niet vol, dus ik denk zeker niet headline waardig.
Florence + the machine zijn niet zo mega groot hier in NL (in vergelijking met US), dus die verwacht ik ook of in de Alpa als Sub of in de nieuwe Grolsch als Afsluiter.

Paar namen die ik ook wel fijn zou vinden:
Tuxedo (Mayer Hawthorne)
Patrick Watson
Jose James
Cris Cab

We missen ook wat nederlandse namen, maar ik zou niet weten wat nu op dit moment leuk is dat nog niet al op elk festival heeft gespeeld. Typhoon mag van mij nog best een keer in de alpha staan gezien het feestje van vorig jaar en misschien Rondé in de India?
 

guinness-vld

Playlistbediener
10 feb 2014
27
0
Denk NL acts dat Anouk erbij zit. Hiernaast lastig te verzinnen.
Veel acts die hot zijn waren er vorig jaar, Typhoon, Kensington, Jetter rebel.

Heeft Dotan al op Lowlands gestaan? Zoniet, is dit een kanshebber.



 

guinness-vld

Playlistbediener
10 feb 2014
27
0
Weet dat er wat punknamen rond touren in de LL periode:

Millen Colin
Bad Religion
New Found Glory
Mad CAddies
Simple Plan
Flogging Molly
Dropkick Murphy's
Millencolin
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Qua Nederlandse namen denk ik ook sterk aan Dotan. Mumford and Sons zou wel heel vet zijn. Ik vind het programma nu al zo heerlijk. Ben nu al benieuwd naar de volgende lading namen!
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Maandag nieuws van Mumford and Sons! Single? Album? Tour? wat gaat het worden?
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Dotan zou zeker kunnen, ideale naam voor overdag in de alpha... ben bij zijn albumrelease in het Paard van Troje geweest, toen vond ik het wel goed, maar het heeft toch ook een beetje die setting nodig vind ik.. het is geen Kensington met zijn pseudo-stadionrock.

Mumford and Sons hebben al een aantal festivals aangekondigt (bv Reading) dus die gaan echt wel touren, en ook nog rond dezelfde tijd als LL dus laten we het hopen!

Ik hoor hier allemaal nieuwe namen, altijd leuk om nieuwe muziek te vinden. ik heb voor de gein een playlist gemaakt die kan worden aangevuld, ga vooral je gang!
https://play.spotify.com/user/sidesliders/playlist/37bjw7dxUBxhfEwuTkh96D
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Waarom worden hier nog zoveel dubbele namen genoemd? Sam Smith staat echt niet op Lowlands. Die staat op pinkpop en dan word Anouk ook nog eens genoemd, zelfde verhaal en die past echt niet bij lowlands. Het is niet onmogelijk hoor maar deze twee dingen gaan gewoon niet gebeuren.
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Eens. Vorig jaar was Sam Smith nog een opkomende naam (stond niet voor niets vrijdag middag in een uitpuilende tent) en gaat dit jaar vooral de grotere popfestivals doen.
Anouk vind ik ook geen naam voor LL. Heeft ze er al eens gestaan?

Kasabian zou kunnen, ideaal voor zondag. Geen idee of ze me nieuw werk bezig zijn of touren..
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Wat denken jullie? Kunnen we nog een flinke headliner verwachten?

Black keys
the offspring
linkin park
??????????????
 

Sidesliders

Campingartiest
26 feb 2015
72
0
Linkin Park en The Offspring zie ik nog wel gebeuren. The Black keys stonden er 3 jaar geleden ook al dus ik denk het niet
 

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
The Black Keys verwacht ik nou eigenlijk wel hoor! Na het cancelen van hun Ziggo show en ze staan niet op Pinkpop (wat perfect in hun tourschema had gepast). Ze zullen iig toch wel op een NL festival staan? En aangezien op de andere grotere festivals de headliners al bekend zijn...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik ben er wel blij mee. Zijn een hoop bands die ik liever als headliner zie!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik heb een aantal namen al eerder genoemd. maar doe het graag nog een keer.

the black keys
the offspring
metalica (beetje dromen mag toch?)
linkin park
beck

Die zou ik (maar dat is mijn mening) liever zien dan mumford en sons. Ik ben er ook oprecht verbaasd over dat zij headliner zijn op werchter.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken